Egli bianchi in un zitellu

E donne chì sò invechjenu mammi più recenti, sò assai attenti à qualsiasi cambiamentu cù a salute di u so zitellu. Sò micca micca solu a cundizione generale di u zitellu, ma ancu attenti à i vostri dati chì ponu suggerisce chì qualcosa hè malatu cù u corpu di u zitellu. Questu hè ancu per a sedia di u babbu. Mamma, cambià u diaperu, cunzercanu currettamente i studienti i so cuntenuti, i.e. culore, odore è stonci consistency. A tali attentà aiuta in u ricunniscenza di u trait, in quale hè necessariu di piglià mette per identificà e cose di a devenza di a salute di u zitellu è l'eliminheghji.

In i zitelli chì ùn sò micca annunziatu un annu, hè difficiule di stabilisce a norma in relazione cù e so farine. U culore, l'olfattu è a coherenza di e femeci di un zitillùcinu depende di varii fatturi: per esempiu, se u zitellu hà ricivutu ogni medicazione in u passatu recente, seghjonnate a so mamma o dà messa, è ancu per l'età di u zitellu. U culore biancu di u banchucci hè senza dubburi micca a norma, ma ùn hè micca sempre indicatu a presenza di una malatia seriu.

Sì un zitellu riceve l'alimenta artificiale, e so i so musculi di l'intestinali pò esse diventiti o bianchi o bianchi sottu a influenza di qualchi tipu di alimentariu. In u piriu di l'eruzzioni di denti di latte, si u zitellu hà principiatu à ricivete cumercii, cusì u so pudettu pò ancu esse u biancu. In i zitelli chì anu pigliatu assai di una dieta adulta, l'excrementu pò esse u biancu per una quantità significativa di calciu chì entra in u corpu cù i lichi. Se u corpu di u zitellu ùn pò mancu prucessa una quantità impressiunanti di carbuidrati chì venenu cun l'alimentariu, u so puderiu pò ancu esse diventate.

In ogni modu, e stuzzichini bianchi ùn sò micca sempre una risposta per a nutizia ricevutu. A volta chì u culore biancu di l'excremento hè unu di i sintomi chì indicanu una malatia o una diventazione da u funziunamentu standard di u sistema digestivu. Hè necessariu di cunsultà un duttore se u so figliolu hà osservatu ripetitu in eccezzii sfulate.

Normalmente a prima supposizioni di avè l'excrementi bianchi in un zitellu hè una malatie di l'hepatitis. Ma assai pensanu chì cù l'hepatitis mustenu per esse dinò di e femicili bianchi, u amaru di a pelle è l'occhi di u zitellu. Ma a ictericia ùn hè micca sempre accumpagnata da una decolorazione di a pelle è e occhi, u amaru pò esse appressu dopu, anche dopu à l'epica duvata chì l'excrementi bianchi sò l'unica simpetta di l'hepatitis. Ma ùn puderebbe pricurà da e cunclusioni, ma hè necessariu di mostrarà u zitellu à un spécialiste, per rinfurmaru o refute l'allegra diagnosi à l'aiutu di a ricerca necessale è di a cullizzioni di analisi.

Se u zitellu hà un funziunamentu normalu di a vidina di galluracciu, puderà esce da prucesi bianchi. Infirmazioni cumpurta l'obstruczione cumplèta è parali di a via biliarsa. Inoltre, si a bile ùn ùn abbandunarà micca a véritula di a vila, allura l'excrementa sò più bianchi di u normale. taburete di mannari bile. Questa a càttidista hè chjamata "alcholoide", i.e. ùn cuntene micca bile.

Inoltre, certi gruppi di drogi è pupulazione ponu influenzallu u culore di e feme. Sì u zitellu hà pruduciutu bianchi, dolore di l'abdominal e disturbi, cusì indetta a prisenza di dbabacteriosi. U culore di e femuzza pò esse biancu si l'infezione di rotavirus hè presente in u corpu di u zitellu, ma a temperatura di corpus, a diarrea è vomiting sò annunziati, i sintomi friddi sò ancu prubabilmente - vermiculite è fiore di grigia, runny nose. E stufi in casu accadètenu micca solu bluschi, ma dinò un pianu grisizza, è in a struttura s'assumiglia di argilla muta.

Egli bianchi in i zitelli pò esse dovutu à diverse cause è questu ùn hè micca sempre una malatìa periculosa. Per esempiu, l'excrementu pò acquistà un tintu biancu, se u zitellu hà esicatu i primi denti. In questu casu, i farines bianchi ponu turnà immediatamenti à u normale. Ma ancu esse manchuschje l'excremento biancu pò esse un sintomu di malati gravi. Ci hè bisognu di circà l'aiutu di un duttore se u vostru zitellu hà u fugliale biancu più d'una volta, è à u listessu tempu fighjate una figura di l'estatus generale di u zitellu.