Bellezza masculina è femina in diversi tempi

L'estati di a bellezza muderna in certi persone provucanu sopra à l'altri, l'altri - admirazione, è l'altri viranu per elli è ùn paganu micca l'attinzioni. Per una certa parte di u mondu, un fringu rosa hè bellu, è per certi persone ci sò enormi fogli in l'ore. E quali era a bellezza masculina è femina in diversi tempi?

In l'Egittu anticu, per esempiu, per esse rispunsibilità cù u titulu di u standard di bellezza, era necessariu di esse una donna slanciosa è grazia. Avete e fille fine di a faccia incantevule cuscugliosa è una gran forma sottolineata di l'ochji. A rapportu di i pelli hairstyles cu una fina è longa image creò l'imprissione di una pianta exotica nantu à un capu bent. Per fà chì i pupulate anu più largu è aghjunghje brilli à l'ochji, i Egiziani u campanu cù u zuccaru di qualchi pianta, chjamatu beladona. L'ochji verdi sò stati cunsiderati cum'è a più bella, perchè fècenu un lampèndaru veru fattu di copperu carbònicu per elli, chì fù più tardu sustituitu da u neru. Arrows in fronte di i so ochji eranu stesiati à i so tempii, è li tiravanu culu largu è di coghju. Perchè qualchissia pare mancu strana, ma l'Egiziani chjenu l'anelli è i pezzi in verde, chì era stata da a malachita machata. A bellezza maschile è femina in parechji volti in l'Egittu cambiatu pericamente. L'egiziani s'arrizzonu cun un biancu especialu, chì deti una pelle scarsi in parechje. Questa ombre simbulizava a terra, chì calienta u soli. I donne u fruttu di u ghjacciu cum'è un rubio. A irritazione di a pelle hè causata da a roschezza, chì persiste per un bellu pezzu. In u rasu rasciutu, i rapprisintanti femminili è masculi facenu parrucchi. Per sapè di i pelle largi parrucche chì anu longu, ricchi o cù numerosi chjovi. I servitori è i paisani puderanu ssevenite solu parrucche chjucchi.

L'egiziani fôru glurificati da a maestria di fà ogni tipu di prudutti cosmichi, i so cumpunenti sò vicinu à fà i cosmichi attuale. L'anziani fuglialiscivanu capiddi cù l'aiutu di vaccini negru oghje è l'ova di corbe, è i capelli usati per migliurà a crescita di u capeddu, anu usatu a grassu di un lione, un tigru, un rinoceros.

À a China antica, l'ideal di bellezza era una donna piccante è fràgliu cù pichjate pede. È per esse cusì, e fimmineddi in a zitiddina prima hà vènnatu à u pede, cusì impedì u so cretamentu. E donne chì e donne era blanchissatu, i carru fece un rubio, facianu e cigliu più longu è dipintai u chiavi in ​​russu. L'omi è e donne sò cunsiderate i più belle ungles longu. Per elli, unghie chjavi eranu un signu di dignità è di ricchezza. Anu detti currettamente è per salvà di elli, "deteux" especiales sò stati pusati nantu à i so dite. Un altru bellezza masculina era chì l'omi alluntanavanu capelli longi è i vide in un ferite.

In u Giappone, e donne, per esse cumplissenu cù i normi di bellezza, abbaghja bè cù a pelle, ammucciendu tutte e difetti di a stare è u pettu. A mascara hè stata tracciata in a linea di crescita di capelli, cù e cigliu di ravita cumplittamenti, è in u so postu si tennaru i lenzi negri filamenti eranu stati. In u Giacomu feudali, se una donna era maritata, ella hà tappezzatu i denti cù laca negra! Un capizucu impeccatu hè cunsideratu cum'è un fasciu di capelli cugrati in un corpu numeruali, soprappi da un bastone mudellu longu. Per pudè rinfurzà i capelli è dà rinfrescenu, sò stati lubricati cù aloe juice. L'omi anu rasatu a testa è a calata, è hà riapparatu u capelli nantu à a cima di una bella cola, à u tornu attaccu cù cordiglii espectaculari. Hè ancu trà i stessi o à encicheri mustachi artifice è barbelli.

Ma esse dumandati cumu riguardu à i biddizzi è i genitali di Grecia. Per fà u nome di u dirittore di una bella faccia, era necessariu d'avè tante caratteristiche: u nasu lettu, a frunti alta. Ochji grossi, larghezza, sò blu, e tinglali arcuate, a distanza trà l'ochji ùn deve esse almenu un occhiu d'ampiezza è a bocca 1.5 volta di u tagliu di l'ochju. Linna di e cigs touttu.

E donne di a Grecia, in particulare, ùn ùn mancanu i capelli. Eranu imbruttati da un filu o attaccatu in u spinu di a testa cun una cinta. Li picciotti, in modu di regula, portavanu long hair rizati in rizzulidi è fugliatu cun un ghjente. Ma l'omi prefettenu prifirì u pilu curtu, cum'è una baccara nica è u bughju bellu. Bè bella cunzidenza chjucu d'oru, è u pilu lustru, brillanti. Per dà a buccanezza di a pelle, i stati statali di a Grezia usanu biancu. Per creà un blush, colmu a carminelle - pintura roja di a cochineal. Hè ancu usatu pienza è lipstick. Comu l'appuntamentu utilice u focu di l'incuntru di una esencia special. À a notte, una tappa hè stata appiicata, chì si mischia a massa di cèrcita di ova è parechji gustatori.

In u Rinascenti ùn ci hè un intesa di diversità completamente distinta di a bellezza. Thin, slender and graceful silhouettes are replaced by formes magnifichi. Bellissima sò cuminciati à esse considerati corpi obèse with large bassle è una maraviglia notte in u collu è spalle. U culore di capelli più chjucchini torna uriggini, chì in u futuru sarà chjamatu "culore di Titian". L'epica Renessa hà purtatu à u novu novu standard di bellezza masculina ideale. Ciò largamente coincide cù idee muderni nantu à un corpu perfettu. Cumpressu com'è basa a cima di u pettu. È cusì, a cintura cintunaria sarà 75%, a pelvis - 90%, u collu 38%, u biceps 36%, l'avant - 30,5%, u hip - 60%, a spina 40% chest girth.

In u Rinascimentu, a bellezza di a donna ideale era una donna di fatta custituzione, spedite anu u vini bianchi, musculari. Cù boni pittati, grossi, longi, ondulati, sghete d'oru. Cù u culore bianchialu di u pelle bianca è un ligu blush on the cheeks. Men preferite una donna d'altu mediu. U piumalu ideali hè risparmiata, inconspicuously per l'ochju. Bella sò cunsiderati peri longi, moderamenti cuscieli, finti à u fondu, cù un pianu chjusu è strettu è micca magre.

Strictly speaking, this type of beauty is represented in many canvases e ritratti di artisti di l'scu venecianu di u 17u seculu, in i creazioni di Rubens, Rembrandt è autri maestri di questu tempu.

Comu pudete a vede, a bellezza masculina è femina hà cambiatu in diversi tempi, è queste prublemi continuanu à questu ghjornu. E, apparentemente, ùn hà mai firmatu.