Biografia di a famosa actress Elena Zakharova

Un amori, amatu di tanti attruti di u teatru è di u cinema, Elena Zakharova nascita è hà crisciutu à a capitale. Puderia diventerà una ballerina nera peor que Anastasia Volochkova, è ùn ci ùn anu micca stata una Polina Sergeyevna è assai altre stanzi in memorii in Kadetstvo. Ma, per fortunatu per noi è, prubabilmente, per Elena Igorevna, i so classi classici di ballet ùn durria micca. A zitella ùn puderà abbandunà u dolce ancu per a so carriera. Ballet hudyshkam hè stata tienta da turnà da i finestichi cù opulogi culinarii, Elena preferite cose trattatu cun crema. L'attrìghjina ùn hè micca indiferente à i dolci e prima di vene nantu à a scena, ella sempre prova di ricaricà. "Pudemu bellu assai, ma micca di famu! "- confesu cun una risata. Comu pudete avete capito, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Biografìa di l'attore famosa Elena Zakharova".

Ancu à a scola, a zitella decide nantu à a futura professione: serà una attrice! Ogni opcions ùn sò micca cunsiderate! A biografia di l'attrìzia hè literalmente chjesa di produczioni teatrali in a scola. Dopu à l'ottu gradu, a zitella ùn valenu in audizione per una scola di teatru. Mentre lèghjenu a fabulosa nantu à u cat, hà cullatu in u rolu so tantu chì ella cascò nantu à quattru ardori è esaltamente impressu. Esaminatrici, micca adatti à una tale iniciativa, cunsiglianu à a ragazza per u scurdà di a carriera di l'attrice per sempre. Tuttavia, Lena ùn hà micca scumpete u primu disappuntu. Era sempri cunvinta di u so futuru stella è ùn hà micca elli dinò i so cumpagni di i so cumpagni. In a so fede ceca, hà ricurdatu à l'Assol, chì soiu cù veli scarletti è i ghjente ùn mancà a furtuna di ghjucà una ghjustizia à a futura attrice. Chjamonu u nome di u direttore di u film di Gorky è anu invitatu à pruvà.

I figlioli sò cruel in u so malintamentu di e cose, era un bagnu malevule. Puderia turnà per a ragazza cù u prugettu cruel, ma à u studiu di cinema Lena hè stata avessina immediata da l'assistente di u direttore, chì stava facennu un sciccareddu di fille è a zitella hà ottinutu u primu rolu di u novu di a principessa. L'hà dettau cum'è un segnu da l'altitudine, è i cumpagni di a classi ùn si ne riurdanu mai.

Dopu avè ricivutu u certificatu, Elena, fidu di u sognu di i zitelli, intrinu in l'Scola di Teatro Shchukinsky. Cum'è un studiente di seconda annata, starred in a comica lyric d'Alexander Alexandrov L'Amparta di Cumi (1995) in unu di i roli principali. U so caratteru Vika nantu à a cumpagnia era una bruna, a zitella avia ripigliatu prestu.

In u sensu morale, u primu ghjucamentu ùn era micca piacevule. Zakharov ùn hà micca vulutu abbandunà a scola in a Crimea, u dirittore anch'ella ameciade d'espulsione a zitella. Fortunatamente, tuttu finisci bè.

Elena hè ancu participatu à u teatru durante i so anni studianti. In u 1996, in u teatru di a Luna, fù cunfirmata per u rolu di Rosemary in a dramma "A Notti è Tender", è dopu aduprendu di l'isula in u 1998, Elena Zakharova era allistatu in u staff di u teatru. Hà capitu à travaglià nantu à u palcuscenicu di altri teatrini, cumpresa a famosa "Tabakerka". Sottu direttore di Oleg Tabakov, hà ghjucatu à Mashenka in u ghjocu nantu à u play di Ostrovsky "In ogni omu Sàviu hè abbastanza semprici", in u Centru Kazantsev in a dramma "Sensazione di una Barba" - Marina. Ma u rolu speciale di Ophelia in u performance di stilò di Peter Stein "Hamlet" hè nutatu cun orgogliu prufessiunale speciale. Dopu tuttu, l'attrenda iniziale fù furtunatu di ghjucà cù i patroni, cumpresu Evgeni Mironov è Vladimir Etush.

Hè veru chì dopu a scena in funerale di Ophelia (Elena hè statu sipunttu in un bufali è veramente cuparta da a terra), prima hà avutu esse stampatu da valerian. Una volta ci era una curiosità picca. Duranti u prossimu "sughjurnatu", u mortu Ophelia starnitu ... Furtunatamente, l'atturi ritavanu l'istante e pigliaru "starnutimenti" nantu à elli. Nimu in a stanza avia tempu per calculà dunni stu sonu venutu da fà.

A strada, l'esercitu era un grande successu. Era apprezzatu ancu à l'esteru.

In parallelu cù l'attività teatrali, l'attrìccia cuntinua u so attuali in u filmu. Ma i so rolli in i filmi di Alexander Baranov "Storia di l'annu" è in a rumanzu da Roman Khrushchev "A film nantu à voi" l'audienza ùn era impressjonata.

Tuttu cambiatu a seria "Quinta Corner". Hè stata cun ellu chì Elena, pudemu dì, hà svutatu famosa: era ricunnisciuta in i strati è in i stori. U rolu di questu Elena Zakharova in a serie "Truckers" ùn anu micca passatu in bigtoni, ma nantu à u settore chì l'attrenda avia un duru tempu. Periculu trucelli, s'hè esercitata senza una copia di salvezza. Spessu ci finita in traumatica è lacrime. Un ghjornu, u cumpagnu attore Vladislav Galkin (Sashok), realizendu un scherzu simplice simplice (ellu avia rimbarsciutu l'attrìccia in terra), ùn hà micca calculatu a forza, per via di questu, Elena a volta u so collu.

Ma a veru fama di l'attrìlla era u rolu di una modesta maestru di estetica Polina Sergeevna in a serie di ghjuventù "Kadetstvo". Hè interessante chì i pruduttori di a serie Konstantin Kikichev è Vyacheslav Murugov l'appruva senza prucessu. È ùn pèrdite micca. Elena coped brilliantly. Hà aile à storia stessa amica di un cadet è un maestru. "Hà interessante per ghjucà" - l'attrìlla admite.

Un rolu interessanti, più pricisamenti, ancu dui, hà cullatu in a mini-serie "A Principessa è u Pauper". Elena hà fattu ghjucà solu dui donne assai distinti - un Alena simpaticu è un ricucqui ricci Inna chì, da a vulintà di u destinu, cambiau roles. Sicondu Zachharova, anche si s'assumiglia à Alena, hà piace u più Inna in spettaculu ghjovanu.

A ora, Elena Zakharova hè una attrenda popular è populari.

Dice pocu annantu à a so vita persunale, ma ùn hà micca fattu sicritti. Lu maritu di Citizen di l'attrice - Sergei Mamotov. Hè u General Director di Systematic Software Solutions (Russia). A dicembre di u 2011, Elena Zakharova è Sergei Mamotov addiventanu genitori. Avianu una figliola. Questu hè, a vita di a famosa actress Elena Zakharova.