Attrice Zinaida Sharko, biografia

L'Attrici Charcot ùn hè micca cusì populari cum'è altre attrici suviè. Ma, anchi questu, Zinaida Sharko hà avutu i so roles interessanti in assai film. A biografia di l'attrice ùn hè micca menu interessante da a storia di vita di altre famosi personalità di u cinema Sovièticu. L'attrilla Zinaida Sharko, chì a so biografia ci conta una donna forte è sàvia, hè una persona interessanti. Hè per quessa chì si valora à dì di l'attrice Zinaida Sharko, a biografia di sta donna è a so vita persunale.

L'attrenda hè nata in una famiglia induve l'arti ùn era micca cusì popular. U fattu hè chì a mamma di Sharko hè stata l'ama di casterra più ordinariu. Ma vale nutà chì Zinaida hè a figliola di un Cossacks duvintà. A biografia di u babbu, da una banda, hè assai ordinariu. U fattu hè chì l'ànima d'attrista, u bughjone, urigginariu da u Ucrania, lettu solu dui libri per a so vita. Ma, però, Zinaida ùn anu più à dì chì u so papiru era micca educatu. À u cuntrariu, u babbu di Sharko era una persona assai intelligente è intelligente.

U principiu di a vita

A biografìa di l'artista in Rostov-on-Don. Allora a so famiglia si trasfirìu a Tuapse è Novosibirsk. Dopu da a zitiddina, l'attrìgiu ha rializatu un talentu per azioni è azioni. À quattru anni, a zitella prima entra in l'urganisimu per fà u so primu rolu. Se dumandate cumu hè ghjuntu, a risposta serà semprici. U fattu hè chì in u dipartimentu di bombe, induve Maxim hà travagliatu, u babbu di Zinaida, era un cercolu di u performance artisticu amatori. U so babbu pruponi chì a so tua fabulosa lea poema. Nuddu era contru, cumpresa a so Zinaida. Per quessa, a zitella leghje u pueta "Ezhovye mittens". Prima di a Siconda guerra mundiali, a famiglia di Zinaida cambiò u so postu di residenza. Questu ora partianu per Cheboksary. In questa cità, Zina si n'andò in u stadiu dramaticu. Mentre era ancora un ziteddu, hà ghjucatu ancu in i rendimenti amatoriali u caractère principale di u conte di fata di i zitelli - Cinderella. Questu hè successu in u second degree. In a terza Zina hè diventata a princesa Cignu. Allora pigliò u rolu di una capra materna, in a dramma "U lupu è i sette capri". A strada, sta scena era musicale, perchè pudete vede chì u ghjovanu Zinaida ùn solu ùn hà sappiutu bè, ma ancu corse.

Infancia

Quandu a guerra accumincia, hè decisu d'urganizà e donne di i prucutturi ferati. Per questu, un cantu è u gruppu di danza hè creatu da noi talentu. Naturmente, Zina hà intrutu in questu colective. Hè nutate chì i carusi sò spessu realizatu. Zinaida ùn hà fattu parte micca nunda in quasi nove concerti. E questu, cum'è sapete, hè una quantità maiò di realizazione per una ghjovana età.

Zinaida era uguali cum'è tutti i figlioli di quellu tempu. Idda vulìa di difendari la Patria, vulia pattu contru i tedeschi. Per quessa, a zitella anu scrittu ancu carti à u Commissariu di u Pianu chì vole ingrandà a scola di torpedo. À questu, sicuru, hà amparatu i maestri di a so scola. Hè stati scuncevuli di sti dichjarazioni, perchè capinu chì Zina hè una attenta talentu è cantanti, hà in i inclinazione humanitarie, è a scola torpedo ùn hà micca bisognu. A la zitella ùn fece micca stupidu è ùn esce micca davanti à u fronte, u so babbu era chjamatu à a scola. Dopu à parlà cù i maestri, hà dettu chì, sicuru, entene u so puntu di vista, ma à u listessu tempu, hè orgogliu chì a so figliola avarà da prutezzione di a Patria. Ma, grazia à Diu, a lettera di Zina ùn hè micca curazione in u Commissariatu di u populu, perchè, finu à a guerra finiscinu, hà firmatu in a so cità nativa.

Adolescence

Allora l'armata fineru, Zina hà rializatu i so studii, finennu scola cun una medaglia d'oru, è li disse à i so genitori ch'ella era per andà in Mosca per entra in u teatru. Sfortunatamente, ùn anu micca riceve supportu parentali in questa mena. A mamma di Zina avia un scossa. Ùn hà micca capitu cumu fà una cosa stuposa. A zitina di Zinaida hà cridutu chì, cun sapienti cunnisciutu è una medaglia d'oru, hè necessariu di sceglie una professione seria, è l'operazione hè solu un hobby. Ma, in stu casu, Zina ùn era micca affettatu da i chianci e persuasioni di i so genitori. A fine, hà sappiutu i cundotti è andò à a capitale.

A zitella sempre hà sunnutu d'entra in u Teatro Artu di Mosca. U fattu hè chì questu hè l'istituzione d'educazione supratuttu graduatu di Alla Tarasova, una attrenta, à quale Zinaida allughjà a so vita sana. Ella trattò u Teatro Artu di Mosca com'è qualchì supremu, inspiratu. Dunque, vidu u sicritariu, annunziendu nantu à u cucinu di u lavore, era cusì insulta in i so sentimenti chì ella solu giustu per andà è si ne stava. A zitella ùn cunniscia micca ciò chì falla finu à ch'eddu hà dicisu di andà in Leningrad. A través d'accumpagnamentu informale hà ricevutu l'indirizzu di una vechja donna à quale hà statu restatu à vive. Questa avana era assai tipica è acitatu. Inoltre, hà avutu un binulu chì hà ancu praticatu a funzione. Hè ricivutu l'educazione superiore è travaglia in BDT.

À quellu tempu, Zinaida era luntanu di belle. Hè stata claramente passata per e più. Iè, è era claramente fora di a moda. Qualchissia altru dintra o temite, è Zina era cunfidenza in a so capacità. Probabilmente, per quessa, puderia riesce LGITMiK.

Studienti

I studienti di Zina sò stati cumplicati è fame. Di sicuru, questu ùn hè micca surprised, perchè solu a guerra finisci. Eppuru, anche anch'elli vistutu robba cusì, per faint famu è parechje altre difficultà, Zina era assai cuntenta. Hà amatu à studià, inutile, da u terzu annu ch'ella hà ghjucatu in u teatru regiunale, è hè un grande successu per a ghjovana attrice.

I travagliu è a vita persunale

Dopu a graduazione Zina truvò un locu in u teatru. Dopu à travaglià un pocu tempu, Charcot hè statu invitatu à Mosca. A donna era già ghjugna à andà à a capitale, ma ùn era micca alluntanata di u mentor, è era sulu un attore di Leningrad. Zinaida hà travagliatu durante parechji anni in a BDT. In questu teatru ùn ci era micca sempre i roli per tutti l'attrici. Ma Zina hà sempri ricivutu i novi caratteri è ghjucanu da una ghjustu brillanti. Cusì pudemu dì chì u so talentu hè stata completamente revelatu da a BDT. In u filmu, Charcot, sicuru, hà ancu fattu agitu in film. À u primu, hà statu attribuitu roghjunamentu episodicu, cumprese non-fotogene, perchè tuttu era bella. Sempre hà statu in u teatru alla vita, duie volte casatu. E anchi si u matrimoniu ùn hà micca travagliatu, ma Zinaida hè sempre felice, perchè ella hè niptu è dui bede grandi figliulini.