Viktor Perevalov

U so nomu hè Victor Perefarov, pocu cunnosci micca, ma vale a pena cita per almenu cinque pelle chì ellu starred: "Maria, u Maestru", "A Republica di ShKID", "A Tavernu à u Pyatnitskaya Street" - willy-nilly, un roricu piustu cun ughjettu inghjuli inghjulià.

U cine o scola
Hè natu u 17 di frivaru di u 1949 in a famiglia di un cumpagnu è di un travagliu di cummerciale. In una di e vacanze di u ghjovanu in u Palazzu di Pioneers, u so 7 anni, avvistatu un assistenti direttore chì circava artisti per u film "Tambu-Lambu". Allora in u 1956, u so debut in creazione, hè stata - è immediatamenti u rolu principali! E da quellu tempu, senza ritardi è mettimu, s'hè trasfirutu da a stampa à l'imaghjini, chì ùn si svolgenu in casa per parechji mesi. Mamma avia detechese di travaglià è si stalla in l'attellu - un maestru di u so stessu figliolu. U travagliu infantil hè statu pruibita per a ligislazione di i Sovietiani. Inoltre, u zitellu ùn era micca permessu di travaglià più di 4 ore à ghjornu. Ma questu u rolu principali - chì vulete fà? Li liggi, cumu puderanu, passavanu.

Ma a salute hè oghje è devi à i vostri pezzi: qualchì volta dopu à u filmaru di u nostru u sangue, u sangue spurted ... À l'estrudu - ùn era micca necessariu di parlà di questu ... E dopu a sparizioni in "Maria, u maestru", a scola emi un ultimatum: o chjamàvanu Vitya , o ellu "incitava" cù a filetta è ghjè in u scrivania.

U cunflittu righjunghjendu u livellu più altu. U scudu di guasgiri, duoppu duie anni, era scumunicatu da a pelle ... È quandu, dopu a questu tempu, annuncia a so candidazione per a film "A Ripublica di ShKID", duveria di passà prughjetti di scatula in razze generale - era sminticatu.

U ritrattu era successu, è a "seconda vanda" di Perevalov in u cinema era ancu vivu. Un annu dopu dopu avè starratu in u so best filmu - "I Love You".

"Persone" Chjesa "
Dopu à a carriera di l'esercitu, Perevalov hà scappatu di calà. Yeghgs fù invitatu à u scundiscadu, solu i roli hè diventatu menu è menu. In "E Dui mesi" rifilò in un locu in a periferia in u rolu di u mesi di maghju. In u filmu di "Let's Take off!" È "I Casi di Long-Past Days" si prisint in l'imaghjini di un guvernatore. Dopu ci era quarchi più passendu pittori, rodi episodichi. L'ultimu grandu rolu è u successu indubbitu di Perevalov addivintà u rolu di u cammarinu rosso - u "Ciavà" cusetu in a "Tavern on Pyatnitskaya". Sicondu a trama, u so eroi era 19 anni, in fattu chì Victor hè strappatu da 30 à quellu tempu! Quì sta dumanda juventusita, a piccità di i funziunamentu, anch'ìssimu maiò à a cima di a gloria, hà ghjucatu cusì cun un bellu prublemu: hà crisciutu da i roli di i zitelli è l'adulescenti, è ùn hà micca datu nunda seriu à tali faccia ...

Dopu à trenta anni di l'oblitzione
À u principiu di l'anni 80, hà decisu d'abbandunà u filmu ... Ùn hè diventatu per ellu tragedia. Cumplò tranquillamente à u colapighu di a so carrera di prima brillanti è ùn hà micca alcuni educazione, accede à ogni travagliu, se solu per pagà. Hà travagliatu com'è un cannunero in u metro da dui anni, è hà travagliatu com'è un caratterificatore in a buttrega di cullezione, andò à a regione Voronezh per cullà e mane, induve hà ancu guadagnatu un caru. Era guvernatu privatu, hà travagliatu com'è un gu guardante di guardia in u parking ...

Ma u rimborsu di u filmoimp in l'abissu di a vita di u mondu abbitanti ùn era micca unheeded senza una parte bona di l'alcoholu - l'ex-artista era spessu attrachjata da u gorjachka biancu.

Questa si sviluppau finu à u 2006, quandu, dopu à trenta anni di l'oblitori, era struitu attente à a strada da Igor Apasyan, chì si preparava per sparà a film "Graffiti". Dopu à sta cinematografia, l'invitazioni venenu cumu di a cornucopia: l'omu vechju in u conte di fiancu "Treasure", u paci psichiatricu in a serie "Foundry, 4", l'episodi in a serie "Smersh-2". U periculu Grushenka Maksimov in "Fratelli Karamazov", u duttore in a pellegra "Pelagia è u buldu biancu".

Evil movie joke
A pelicula, chì li dete gloria, resucità after years of languishing, jugatu un prublemi cruel in a so sorte - murìu duranti u roghjoni di a seria "Let Love Do not End".

Perevalov accunsenu à participà à stu prughjettu, anche u malu statu di salute è u terribbili calore chì era in quelli ghjorni in Mosca. Era di ritornu in casa u 5 di lugliu di u 2010. Ma tornu u 3 °, in un state terribili. Ancu ùn averebbe adprezia à i so parenti vicinu à u ritornu - ùn ricurdò micca ciò chì era successu à ellu.

Un ghjornu dopu à u ritornu di Victor Porfirievich, mandendu u hospitalu, un ghjornu dopu murìu in u cure intensiva da un grandi affittu di cori è fù enteratu in u cimiteru in memoria di e vittimi di u 9 di ghjennaghju. Nimu di quelli chì travagliavanu à u so ultimu prugettu, ùn vinianu micca in u funerale ...