Biografia di attrìttiva Ornella Muti

U munnu di a cinematografia hè stata riuniscendu a so magnificenza da famosi attrici italiani. 70 anni anu aghjustatu à a lista di i digià cunnisciutu è u nome di l'amatente assai bellesie - Ornella Muti.

I radichi di l'attrice

A biografia di l'attrice hè rich in avvenimenti, sta donna ùn cessà di admira u mondu sanu. Una piccula piccula strada verdi Francesca hà adornatu a cità maravigliosa di Roma cù a so figura di u 9 di marzu di u 1955. In a linea materna, si pò esse presumirati di e razzi russo, i so aviani nascinu in Leningrad, anchi si a so mamma hè estonia. Sfortunatamente, u babbu di u babbu muria prima, è tutte l'assistenza à e duie figliole ciauttu solu nantu à i spalle di a mamma. Ma Francesca ùn hè micca stata distanza da prublemi familiari. A zitella, chì a so bellezza literatu chianciava propriu, hè stata offerta per esse muderna in un college di l'arti. Ma ùn era micca assai cuntentu cù u cumpurtamentu di a so figliola, è hà pruvatu à cunvince à Francesca per vistimenti più risicate. Ma a zitella avia u so propiu opinione annantu à questu, è ella accunsentì à pose. A magnifica figura ùn passava in bigtoni, parechji revugenu immedititamemente unu à una, cuminciò à offre a so cooperazione cumu mudellu. E anchi l'imaghjini di a donna nuda anu accumpagnatu da scandali in a scola, questu ùn impedisce micca a ghjovana busturità terribli. Era orgugliosa chì, in questu modu, hà fattu un cuntribuzione fattibile à u benestità di materiale di a famiglia.

U debut di Muti

Sì stata impussibile, Sister Claudia, cunvinta di Francesca per andà à i laguti di u direttore Damiano Damiani, chì necessitava una bellezza di 16 anni di età per u filmatu di "The Most Beautiful Wife". Quandu Domino anu vistu a figura di u cazzore di Francesca, ùn hà micca dubbitu quale saria ghjucà stu rolu, ancu chì a ghjovana era solu 14 anni. I testi eranu bè, è in u 1970, u debut d'una ghjovana attrista, strincia tutte l'amante di cinematografica. Cu l'impulsività in Italia, hà cambiatu u so ordinariu, cum'è u direttore hà dettu, u nome di Francesca Romana Rivelli à Ornella Muti.

In u settellu di a so prima film, Ornella hà metu Alessio Orano, un attore. Un pocu dopu diventa u so maritu, ma a so rilazioni ùn hè micca stata longu.

Ornella hè divintata a prima attrice italiana di prisintà in u cinema cun piacè. Malgradu u baciu di u filmu di "Lurate per una zitella", "Sicritariu", "Cunfrattu", "Nui da Sant-Arkangelo", "Fiorina", scontri eròti è cù a so participazione si distingueru da una bellezza spiciale è cunfinimentu. E, sicuru, da i fanni di l'omi chì anu apprezzatu a gràzia è l'incantu, ùn ci hè nisun locu.

In u 1974, Ornella hà starratu in a filma Mario Manichelli "A Novella di Persone". L'imaghjini di l'heroina hè dramaticamenti più cumplessa da i roli antichi è permette à revelà altre faciti di a cumpettenza di attu.

A vita persunale

Quandu Ornella hà vultatu 19, hà da nascita a figliola di Nike, ma u so matrimoniu cù Alessio Orano hè statu terminata. Forsi u raggiuni per questa era i numerosi ammiratori di l'attrice, è chì questu chì Orano ùn hè micca prontu à una nova vita di famiglia. Un pocu dopu, l'attrìstia si maritò cun Federico Facinetti. Questa unione offrule à Ornella, figliola Carolina, è figliolu Andrea, ma cù u so maritu anch'ellu era da parte.

U modu creativu di Ornella

I distrette famigliali ùn impediscenu u percorsu creativo di sta donna sorpresa. In u 1975, amparò e so cumpetenze in dui bandi Marco Ferreri - "Cum'è una Rose à u nasu" è "L'Ultima donna". Tutti i dui avvisi attraversò l'attrezzu d'Ornella à film più seriu, prova l'indubbe talentu di l'attrice. È digià in u 1977, sò quattru cunfidenzialidi cù a so participazione nantu à i pantaloni. Questu hè u drammale Death of the Scoundrel, dirigito da Georges Lautner incù Alain Delon, a dramma di Dino Risi L'Avvisu di u viscuvaru, u drammaticu Portrait of the Bourgeoisie in Black, Tonino Cervi's è a collaborazione urigginaria è interessanti di i diretturi Mario Monicelli, Ettore Scola è Dino Rizi "New monsters". Un ghjucatu cù l'attori famosu è di talentu Vittorio Gassman, Hugo Tonjazzi, Alberto Sordi facenu à Ornella l'oppurtunità di senterà è fighjà assai faceti di a so persunità, affirmannu più di novu funziunalità.

In u 1980, a cummedia famosa u Domu di a Shrew hè publicata. L'audienza, sicuru, ricorda l'immagginate inesanzu d'Adriano Celentano, chì era u partitu di Ornella in questa film. È in un annu l'stescu novu darà i visitori in u film "Madly in Love".

Una per una pittura cù a participazione di Ornella Muti hè stata. "Nunda hè maravigghiatu", "A storia di a bassine ordinaria", "Bonnie and Clyde in Italian", "Amore è soldi", "A ragazza di Trieste". A sò popularità anche l'aduprendu i fruntieri è si allende l'Italia. u direttore Grigoriu Chukhrai in a film "Life is Beautiful", è in u 1984 da Volker Schlendorf in a film "Love of Swann". In 1999, Ornella divintò cunnisciutu è amatu ancu in Chine, induve ghjera cun dirittore Miguel Littin in a film "Tierra del Fuego" .

In a lista di creazione d'attrìciva sò più di più di un centu pitturi è seri. Solu in l'ultimi deci anni, assai ritmi cù a so participazione sò apartu nantu à a pantalla: "Leoni secular", "Beloved Son", "Hotel", "Till Tomorrow", "Last Escape", "Amazing Couple", "American Uncle", "After vita "," Omi è donne, a ghjustizia è a ghjente "," Venneri è Robinson "," Nazarettu "," Alegroso è sunburnatu ".

Ornella oghje

In u 2008, l'attrìccia volve esse adupratu com'è di designer, presentendu à l'audienza una cullizzioni di ghjuvedi. A biografia di Muti è e so talenti ùn cunnosci micca u limitu.

Nta l'ùrtimi anni, a mamma incantevule è a ghjucinetta Ornella Muti vive in Parighja, ma ùn ùn micca scurdate di fà visiti à a Sunny Italy. In a so prupietà sò parechji vigneti, di e quali beddi biscuttori sò pruduciuti vini diliziosi. Hè intrattinuta in carità, ancu s'ellu ùn hè particularmente publicitatu stu aspettu di l'attività di l'attrice famosa.

Ornella hà assai sbuculata è dice chì ùn ùn usa micca i servizii di cirugia plastica. U sicretu di a so bellezza hè un stile di vita sana. Ùn si micca fuma, ùn porta micca l'alcool, permette di dorme un pocu di più è a ginnastica.

L'attrìzia, cum'è prima, cuntinua à aduprà propostu creativa è hè sparta in u cinema. Stu annu accuminzò travagliu annantu à u filmu di Woody Allen "Bebop Decameron", ma finu à chì ùn hè micca sanu l'infurmazioni nantu à u rolu d'Ornella. Fate una altra sorpresa per i so numerosi admirenti. Hè sicura, a biografia di l'attrenda, Ornella Muti ùn ceuta di sorprendà l'amatori cù u so talentu è fà cumerzii novi opere.