Attore Anatoly White

Anatoly Vaisman, cunnisciutu da l'audience cum'è Anatoly Bely, nascìu in Ucraina, a cità di Bratslav. Da a so zitiddina era un ziteddu attivu è athletic. Dopu qualchissia era prestu in rigalu di acrobessi è hà righjuntu u livellu di un maestru internaziunale di sport. Cuminciò, cuminciò à utilizà e so cumpetenze addevu di cuntrullà u corpu è u muvimentu in u travagliu in u teatru.

Aghju dettu chì Anatoly ùn principia micca a carriera attuale. Dopu dopu abbandunà a scola per l'educazione à l'educazione, hà sceltu l'attrazzià "ingenieru di software per instalazione elettroni di" in l'Istitutu di Aviación Samara, unni studiau solu dui anni, dicendu chì ùn era micca a so professione.

Mentre studia à l'institutu Anatoly hà participatu in KVN, era piaciutu di guitare, ghjucatu in i renditi di u teatru di giovani naziunali. À u tempu, u ghjovanu hà dettu chì u vulia associà a so professione cù u teatru. Partiu da Mosca è da a prima volta passava l'esame di ingressione, diventendu un studiente à l'Schlepkinsky School.

U caminu spinusu

Si graduau di a scola Anatoly Bely in u 1995, è ùn era micca u tempu più faciule. U paisanu hè stata annunziata da a crisa pulitica, economica è culturale. L'attore iniziale ùn pò truvà micca travagliu in u teatru à tuttu. Per parechji anni hà toccu à ghjucà à a multitùdine di u Teatro Taganka. In più, di guadagnà soldi per a vita, vene l'aspirateur è hà travagliatu durante un momentu nantu à a television, vendi u tempu di publicità.

In u 1998 si pudia scappassi di una situazione difficili. Apprendre chì Oleg Menshikov preparava un prugettu seriu, Anatoly hà vinutu à i prucessi in "Associazione 814". Ci hè deve esse dichjaratu chì prima di sta attore, cù a so moglia, hà participatu à una prufitizazione in a Casa di l'Attori, induve anu vistutu un numeru - una parodie di publicità televisiva. Ci avianu vistu l'artista Pavel Kaplevich è più tardi disse Menshikov annantu à questu attore talentu. Questu hè chì Oleg Menshikov era già interessatu in elli è a real reunione ùn hà micca fallutu.

Anatoly Bely in u "Associazione Teatru 814" participà in funzioni cum'è "Kitchen", "Demon" è "Woe from Wit". Dapoi u 1998, l'attore hà travagliatu u travagliu in u teatru. Stanislavsky, unni participò à i renditi "Dudughè ghjocu" è "U mandamentu di u mandolinu", sottu a direzzione di u direttore V. Mirzoyev.

Ricunniscenza nantu à u stadiu

In 2003, Anatoly Bely trasfiriu à u troupe di u Teatro Art, è una nova hè principia in u so travagliu. Fù i so rolli principali: Shervinsky in a dramma basatu annantu à l'opara di Bulgakov "A Guarda bianca" è u Rè Lear in a pruduzzione di a famosa obra di Shakespeare.

Inoltre, l'attore ùn abbandunate a cooperazione cù altre teatrini. Funnau perfettamenti in "Romeo and Juliet" u rolu di Mercutio in u centru di produtori "New Globe", è à u Teatru. A.S. Pushkin hà participatu à a dramma diretta da K. Serebrennikov "Frank Polaroid Pictures", per quale ellu in u prestigiu Chaika Award in 2002.

U travagliu seriu era u rollu primu in a dramma "Spiritu Captive" in u Centre for Drama and Directing. In u 2003, hè stata per questa work chì l'attore riceviu novu ricevutu u premiu tiatrali "A Gavia".

Cinema. Da episodi à i roles principali

Carriera in a filmu Anatoly Bely cuminciò, cum'è parechji altri attori, di filmi in una varietà di episodii, è in i créditi ci fù numinatu cù u nome Vaisman. Qualchì tempu dopu mudificà u so nome (traduzzione in Russu da l'alimanu) à "Bianco".

Dopu à l'episodi, Anatoly Bely hà pussutu rivoluzioni in rolli di seri: Diario di l'assassini (u rolu d'Ilya), a Brigata (u rolu di l'assistente d'Igor Vvedensky), Kamenskaya-3 (u rolu di l'infermiera), è altri.

Ricunniscenza in u screnu

Sì, finu à questu mumentu, Anatoly Bely era famoso solu da u publicu teatrali, dopu à quellu sègre di TV cum'è "Talisman of Love" è "Multiplying Grief" hè apparevatu nantu à scrini di TV, ellu hà principiatu per ottene popularisimu trà l'audienza televisiva. In seguitu, l'attore hà starratu di i filmi chjamati cum'è "Wolfhound da u Genu di i Cani Grechi", "Parrafu 78", "Tin", "U Seventh Day", "Ùn mai ubligarà micca".

Unu di i rolli più ricenti di l'attore hè u rolu d'Alexei Kovalev in a film "In a Via à u Coriu" di Abai Karpikov.

A vita persunale

Per i passat 17 anni, Anatoly hè felice di sia sposu cù l'attrice Marina Golub.