Sì un omu è una donna anghjuli tutti

L'amuri è l'odiu sò i sentimenti più vivaces chì una persona pò spirimassi. Sò quasi ugguali in forza, solu si diferemu in quandu avemu u sensu di odi, pudemu raghjone cun friddu è friddu, pensendu à un pianu di vendetta, ma in amore, à u cuntrariu, i sentenzi prevalenu, senza mente. Ma se un omu è una donna odiànti l'altri, hè impurtante di capiscenu quandu sò sti sentenzi sò venuti è se ùn sò micca cunfunditi cù l'amore. Ma stu tema hè assai "slippery" è ambicu, è dà cunsiglii da a prima volta, solu nantu à a vostra opinion, era assai difficili. Per cumprà, aghju lettu parechji articuli da Benedikt Spinoza, un filosufu holandesu, è hà sapprimatu i punti principali chì u puderanu aiutu per capu chì un omu è una donna ponu vede à l'altri.

Sì un omu è una donna odièmule à l'altru, u probabilmente forse l'amoru trà elli, perchè ùn ci hè un odore senza amore è viciversariu. In casu, se l'amore pò piglià senza mancu à a prima vista, da questu l'odi ùn hè micca cusì. Dopu manera, immediatamente vogliu nutà chì l'amore è l'odi ùn sò micca opposti, l'oppostu di sti dui sentimenti hè indiferenza. Questu hè quandu no simule ùn importa micca nantu à una manera di una persona, è ciò chì passa in a so vita. Una donna chì un omu particulari ùn si interessa ùn hà mai odià, è u listessu cù un omu chì ùn piace micca una piccola particular.

A ghjente hè in natura "prugrammatu" per trattà quelli chì sò malati, pietà è pietà, ma à quelli chì anu tuttu beni, chì avè qualchissimu chì ùn pudemu micca avè - cù l'odi è l'envezza. Se un omu è una donna odiànti l'altri, a mutivu d'avè esse ghjilosu, spedinu, in corta, venenu da un amore chì i partiti ùn pudere micca ricanuscianu. Ma ancu i sentimenti chì avemu intesu stà à prutezziunà, si smintaghjanu ancu di l'internu, senza esse pò esse fughje da u core. E ora imagine una situazione chì a zitella hè in amore cun un omu, ma per qualchì propiu ùn si pò micca admetrele, è u zitellu hè amatu cù a stessa zitella, ma dinò per qualchì motta ùn ponu micca un passu passatu. E mentre èranu in publicu, cumunicanu, cum'è amichi o boni acquaghoti. Ma quì hè questu u tempu in quale una di questa coppia hè fatta di stennià, è principia una novella. Eppo suppost chì in a nostra situazione u zoppu t'hà truvatu altre zitella. E da quellu chì l 'ama, principia per odià una nova, naturale, passione è a persona più nova. U zitellu sunnava un sensu di antipatisie perchè a zitella, scusa, "frostbitten", è issa tratta com'è un ghjustu inghjustu.

"Se qualchissia imagineghja chì l'ughjettu chì ampara hè cù quellu chì in u stessu o questu rapportu di l'amici, chì pussidia solu solu, hè stata cunfisata per l'odi per l'ughjettu chì amanu è l'inviglià per questu altru ..." - scrivite quandu Ghjè Spinoza. Per esse più chjaru, vi portu a situazione: intende cun un zitellu, ma tù parte, è si abbandunà per un altru. Pensate chì l'unu, l'altru, avà avà basso è abbrucevi, cum'è unu avà abbandunatu. Naturmente, sì qualchì incunificata cù sentimenti tali, è in u vostru core, l'odi di l'antica è l'invigliera - à a so veramente amanta sposa. È u più forte u listessu disprezzione, u più forte u più forte u amicu sta persona. Queste sintimentu sò abbastanza naturali è ghjustificate, perchè ùn vi vargugnate di elli, se, Ddiu, pervece, sta situazione hè veru cun voi. Hè un colpu hè dura, ma a vita si sviluppa, è l'odiu è l'invidia passanu, più impurtanti, ùn devi micca pranzu nantu à elli è annunziate i prossimità, ma pruvate à edificà relazioni novi cù una persona chì deverà esse digià di voi. Perchè tuttu u male, à a fine, torna à noi.

Ùn ci pò esse situazione chì amate, ma per qualchissia perchè pensate chì un omu o pridiche. Sapete ciò chì avete sentu? Hè sorpresa, dunque l'amore è l'odi à u stessu tempu. In casu di dichjarazione, avete averà cuntattu cù l'amanti è scurdate da sicuru chì ellu vi prova. Forsi quarchi vergogna per voi, ma crede à mè, hè assai megliu è più fugace chì cumbattimentu, mentre sintendu l'amore è l'còllera.

Odiamu più si avemu odiatu è trattatu cù l'amore. Quandu, suppone chì omu odia una donna è una donna sà più infurmata, da quandu ella principia à fughjiti cun ellu ancu più, è vice versa. Ma, cum'è cunnoscu, da l'amore à l'odiu un passu, è spessu i persone chì longu tolleranu l'altri ùn puderanu, annunziendu à tutti cù u vostru casu. E questu amori, emergendu di l'odi di l'omi, in a maiò parte di i casi hè assai più forte chì si ùn ci era micca una antipatida terribili in tuttu. In quelli rilazioni, a passioni sò regula, sò un pocu imprevisible, ma bright, sorprendentemente è invidia à l'altri.

Sapete, l'amore è l'odi sò sentenzi assai cuntruversi, ma pudete truvà solu per sè stessu. Per esse onesto, ùn aghju micca veramente a parolla "odià", perchè l'aghju assuciatu cù u male, o qualcosa. Hè necessariu esse altruistu è un umanista, anche u fattu chì in u nostru tempu hè difficiule. Forsi si risate di mè, ma aghju cunfessu - Credu chì in u karma è u fattu chì in u mondu, hè necessariu di fà u bè, solu per amare u populu in tuttu. Allora viaghja più faciule, è ci hè menu prublemi. In particulare, 2012 hè nantu à u nasu, ùn sapere micca ciò chì succede. Eppuru, seunque serebbe l'odi versu un omu, pruvate di cambià, dà un libertà negligente negativa - vai à u gimmu, a vendita, faci a cose, o ancu più ca quellu. Hè definitivamente più útil per voi chì assediu in casa è arraggiatu. E di colpu, mentre chì avete nantu à un pianu di revenge è murmutulà, ùn ne capisce micca qualchì volta, appena appena a vostra segunda parte, è ùn avete micca avesso?

I sentimenti negattivi, prima di tuttu, spoofji a nostra vita, chì ùn permettenu micca di discutiri ubbiettivi è percive ciò chì succede à noi. Allora si sia intelligente, amare u populu, ma ùn avete l'odià, è ellu riceve per voi.