Canzoni per u ghjornu di maestru cun lyrics è music à l'scola. I re-travagliu mudernu di canti per i maestri è i duttori

U ghjornu di u Maestru hè una festa internaziunale internaziunale di i prufessori di scole Hè ricunnoscu ùn hè micca solu per quelli chì si cumincianu cunghjunghje sempre è raziunale, ma ancu tutti i studienti un zitellu è un adulescente. Per questu questu, questu ghjornu hè un'altra cumbugliu per fà i vostri maestri prediletti o capi di classi cù numerosi felicità, bouquets, rigali è altere di cantà. Hè una pity, ùn tutti i studienti sò micca sapè cumu a festa di i travagliadori di l'scole era apparsu. Perchè a festa si cunsidereghja u 5 ottobre? Cosa rigali è canti per u ghjornu di i Maestri vanu a sceglie? Perchè e canti di i maestri cù testi è musica populari in i scoli moderni? À tutti in più dittoriu è, per esse, leghjite!

A canzone annantu à i prufessori in u Dia di i Maestru in a scola

U ghjornu di u Maestru Internaziunale hè stese in l'alime di più di 100 paesi mondiale. Oghji prufessiunale di e persone di una professione impurtante ùn hè micca ingannatu per u 5 ottobre. Hè quì à quellu ghjornu mezza centu fà chì un conferenze di l'Unesco s'impegna in Parigi, induve u postu "nantu à i maestri" hè stata aduttata. Dopu questu, u cuncettu di "maestru" è tutte e so qualità prufessiunali sò chjaramente esplicati. Dapoi 1994, dopu a dichjarazione ufficiali NNU, u Cursi di i Maestri Mundiale si celebrava sottu a dirigenza di a Federazione Internaziunale di Sindicati, chì includenu 400 organizazione di 170 paesi. In u vacanze prufessiunale di cumpagnie di educazione in i scoli felicitate cù fiori, rigali, versiculi solenni è e canzelli nantu à i maestri. E li migliori canori nantu à i duttori nantu à u ghjornu di i maestri in a scola sò ancu truvati oghje dispunibuli liberamente in qualchì tempu propiu. Ti ricùardi di u ochju amaru, quandu avemu venutu à prima scola? U primu campanile - a bellissima màgia Per noi chì ghjera sona a prima volta, per noi, u sonu a prima volta. E nostri mariani corrigievanu l'ariche, Tears abbandunati di l'ochji, È noi avemu "sunnannu" per amparà à cumu so sognu, Per piacerà, Per piacè. Chorus: Maestru, maestru, maestru, Ancu un annu per insignà, ùn vogliu micca lascià dopu à a terza klassi. Maestru, maestru, maestru, annunzià, perdone, perdone, Maestru. Ti ricùardi di u ochju amaru? Venite à a prima classa di i zitelli ... Bouquets di fiori à voi cù un surrisu sò stati da l'ànima pura d'u zitellu, da l'ànima d'un zitellu. U u soli era ridìanu à noi, Warmth calvinificà ... Anu andà in un difficult journey sottu a vostra fiducia, sottu u vostru affidabilità.

Song-felicità in u ghjornu di i maestri in a scola

A canzunora di felicità in Day di Maestru, megliu da qualsiasi rigali è di postavaggiu, trasmettenu l'intenzioni sinceri di i scoli è di i so genitori. I testi di canzani tradiziunali è muderni nantu à i maestri sò chjusi cù i paroli più sinceri di gratitùdine per u travagliu ghjornu intornu à u campu di l'educazione. Qualchese canzunazioni congratulatorii nantu à u Dumitru di i Maestro seranu parmetti à u maestru un rigalu affissante è rigalu di ricordu chì i studienti s'appronta à a so preparazione: avè amparate e parolle in anticipu, urganizà a musica adatta, è sceglite u mumentu propiu per a manifestazione. L'opzioni pè i più boni di canzone nantu à u maestru di ghjornu cù una lettera ùn devenu micca circuncelevate longu, pudemu truvà per elli per voi in pirsu! 1. In u munnu pirsu di ansietà è avvenimenti U Destiny li dà u Curriculum "Teacher". U coru hè apertu à u bè è à l'speranza - versu i venti In l'oceanu hè senza posti ... Chorus: Tutti i culori di settembre è u sole di maggiu Per tè, i fori maestri, fate brillanu! A nostra lumera - Spacious school island - Cria l'ànima incù calidez Sottu u celu starry. 2. In u ghjacciu di i ghjorni U pianu di pianeta hà brusgiatu da spin - Planet of knowledge, Truth and light! E accussì beni, ciò chì in stu pianeta per voi, senza dubbitu, u principale - i zitelli!

Canzone per a scola nantu à u ghjornu di i Maestri cun u testu è musica

Dopu à u 1965, i zitelli suvièti nantu à a vigilia di u Dia di i Maestru s'avbuvanò à i so maestri cun armotti di colori brillanti. I curridle di l'istruzzioni è l'uffizii eranu cumpilati di ghjurnali di cinematograficu di staghjoni è pane chjude. Maestru fussed, pruriziu per riceve un altru felicitu di i culleghi, i studienti è i genitori. Paria chì, in un ghjornu di ghjornu, ùn era micca un locu per lezioni, è tutte e cuminciarii mpurtanti ridutta in u sfondate. I scoli moderni ùn si distendu micca di e boni tradizzioni suvietiani. Oghje, cum'è prima, i zitelli di u prigione primu per felicitarà i maestri di rigali è i boni boni da a matina. À u scola sò questi nantu à u ghjornu di i Maestri cun testi populari è musica alegre. In i so furfari di vacanze prufessiunale anu più kinder, più fidili e più umanu. Preparate è avete da avà, avete a canzona a scola nantu à u ghjornu di i maestri cù u testu è a musica sarà a felicità per l'autore di a celebrazione. Chjamatu a chjamata à u screnu, U salottu stallate per u tempu. U maestru accumincia a so lezziò, È tuttu finisci da ffruna. Tutti l'anni avemu assait da a capiscitura è l'oggetti diffici è lumine. U maestru ùn sappi micca cumu si straccati, i cuntrolli di notte prima di l'alba. Chorus: U mo maestru bè, perchè hai silent? Sbuncendu, e ll'anta glinted in l'ochji. Avete apertu u mondu per noi, è duv'ellu duverebbe vive, È a scola durarà sempre in nostri cori. 2 Avemu da esse inescuvatu in spessu, Cumu si un dimoni avia statu infuziutu in e nostre ànima. U maestru discurizà: "Ùn importa micca," Dopu tuttu, u mo maestru - u megliu. L'anni passavanu per un giornu rapidu, È hè ura di dicenu l'adiu. Maestru, ùn sapemu chì era sbagliatu di voi, saria triste per noi per parte. Refrain. Chjamatu a chjamata à u screnu, U salottu stallate per u tempu. U maestru accumincia a so lezziò, È tuttu finisci da ffruna.

I cambiori ricuperati per i maestri in u maestru di ghjocu - testu è musica

I cambiamenti alterati per i prufessori à u maestru di ghjornu sò un generu populari di a musica di a scola. I cumpusizioni di cumpusizioni "in un modu novu" sò raramenti lyrical o assai seriu. In a maiò parte di i casi, l'alterazione di e canzone nantu à u maestru di u ghjornu sò burlati, in una manera amata, di a serità di i duttori, i so abbitanti, di modu di cumpurtamentu è di "corona". I cannes tradiziunali nantu à i maestri sò quasi sempri pusatu nantu à a musica di i vechji risultati populari, cunnisciutu à i educatori ancu in u tempu di a so ghjuventù è di ghjuventù. Amparate è si rimette a canzone per u vostru maestru, per parparà u tempu in una classa amigante. Dicenu chì u maestru ùn hè micca Diu, L'omu ùn hè micca santu - semprici. Ancu immediatamente ùn si puderà dì ciò ch'ellu hè bonu o da male. È à ellu à a lettura venite, ùn parlanu micca, ùn turnaranu, sit! È mantene a vostra pazita di mente, Dunque intendi cumprà quale hè. Se ellu ùn hè abbandunatu di umuri, È hè offentatu da ellu, Eppuru si per parcheghji, Cridendu à voi, Eppo ùn sò micca un amicu, micca un nemicu, micca un maestru, ma cum'è quellu chì hè luntanu di a scola, sfortunatamente, Ùn hè micca un maestru! S'ellu era tipu è strettu, È belli ghjente, è puderia travaglià, È a so classa più difficiulava pudia sente per una ora. Allora ancu apprendu da ellu, ùn parlanu micca, ùn turnaranu micca, ùn turnaranu micca, Cusì, nantu à ellu stessu, puderà accede cun ellu!

Una canzone muderna nantu à u ghjornu di i maestri nantu à i prufessori - testu è musica

Canti muderni nantu à u maestru di u ghjornu à i maestri difirenu pocu da i suvietici. Tutte e stonde di i scoli d'i tempi, maestri è simpatichi, i strade di un futuru brillanti. In i canzoni muderni nantu à i prufessori, i educatori sò ancu presentati com'è eroe boni, chì opens l'ochji di i picculi studenti à u mondu sanu, insignendu a mente, guidendu e boni scritti è grandi successi. Ancu novu cambiamentu à i canzuni anchi sò permeati cù l'spiritu di l'atmosfera di l'scu di quellu tempu. I amate à voi, i vostri carritteri nativu, avete dà alpi, un principiu in vita, Per vola, puderia avè avè avè, à a saviezza di picchi neve. I maestri sò per noi, site u lume à a finestra, a luce di u sapienti, a luce di u spiritu è ​​u calore. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri. E ancu s'è risata annantu un pocu, In i vostri ochji ùn anu un paese di buntà. Grazie per e verità simplici, Grazie per a vostra pacienza è travagliu. Grazie, perchè l'hà definitu, in u mondu di a cunniscenza una strada bella. I maestri sò per noi, site u lume à a finestra, a luce di u sapienti, a luce di u spiritu è ​​u calore. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri. E ancu s'è risata annantu un pocu, In i vostri ochji ùn anu un paese di buntà. Vulemu a felicità, a forza è a salute, i culori, u successu, l'alegria, l'amori, i discìpuli affari vivendi, Sunnà chì vi vi vanu per sempre, Maestri per noi, avete a luce in a finestra, Liggenu di a cunniscenza, a luminosità è a calidez. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri. I maestri sò per noi, site u lume à a finestra, a luce di u sapienti, a luce di u spiritu è ​​u calore. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri. E ancu s'è risate un pocu. À l'ochji, avete laghi di amuri.

U ghjornu di u maestru hè un cumentu eccezziu per aghjunà i pirsoni chì anu sceltu una professione impurtante è difficili Parechji di noi, solu addivintari adulti, cumincianu a capiscitura l'impurtanza di u cuntributtu di i maestri à u so destinazione futura. E mentre ùn hè micca vinutu u sensu, i ghjovani avissiru amparà u cunsigliu è a guida di l'adulti. Sicondu i tradizioni moderni è i vechji tradiziunali, hè bisognu di annunzià à i so maestri cun fucinanti bouquets, rigali incisione, versi è canti di musica. Comu sempre pudete truvà e canti più canzone nantu à u ghjornu di i maestri!