I prublemi in relazioni trà l'omi è a donne

Lu picciottu primu chjappu entra in un rapportu seriu in a vita! Tutti i strati è e strade sò aperti à elli, è solu decide chì induve andà. E quale elle? Sò capite sanu a scelta chì anu fattu in u percorsu di a vita?

Solu i pare parechji novi ùn anu suspettatu chì anu stati aspittendu, anu perceive din unione cum'è un trampolie per i so spirimenti, sentenu per elli un equilibriu in l'unione. Ma ancu in pariglii riesciti, un momentu venenu quandu tutti truveranu di traduzà u so settore di fantasija di relazioni, è i primi prublemi in a relazione principia.

È sempre, hè assai interessante, perchè succede è sempre quandu a relazione cù a relazione sò fiasco cù l'anni di a vita cumprendenti. Ma s'ellu ci hè sempre in modu constantemente è regularmente pagatu u tempu è u sforzu, attente à u nostru cumpagnu, a raghjunghjeria sviluppà è migliurà constantemente.

Cusì, perchè ùn ci sò dispunifiche in a relazione, in particulari i forti inizialamenti forti:

Dopu tuttu, quannu sìammu ditti chì in relazioni familiari, piglia assai pacentziu, passendu assai sforzu nantu à a cumprinzia, rispettu di u socie, avemu a bundanza di ricusà.

Pare sapemu chì tuttu vai ad avè sempre, è chì tuttu hè formatu da ellu stessu. Ma hè questu cusì?

In u matrimoniu, hè necessariu ùn solu per sentenu appartine à l'altri, ma ancu per sentu è u socie cum'è un sanu. I relazioni cuntenti sò solu quandu ci hè una volta completa, cumprendi cumprendi mutivanti, rispettu per a libertà individuale di tutti. E, sicuru, senza amuri, ùn avè micca avè u tipu di rilazioni chì avemu parlatu, a libertà d'amore si deve esse sempre, in tutta lu matrimoniu tutale, altri nun cresce in un certu u debitu è ​​responsabbilità, è un sensu stupidu d'appiccicatu è di pussibule.

I situazioni negativi principali in relazioni interpersonale, apparentanu à u fattu chì i partenari ùn sò micca sempre vulete a cosa. Perchè evalùtenu a situazione da diverse pusizzioni, basatu annantu à un paradigmu pianu di sublevativu di a percepzioni di a vita.

L'omi sò sempre cunfidendu chì ancu ùn avete micca da pruvà di capiscenu una donna. I donne cose chì l'omi ùn sò micca sempre capaci di piglià u so postu, è l'entendre. A diffirenza trà l'amare è l'amare hè chì una donna sempre amarà cun tuttu u cori è l'ànima, ma un omu - solu cù a so mente è u corpu.

A cosa più difficiuli hè d'amori, è per continuà à amà per un pezzu u tempu forte è forte è forte chì a prima volta. In spessu, hè pussibule cun l'amore in amore, è per esse amatu, ma micca per longa, ma per creà una famiglia è di mantene l'amore, questu hè u veru artu. Hè assai difficiue è difficiule, chì si sviluppau un problema in a rilazioni d'un omu è di una donna, ma ùn esiste micca di qualcosa inusual da noi, avemu bisognu di continuà à amà cum'è sinceramente.

I besitos passionati è abrazioni calvi, sò assai ritratti, tendernità è calidez ùn sò micca listessi, ci hè rutina è rutina. Ma induve tuttu chistu scumpariu? In u filmu, tanti parechji felici chì sò digià in l'anni di decadenza, sempri ochji di l'altri a listessa manera chì a prima volta. Ùn avete micca bè, più tempu per seguità i desideri di u cumpagnu, più per sente l'autore, è u so desiu. A capiscenu in u mumentu, è ricurdativi di tutti quelli sensi profundichi è d'esperimenti chì eranu cun amore.

Un omu hè bisognu à appruntà à vedà una donna in una donna, un rifarenza di a so ànima, è micca a rappurtanza di l'imà mamma. Una donna per un omu hè ancu esse un best friend, helper è inspirador. Hè solu un affare di fà a cose: avete bisognu di impedisce a vostra infermiera nantu à una donna è truvate in bè riffigenza è fermezza per difenda a vostra libertà è a indipendenza masculina. Una donna, avete bisognu di meddle u vostru orgogliu è vede in un omu chì ùn porta micca i so brami, micca difendenti da tutti i morti, ma una persona indipendente appressu à quale sera interessante è di valore a vita. Sì dite à a liberta di l'omu, è rispettu u drittu à l'autodeterminazione, hà cumprendi tutti i desideri di a donna di gratitenza è rispettu reciprocu.

A vicina à noi chì tuttu u tempu hè solu a persona chì avemu degnu. E se per qualchì motu, pare chì pudemu esse digià più, dunqua, sicuramenti, avemu bisognu per noi.