Driving a car: pariri pratichi

Eppuru, rendeciare indignatu à i richiudo ironicamenti populari, cum'è "una donna chì dirighjanu un scimmia cun una granada", è altri sensi sinsulugichi purtati da altri cavalli arroganti. Ma, solu avete una licenza di u driveru, in u garage ci hè un novu minicatu finitu bonu di u culore rosatu (l'opzioni sò possibles), è u panicu si scanta da mette darrere di a rota è fassi in u flussu di cars, cum'è chì ùn hè micca u vostru favuritu (o ancu unlate, ma cumu fiduciale) instructore, perchè, probabilmente, avete pensatu chì sì u stessu "monu", è impone un caru hè definitu micca per voi.



Micca! E una volta, no! Tuttu questu per voi hè u vostru caricciu favuritu è ​​cumandà u carru. U cunsigliu praticà aiutà, dami e donne, per trattà e prublemi di u principiu di a "vita di l'automobile", chì, contaraghju da sicretu, ùn cunnosci micca solu à e donne.

Primu ponu: entre in u carru, cumencia u motoru è impulse ... solu. Dopu tuttu, oghje ghjughjenu nantu à sè stessu, ancu cun un instructor, avete passatu l'esame pè i pulitici di tràfficu severu. Sì, qualchissia parechje aghjunghje cumercimente, ma sperendu per quarcunu, ùn guadagna micca di fiducia in sè stessu. Calm, prima di risolve e prublemi più assicurati chì avè un autobus chjapputu. Resolvi prublemi primi, cù quale, cum'è avemu a vidiri, avete mancianu assai ora, è avà poi.

Dunque, u sicondu cunsigliu praticali à guidà un caru: prima, pratica fora di strade stradianti. Dove? A almenu in u vostru quartu, è preferibile prima di a matina o à a sera, quandu a ghjente hà ritornu da u travagliu. Questi sò pocu, in calma. Avanzate! Ùn si scurdate micca di i zitelli di libertà, i ghjovini motociclieri, di i veci di donna lenti, i passighjati drunken (alas!), È di sicuru, circa l'amici di quattru amiglii di un omu chì devenu per ellu in u vostru modu. Fate prestu à frenà u tempu. È ùn anu ingeratu cun elli. Calma, solu calmu ... è pacienza.

Assicuratevi di pratiche in u parking. Per questu, pudete aduprà l'uggetti seguri (pneumatici di l'auto) o marcelli (per esempiu, arbusti nantu à a strada). Scopra di utilizà i mirrors marchi. Aghjuntanu aiutari à valutà a distanza da u carru à u fracovo, à altri machini. Spare replaceable when leaving the garage and driving into the garage. In modu, ùn pò micca presturà, è ùn hè micca un piccatu di prufittà di l'aiutu di un maritu o novu à u primu.

Inoltre - pruvate à cuprà i vostri ochji per parechji sicondi dopu à a furmazione "razzi". Questu avete aiutu senza pane senza panicu, quandu, per esempiu, sò cungregati da i fossi di u carru vicinu, o u paraventu chjaru cù un corrente di acqua brutta da sottu i roti di u camionu.

Prestu, prestu prestu u fruttu. Ùn avete imparu micca à cunfundassi i pedalisti, senza ellu ferme à cambià a veloce (se tenete un automaticu, vi vede l'invidisce), utilizate l'altri paludi, manichi è allughjiti. Se vulete amparà cumu utilizà un telèfonu mutu mentre conduciu, da ... Ùn averaghju micca, ùn sò micca. Hè vintu più tardi da ellu stessu. Ùn vi scurdate solu di ciò chì dettu à questu in e Regoli di a strada.

Puderete amparà quantu senti a dimensioni di u vittura, automaticamente di modu di parte cù u carru vicinu nantu à una strada stretta, quandu pè frenu, per ùn scrive micca u caru finisci in front.

Puderete amparà à parche, chì in i cundizioni di e nostre cità hè simplicemente vitale. Questu hè un elementu impurtante di e cumpetenze di cunduce. Vi cuntaraghju un segretu: Ùn tutti l'omu cunfidendu ùn sapìanu cumu parche normalment. In tempu, avete vistu questu, è forse anu da esse un asseccu di parcheggio. Allora ùn anu a vargogna per un scherzu facianu, se prima ùn vi mancu tuttu ciò chì vulete.

U terzu cunsiglii pratichi. Cundate cunsechju cumu cunigressu per a cundizzione di un auto A vestimenta ùn deve micca interferiscenu cù i movimenti di e to mani è i pedichi, aghjustate i specchi di anticipazione per fà cumercià. È, finarmenti, suprana u vostru casu: attentu, cullatu, ma à u stessu tempu fede ridere di a tensione eccessiva.

Ùn àbbia paura di i carichi vicini, cumpresi autobus, camiò è mastodonti - vsedorozhnikov. Se mancheghjani in u limiti di a striscia, è u cumbattimentu cumu currettamente nantu à a, ùn tocca senza tuccatu in ogni modu. Qualse mutore, cum'è voi, fate tuttu ciò per evità una coliszione pussibuli (Ddiu pruibite). Questa ùn hè micca scusa per andà cun l'ochji chjusi, ma ùn avete bisognu di scuntentà da i carusi venti.

In ogni casu, in i cunfini di trafficu staticu, certi attori di pruvate qualchì volta di pruvate à vultà à a via in linea. Avemu bisognu per questu, è ancu megliu - ùn porta micca in questi l'alla filu estremata.

Senza pacienza in u trafficu. Hè megliu fà cresce à u persistente: aghju intriscate in a vostra seria. Allora hè più tranquillu è più siculu. Ma eccu, avete bisognu di un sensu di prupurzioni. Ricurdativi di i Regoli: sè ùn viaghjate à a vostra strada è ùn cambienu a direzzione di u muvimentu, ogni ghjornu avete deverà passà.

Assicuratevi di mantene in mente chì busi è autri grandi ùn anu "mutu" di vista. Sempre da esse preparatu per u fattu chì un autobus o camion pò principià a ricustruisce ghjustu davanti à voi. Ma ùn devi micca missu tutti i cami davanti à voi. Eccu avete bisognu di cunnosce a misura. Se a velocità di u vechju hè moltu più bassu di u vostru, è prova di vene davanti à voi in a vostra fila, fate l'incantà cù fiancelli: ellu missi à quelli chì viaghjanu più veloce. È vice versa, ùn pruvate di riorganizà in una fila diferenza, induve tutti i visitori à una veloce alta. E, sicuru, hè assicurata inacceptable per sminuì u trafficu di a rebuilding: ponu "dà in" o scold (rightly).

Ùn frenu micca prima di ricustruisce in un altru filatu. Reteverà in anticipu. Avete bisognu di una situazione pratica quand'elle vippi prima di l'intruduce, pruvate à "scumpredate" in a fila puntiglione è ubligatoriu di a fila in quale hè "stucchendu", mentre à sente a "favorevoli" richieste nantu à l'stile di u vostru viaghju.

Pigliate à l'urdunaghju di quellu chì impera u carru davanti à voi, o ancu megliu per guardà u campu di vista di u vittura in fronte. Questu avete aiutu à frenà u tempu o, per esempiu, per cresce a veloce.

Inoltre: ùn hè micca fughjitu à surtite a intersezzione di u primu. Ùn fate micca attente à i belli di cunduceri impaciente, se ùn viole micca nunda. Assicuratevi chì a manu dritta è a left anu cumprata a maneuver. È ùn "gas" senza raggiuni.

Impurtante: nantu à rapidità. Creevi per sè stessu una velocia cale. Di sicuru, deve esse cambiatu sicondu a situazione, ma ci hè una vittoria media per ogni cunduttore, chì determina u stilu di u so guida. A più chjucu hè a cunfondenza à guidà u carru in una veloci cunvenuta per voi. Se preferite viaghjà più lighjate, utilizzate e filline ghjustu. Ma, invece di e vostre preferenze, sempre ricive, a più sicurazza di rapidità in una situazione particulari hè a veloce media di u flussu di màquinas in a vostra fila.

Assicuranza Addiscumu: in anticipu, cunzidira a via di u vostru muvimentu. Questu avete aiutu à evità di situazzioni pratiche, quandu, in tempu, ùn avete micca u tempu di ristrutturaru o da turnà.

Leghjite e regule di a strada. Crenza, adherite à e Regoli ancu quandu pare chì u so rispettu ùn pò micca sensu, sarà salvata da situazione di disgrazia è da più erroni seria.

Una di e reguli più impurtanti: a regula di "three D" (aghjalesi u stupidu). Un insinsatu truvà u so accidente. E vede a patience è a patience, è ùn permettenu chì nimu è nunda caghara in u so umore.
Allora, andemu davanti, estimi di dami. Buona furtuna nantu à e strade!