Caratteristiche omini arabi

Àrabbi campanu in più di vinti paesi di l'Est. Tutti sò l'urdinariu è e caratteristiche psicologichi similari. I principali cumposti di l'omi arabi sò temperament, in a vita di u ghjornu, sò attivi è vivaci. In a so casa sò maestri è di i membri di a famiglia sianu bisognu di l'ubbidenza è l'ordine, è e invitati per elli sò moi caru ghjente.

L'amiability ùn solu ùn distingui l'omini arabi. In parechji di e so azzioni si cumpurtavanci senza cura, ùn anu micca quì, annunziate u prublemu è sò quasi sempri in un bon animo. In l'azzione sò assai valori, truvate solu suluzione micca standard è interessante, è l'intruducia in a maggorio di situazione u tocca per u bè. In a società araba, i ghjente bettelle è empiezii sò accolti, è per quessa, i modesti arabi sò raras.

Una funzione distintiva di a nazione araba hè l'amore di u travagliu è l'abilità di participà à un pezzu u tempu di a so attività. Tuttu u ghjovanu, sia un travagliu simplici o un altru ufficiale o un affari, travaglia ogni ghjornu per u propiu bonu, ma raramenti anu piace da i so attività. A cosa hè chì assai generazioni di Arabi anu travagliatu duru per sviluppà da a miseria è di migliurà a so vita, cusì u travagliu per elli hè diventatu a respunsabilità di ogni persona. Ability and necessity to work have made Arabs a nation hardy and unpretentious. In l'mente di l'Arabi, l'intelligenza chì ci hè necessariu di travaglià dura, ma esse pazienti, cunfidendu è perseveranti.

L'Arabi piaci à passà tempu fora di u travagliu bello. U so amori di a vita è l'amori di a bellezza, dimustranu quantu cumunicà cù a famiglia è l'amichi. In generale, l'Arabi sò cunziddi chì sò pacìfichi, ùn spessu micca pruvucati scandali è disputa, in solitu cercatu di scambià emozioni posittivi è di cumunicazione. Ci sò un sensu sensu di l'umuri, perchè a maiò parte sò ottimistici è ponu scopre a bracole.

Quandu si cumunicanu cu l'autri pirsuni, l'omi arabi dà una impurtanza especialità à u stilu di cunvirsu di l'interlocutore. Fighjulate cumu l'interlocutore selezziunà e parolle, crea sentenzi, bellezza u parolle cù sti fraquenti, è pochighjate cuncludii da a persona. A raghjunalità hè specialmente a lingua araba: hè assai riccu è implica l'usu di metàfori, espansioni iperboliti, rivolutions verbali. Se a so cumpagnie hè di cunvince un omu arabu o vulete gustarle, ricordu, da vale a vede a corrette di parlà, u so brillo. L'Arabi apri a pensamentu lògicu quandu sèntenu paroli belli.

A maiò parte di l'Arabi sò duminati da emozioni. Rice rispundenu fermamente à i preziosi è i paroli, pruvatu à dimustrà u so propiu emozioni. Sò forti è impulse, chì face sta nazione assai temperamental. Hè difficiule per elli à curre e so emozioni, è per quessa chì una picca di sentimenti si spende sùbitu nantu à a calmma. A vita di un veru arabu hè pianificatu da e lege di i saggi di i musulmani - l'Koran. A religione in a vita di l'Arabi ghjucà un rolu grande. U cumpurtamentu ideale di l'Arabu hè sottumessu à a prigione in i peccati.

L'adorazione è l'obedientzia à u dumande à Diu hè assai bè. Da i primi ghjorni di a vita, i zitelli amparanu di i so genitori chì hè impurtante è di obedient cristiani è per vede l'ubbidenza, umilità, per accettà cù l'onore di tutti i difficultà chì si lampenu. Patience è endurance di l'Arabi in u sangue. Sò capace di adattà, i pirsuni moralmenti assai forti. Curiosamente, a sò funzione distintiva hè superstition. Cridenu in predizioni è parechji preghjudizi, sò attenti à i signori. A creazione in i sinistarii è i predicazioni hè transmituta da generazione nantu à generazione è stimulatesu l'Arabi per sviluppà incertezza annantu à dumani, suspetti è vigilance.

In relazioni suciali, u status sociale hè di grande impurtanza. E persone chì anu u putere è a richidità pò permette di esse arroganti in relazione à l'ambienti è ancu di toscana. A manifestazione di l'aggressioni è a forza fisica hè una situazione cumuna trà e persone cù altimessi ingressi. E persone chì si trovani à i niveli di a società, si cumportanu bè cumplitamenti è cun tranquillamenti accussini i golfi di a destinazione, cum'è questu ordine in u Koran. Per affruntà à e persone influente è riccu, hè accettatu cù rispettu è onore.