Cume a pompà peri magre?

Malgradu u fattu chì i piene di piene ùn anu micca adduzzatu nessuna nanna, i pudori sò un feticitate solu per i mudelli. Sì, quistioni interessante da e pagine di magazini brillanti, ma in vita ùn hè solu un desideriu di alimentà u pachistu. No u primu ghjornu hè digià a norma di a bellezza hè cunsiderata cum'è un capu di musculi culu slender femminili, chì pudete faintà di i ballarini. Ùn sò sempre i pezzi minti sò u risultatu d'avè presu anuraxia prussiana, quarchi cumpagni anu scandutu u metabolismu chì a prostituta ùn si ponu tardà, ùn importa ciò chì pruvate. È hè più difficiuli per questi nove per vede in u spaziu à i so pedi, ùn sapendu chì fà cù elli. A risposta hè simplicissima, chì ghjè diventata, ancu si neva u tempu è a patience. Ùn cambia micca a dieta, menu di crescita a quantità di a proteina chì aiuta à u crescente di i musculi, hè abbastanza solu per pompà i vostri pedi. E pudete fà in casa, ancu senza recite à l'aiutu di un instructore di fitness. Eppuru, sicuru, u megliu modu hè di discrive in u studiu di ballu, chì ùn sò micca solu peri, ma u restu di u corpu faci un soggiu è femininu.

Se ùn ci hè micca a pussibilità di unisce à qualsiasi squadra, pudete attribuisce una ora è menzu in qualchì tempu conveniente è pruvà qualchi sforzuli simplici da a cori di cori. A raghjunu chì a scelta cascata nantu à più ch'è micca in u scogghiu o attività simili, hè chì hè u ballettu chì dà clarità à i musculi di e gammi, hè abbastanza ancu di guardà à e ballerini per esse sicura di sta frasa.

Prima di tuttu, avete bisognu à calenderà i ligamenti è i ghjunghje finu à cinq minuti, per ùn fà per danalli à l'exercitu, è principià u tendon Sakhillic. In prima, avete dete tene ogni pede per un minutu, l'apostognu vai per i figuri più basi.



A pusizione iniziale di u Batman tandu: in fronte à u specchiu, u ventre hè stintatu, a spalle è diretta, i spaddi sò scundali, l'ochji sò chjaramente capunanzu, i peri si sò cungregati è sò in a prima pusizioni - i petti sò in una linea, i tacchi tocanu l'altri, i calzini in distruzzioni. Un pianu lentamente slides à u partitu, u pettu ùn venenu fora di u pavimentu, stese finu à u limitu massimu, dopu à u getvoluvulu in a pusizioni originale è da quì cum'è accumpagnatu è retrocede. Allora l'accionu si ripetì da l'altra parte. Una figura di ottu o vinti repetizzioni per periu hè realizatu. Duranti stu sforzu, hè necessariu d'assicurà chì a vina si sparse da u cadutu, è u ghjinochju hè maximmente "off".

U prossimu hè relleve, hè diretta principalmente à caviar. A pusizione iniziale hè a stessa, ma hè megliu cumincià à a sesta position - tacchi e calzini together. L'esencia di u muvimentu cunsiste à a furmazione à i mità di u centru, è da dopu avè rinfrescante finu à u puntu sianu. Ma hè impurtante per verificate chì quandu u ritornu à a pusizione iniziale, u pesu di u corpu ùn hà inchjatu à u focu in tutta a forza, ma passa tranquillamente è cun cura. Idealmentu, toccu u pianu, avete da impussibule immediata da l'altru, per quale resultate chì a crescita si trova rapidamente, è sguassate prestu. Cù u cumpiimentu currettu, ancu dopu à a vintisima repetizioni di persone senza capacità, i vini cumincianu à cremà.

Se vulete, pudete ripetiri u listessu in u prima, secunna è terza pusizioni. Vinti repetizzioni per ognunu.

Un altru exercitu impurtante - plie. Per a so esecutà, hè megliu di prima avè un sustegnu: per esempiu, u spalle di a sedia, chì sempre hè difficiule per i principianti per mantene l'equilibriu è di carburanti i musculi ghjusti. A pusizione iniziale hè a stessa, a fini di a seconda pusizzioni - u primu cù a distanza entre elli. Puderete principià cù una demy-plie-half-squat à ottu cuntatti è u listessu ritornu à a FE. E dopu, dopu à deci o quindici ripitenzii, vale a pena avanti grandiose. Dopu, da ottu recontati, avete bisognu à i cosi paralleli cù u pianu, facennulu d'assicurà chì e nucciasti ùn saliute micca in aspra, l'aspina ùn hà micca un sagging in u rinoffiu. U talianu di u pianu ùn vene micca. Hè necessariu di stà in questa postu per trè punti, è da turnà à a pusizioni iniziali per ottu prughjetti. Repetite vint'anni. Quelli chì hanu maestru pli, pudete complicà adupratu per esse rendle pli releve - a listessa cosa, solu nantu à e mezzanotti. Eccu, ùn si pò fà senza l'appughjatura, altri ùn esiste un colapso di u casu, perchè a carica torna per quelli musculi chì seguitanu.

L'elementi finali di l'esercitu à u supportu sarà una serie di Batman - rellevale, tandyte è grand.

Batman rellevale hè un criatori lento, prudente di u pede per via di sliding in u pianu davanti à u parallelu cun ella. Righjàtudu riprincipatu è retrocede, è si dumandate. Hè necessariu per assicurà chì durante l'esercitu, a volta di ritornu hè sempre mantinutu, e nucali ùn sò micca pane, chì e gambi sò travagliani, l'agulla ùn caduta. A pusizione di a cima superiuria deve esse claramente marcati durante a lezzioni sana, ma ùn deve micca cunfundita "fixa" è "sfurzata".

Batman tandu hè diffirenti di l'usu tandy tzhete, da quale a classa principia, da u fattu chì quandu si face esse realizatu, i calcutti spuntanu è a cuda hè stata rimena. In questu casu, l'altura di l'ascensione ùn hè micca esse determinata, pò esse trenta gradi o quaranta grai.

U Grand Batman hè dissenu à i musculi rinfriscati, perchè in stu casu, a perna hè attivamente svilata in l'aria à l'altezza massima chì l'autore stretta permette, è dinò torna rapidamente à a so pusizioni originale. Quì vogliu a pena ricurdà micca solu a pusizioni di u casu, ma dinò chì quandu si puderà trionni per una vultaccia, è piazzavate solu nantu à u pavone, cuntrullendu i so movimenti cù i musculi. Comu, però, e quandu eseguisce micca un elementu.

Cumplassi un esercitivu no cumplicatu hè megliu un stretchu di 10 minuti, chì aiutavà aiutà à rilassate è rinuvà a respira. In ghjinirali à i pedi in pusendu è pusendu pusatu, i distruzzioni in daretu, chì tiravanu i ghjinochjati, chì calèninu i peri. Etovse aiutà à i musculari per ricuperà, è hà ancu avè un effetti benèficu nantu à i ligamenti.

A cosa principalu, avè stabilitu com'è l'obbordu di pompà a pierna finita, per ùn ùn scorri u vènenu à mezzu, senza avè avutu risultatu per una settimana. Questu prucessu, cum'è tuttu ciò chì hà u caratteru di "vultendu di una selvagghia à una farfalla", hè assai longu, cunsumadore, ma à u listessu tempu hè abbastanza à pocu è implicatu è u tempu fughje cusì sinsuffigliamente. A sistematicità è a regulezza impurtante, l'attraversu pensativu è l'attitudine pusitiva - facennu eserciti solu per finisceranu rapidamente, ùn puderà micca ottenevule u risultatu dumandatu. E, sicuru, ancu s'ellu ci hè più attrattiva in parechje manera, hè megliu sottumessu à a voce di un bonu maestru di scrittura chì ùn sia micca solu di esse rializatu da u so esempiu, ma stabiliscerà in a vana induve qualcosa chì hè sbagliata, hà sappiutu da salvà da una memorizazione in furmazione incorrecta di i musculi in male.