Biografie di l'attore Konstantin Khabensky

Articulu di Honorati di Russia Konstantin Khabensky oghje hè unu di l'attori più cercati di u cinema cinematograficu rusu, premiere di premia prestigiali. In u so travagliu pezzu più di 20 roles in u teatru è più di 50 in u cinema. Parechji filmificazioni cù a so participazione diventanu u chjappu, è i so cumpagni nantu à u settore ùn sò micca solu cumpatibili, ma ancu stile mundiale famigliali, per esempiu, Agelina Jolie è Mila Jovovich, cù quale hà stata premiatu in u film accusatu "Freaks". U tema di u nostru articulu d'oggi è "A Biografía di l'Attore Konstantin Khabensky".

Konstantin Khabensky hè natu l'11 di jinnaru di 1971 in Leningrad. In una famiglia senza rapportu à u cinema. U Babbu Khabensky hà travagliatu com'è ingenieru, è a mo matri m'hà amparatu a scienza matematica. In Leningrad, a picca Kostya funu in lu kindergarten. Tuttavia, in u primu cursu di a famigghia si trasfiriu à u circumpolaru Nizhnevartovsk, quandu Custia hà visdu cù i so parenti per parechji anni. Quattru anni dopu, a famiglia di u Khabensky riturnaru à u Leningrad nativu.

Ancu à a scola, Kostya ùn avia nudda pensa di passà u percorsu creatore.

Solu hà solu suttà di quittà a scola. Dopu avè graduatu da u 8e scudu, Ghjesù entri à a scola tecnica di l'aviación di strumentu è automatismu. Ma, avendu studiatu diversi corsi, dopu avè passatu u travagliu di u prublemu di u travagliu, hà avvistu chì, in teorica, hà intesu qualcosa à tuttu, po ghjucà nunda pò esse fattu. Era questu chì hà influenzatu a so decisione di abbandunà a scola. Khabensky hà dettu chì l'specialità tècnica ùn hè micca u so veru ricunniscenza, è chì hè necessariu di trasfurmà in una diversa direzzione.

In seguitu, Konstantin hà capaci à travaglià cum'è cunzignante, è ancu una vita ghjucatu nantu à a strada. L'ambienti di Konstantin Khabensky in quellu tempu era assai informale, circundatu di amici-musicisti, attenti di u teatru, in una parolla, populi creativa. Un ghjornu, u "hangout" di Khabensky, è hà includeu, andò in u studiu di u teatru "Sabatu". I capiddi di u teatru di giovani circà à i novi talenti ghjovani, circate di sviluppà un amori per i zitelli in l'arti di u teatru. Prestu Kostya è unu di i so cumpagni d'alcuni "nailed" in u studiu di u teatru. U futuru attore di u cinema cintrali hà travagliatu com'è un muntatu in u teatru, è più tardi, finu à quellu chì puderia, ellu hà iniziatu à entra in u teatru. Chì ùn hè micca cum'è l'eroi di i prudotti, ma l'anu dettu "culori di teatrali", a persona chì sustene u paesu o si trova à u fondu.

Ma Konstantin Khabensky gradualmenti strincì in l'atmosfera tiatrali com'è un padutu. Hè stata chinu d'amuri per u teatru chì ellu decide d'entra à l'Istitutu Stato di Teatro, Musica è Cinematografia di Leningrad (LGITMiK). In u 1990, era in u tallariu di V.M. Fyltinsky, chì era sempre cunsideratu cum'è u megliu maestru di l'scola in u paese.

I so cumpagni di classe eranu Mikhail Porechenkov, Mikhail Trukhin è Andrei Zibrov, era in l'urganì di l'institutu chì a so amici hè natu, chì cuntinua finu à questu ghjornu. "I Magnificenti Quattru" in questu tempu era tentativu di esse in culu.

Prestu seguita u primu rolu di u cinema. In u 1994, Khabensky hà ghjucatu in l'episode di a cummedia "Devi di Diu Mandà" di Vladimir Zaikin. Ma, cun u so debut, Constantine ùn hè micca cunsideratu stu rolu. Dopu capimpià nantu à e pantalone, Kostya, sfurtunatamenti, ùn ricurdava micca di l'audienza.

Ma in u stadiu dramaticu à quellu tempu hà avutu parechje rolli principali: Khabensky hà fattu a Lomov in a pruduzzioni di Cumpagnia di Chekhov, parechje roles in a pruduzzioni di u Vysotsky's Time, è Chebutykin in a Tres Hermanas Chekhov.

Un annu dopu, in u 1995, dopu a fine di LGITMiK, Constantine vincìu a so vita creativa cun u Teatru Sperimentali chjamatu "Crossroads". In ogni modu, ùn hà passatu più di un annu quà.

In tempu cù u so travagliu nantu à u palcuscenicu, Khabensky era u prugramma di musica è di nfurmazzioni nantu à a television.

Dopu dopu abbandunà u teatru "Crossroads", Constantin movi à u Teatro di Sàtira di Mosca AI Raikin. Tra l'òpere di quelli anni, i roli in u teatru "L'opéra di trenta" è "Cyrano di Bergerac".

Ma a seconda apparenza nantu à u cinema era più successu. Appena littéraire solu per u 1998 Konstantin Khabensky starred in varios film à una volta. In u melodrama detective di u direttore húngaro T. Thoth "Natasha", u melodrama D. Meskhiev "Prughjettu di a donna", cum'è u dramma suciale "Khrustalyov, l'auto!".

Dui di sti rolli, l'attore, in e so parolle, era assicurativu aleatoriu. Ma, hè stata grazia à quelli, i direttori russi cunnisciutu cridenu l'attenzione à Khabensky. È prestu prestu in un rolu à u thriller "Fan", è in un di i roli principali in u melodrama "Home per i ricchi". Hè per l'ultimu rolu chì Khabensky hà ricevutu u premiu prestigiosu in a nominazione "U fattu rolu maschili" in u prestigiu di Film Festival Gatchina "Literature and Cinema".

À u listessu tempu, u so travagliu teatrali cuntinuau. Da a meza novanta, Konstantin Khabensky hè apparevatu nantu à u palcuscenicu di u Cunsumu di Leningrad, induve ghjucò un rollu di rialità in a dramma "Caligula".

Verità a prima gloria à l'attore hà fattu un rolu in a serie di television "Slaughter Force". Ancu ora, quandu una lotta di seriale nantu à tematichi milizie nantu à i pantioni di TV, assai visitatori remindate di Igor Plakhov realizatu da Konstantin Khabensky.

Stu rolu, sicondu l'attore stessu, andò in spontaneamente. A serie ancu cuminciatu à ghjunghje, è l'attore ùn hà micca truvatu u rolu principali. Khabensky vinni à l'auditions after the play, stanchi, senza assai disciziati, ellu stava quà stà listening è in ocasu, ridì. Allora ellu intesu: "Avemu da piglià, avà cusì cun noi, ùn pruvà micca di pruvà".

L'attuali anu rifiuttu di attu à a sequelea, era teme chì sta stampa di un'anta fissa si puderebbu. Per una risposta positiva à a pruposta, Habensky hè stata offerta una tarifa doppiu. Appena, si vuta à vultà à e pantalà di u favuritu di assai televidenti Igor Plakhov. Allora per casu, Khabensky hà hà sappiutu à charmà una altra parte di l'audienza, in più di i teatrali è di i filmaturi - cumpagnie, seri dilettanti. Parechji scazzate di u successu di l'imaghjini di Igor Plakhov cù u cumpagnu harmonianu cumpagnu Vasya Rogov.

In seguitu, Konstantin Khabensky spiegò in una entrevista chì a pruposta di stella in a serie hè stata fatta à ellu in quandu ùn avia nunda di spoor in a biografìa attuale, è ancu di "Slaughter Force" hà cusì chì solu una persona malzia ùn pudia micca cunniscià à cunniscisce a Khabensky in persona . Hè un successu faciule, una popularità rapidamente criscenti. Ma quellu ghjocu un rolu cù una impresa riescita, un tipu chì tutti li piace, più importantemente - ùn aisle tempted to move in this direction further. Ma chistu nun successu cu Konstantin Khabensky, iddu, comu dici, cariu di l'"ultimatoghju" di l'attoriu, ghjucatu in u 2000 un terrorista in a serie "Imperu sottu attaccu". Dopu un annu dopu, in u 2001, apparaît in Dmitry Meskhiev's Film Mechanical Suite.

E in a pelicula debuta di Philip Jankowski "In Motion" Khabensky hà ghjucatu u rollu primu - un ghjurnalista successu, "un cinému cinquanti cù l'ochji tristi". Ma a fiancu à stampa, in questu quì hà fattu protagonisca u rolu di u tulu, ùn hà micca statu micca bellu indiferente. In u 2004, a prima azzioni russa "Night Watch" hè apparevuta nantu à u screnu di i cinemas, è più tardi a "Day Watch", cun una campione promozionale grande. Filmi, quandu Constantine jucava unu di i rolli più famosi, u caratteru principale di Anton Gorodetsky. A film avia assai fanatici, è ancu quelli chì avianu assai critichi in u so indirizzu.

A vita teatrale di Konstantin Khabensky cuntinuava nantu à u palcuscenicu di u Teatro Artu di Mosca, induve si cuminciò à ghjucà cù u so amicu Mikhail Porechenkov. A strada, elli, Oleg Tabakov, invitatu à u teatru dopu avè arrivatu in San Petesburgo, hà fighjatu à i ghjovani attori nantu à u palcuscenicu.

Dopu, l'attore hà starratu in Jankowski in u Diprezziu Statali. È in u 2006, l'attore in a film basatu in a novella di Jerzy Stavinsky "Chas Peak". Unu di i so ultimi roles hè u rolu di Kolchak in a film "Ammiragliu" è di i Bones of Lukashin in a continuazione di u liggittimu favuritu di parechji generazioni di a film "L'Ironia di Fate".

Dui anni dopu, l'actor passava da esse sparatu in u stessu locu cù Ajelina Jolie in a film "Specially dangerous", induve ghjera à u rolu di "ex-terminatore".

In ogni casu, anche u fattu chì, secondu l'situazione, l'eroi di Khabensky è Jolie sò basgiose, ùn ci era micca simpatia trà elli, secondu a Custiani, solu relazioni di cumerciu.

"I petuni in u cinema sò cum'è una cinta transportadora. U primu ti pigliu preparate, sì timore è preoccuperate. U sicondu - hà digià sape ciò chì hè ciò chì, è u terzu "hè statu respostu da Khabensky à i ghjurnalisti è di tutti quelli chì interessatevanu, cum'è questu, di basgià a famosa attrice famosa.

E, cum'è svultatu, a scena intima ùn hè micca apparenza in u script. U baciu ùn era micca pianu pianificatu. Angelina Jolie hà fattu respirazione artificiana à Khabensky, dopu avè dumandatu à u direttore chì in l'scena duva u so corpu senza vita hè prova di purtà à a vita, ùn hè micca datu u primu aiutu di un omu. Allora da u broma una scena succosa nascita in u film, cum'è Agelina hà dichjaratu ch'ella pò esse respirazioni artificiali.

"Specially dangerous" ùn hè micca solu l'unicu film induve Khabensky hà capaci di ghjucà cù attrici straneri. Ma micca tantu tempu, Constantine starred in u rolu principali in u sensacionale film "Freaks" di Levan Gabriadze. U so cumpagnu di film in a film era una attrenda cù una reputazione in u mondu, Mila Jovovich.

Malgradu u fattu chì in u campu prufessiunale di l'attinente circundatu di belle dames, in a vita persunale di Konstantin Khabensky, tuttu ùn hè micca postu cum'è di u cinema. Dopu à e so circustanze interferite cù a so vita di famiglia, l'actor ùn pò micca truvà u so ànima alma. U tema di a so vita persunale è a biografia di l'attore Konstantin Khabensky hè un tabù per i fanali è i ghjurnalisti. Ma hè questu quì hè statu caldau l'intaressu in a so persona per parechji anni.

Da a fini di l'anni 90 à u 2008 era maritata à Nastya Habenskaya. In u 2007, a coppula divinni i pani felici di u figliolu di Ivan. Ma solu un annu dopu, u 1 di dicembre di u 2008, Anastasia Khabenskaya, à l'età di 34 anni, mortu di u cancer di u curu in u Los Angeles. Anastasia era sipillitu in Moscu. E Konstantin Khabensky ùn solu perde l'anziani u so sposa amata, ma era ancu cun un criaturu d'un annu in i so bracce.

Vanya fù pigliatu à a so mamma, è Constantinò hà cunnisciutu una perdita in a solitude. È solu dopu uni pochi d'anni, Constantinu hè cuminciatu à prisintà in publicu cù e donne, è forsi in a so vita, quellu chì rinviarà prestu. Dopu chì Nastia murìu, l'attuali Habensky inghjustò à spessu attribuiau novi. Chì cun i culleghi in a buttrega, dopu cù i vechji amici. Cusì, hè rumore chì presumitu trà Konstantin è Lisa Boyarska, cù quale hà ghjucatu nzemi in a film "Ammiragliu", spirava una simpatia. Allora l'attuali incontra cù a cantante Lena Perova, cun quale hè cunnisciutu da un vechju amicu. Hè micca longu ch'ellu facia assignatu un romance cù a sposa di a matrimoniu Angelina Kopp, chì, sicondu ella, hè solu un bon amicu di Konstantin Khabensky. Allora l'attore flashed in secular hangouts with a journalist, Viktoria Shomova, di 25 anni, figliola di l'editor-in-capu di a rivista Elite Life Vasily Shomov. A sua raghjone a so rilazioni durò casi sei mesi. Ma micca tantu tempu, sicondu i storii di i so amichi, Khabensky scontra una zitella chì puderia esse l'unica per ellu.

L'scelta di l'attore cadiu nantu à una Muscovite di 32 anni chì hè alluntanatu da a professione attiva. L'amici di dì chì hà avutu travagliu pè Sberbank, è ora per una agenzija PR, induve, incidentale, hà cunnisciutu da l'attore quandu invitò à un avvene benedizzione per i orfani.

Kostya è Tanya prima cooperassi - a zitella invitatu à i manifistazioni per l'agenzia. Avà a coppiu passa tuttu u tempu in tempu liberu. Ora Konstantin Khabensky ùn vole micca fà cumercià nantu à a so vita persunale, ma qualchì tempu hà dettu chì "monogàmicu è s'ellu hè attrattu da una donna, sta donna hè diventata a sola in u mondu è chì hè sicuru chì per ogni omu chì ci hè una donna , chì era creatu solu per ellu ".

Avà sapè tuttu u circondu di a biografia di l'cumpagnariu Konstantin Khabensky è a so vita persunale. Di sicuru, Constantine - unu di l'attori più talentu è ricivutu di u nostru tempore.