Casu storia di ophtalmologie: keratoconus

Ricertamenti, i casi di l'apparizione di a malatia coratale keratoconus-distròfichi, chì hè carattarizata da a progressione progresiva bilatariu di a córnea in fronte à a stagione di i parti cintrali, sò più frequenti. U prucessu finisci cù cicate di a córnea è in i stages avanzati ùn hè micca difficiule di diagnostichi. Quandu vistu "in u prufilu" hè diventatu chjaru chì a córnea acquires l'apparenza di un vetro "cap", corno-like inclined downwards. A visione hà degratu degutu à l'astigmaticismu anormali è l'opacità di a córneea chì sviluppa in l'apex of protrusioni.

À u listessu tempu, u debbuli di sta maladie ùn hè micca sempre ovvocatu, sintomi "sfucati", è a prima manifestazioni di a Sì spressa è malattia prugressiva è l'astigmatismu miopicu incisa cù una minimu di l'aghizza visuale in cundizioni d'ottimisioni curretta cù lenti sfonica. Caratteristiche hè un crescenu di l'aghizza visuale quandu si vedanu da u diafragma, chì curta a lustru ra scattering raghji è emetti parti di a córnea cun un profilu uniformu chì avvicinà u sferimentu. L'alta rettrazioni ottima ponu pussibule ottene lenti di contactu, ancu in i primi tempi cù questu puderà mancu più di lenti suave. Sapete più nantu à sta maladie in l'articulu "A storia di a malatia in oculetulugia keratoconus".

Una funzione distinguishing impurtante di sta malatia hè a so aparenza è a prugressioni in più tardi à a mioopia "di l'scola", l'età è a refurazione asimmetrica di i dui ochji da u rapidu aumentu in l'anisometropia. Questi astenopichi associated with augmented requirements for the operation of the apparatus accommodative are also characteristic due to the appearance of astigmatism and different refraction of the eyes. I sintomi cunchiuduti facenu possibli à suspettà u sviluppu di u keratoconus è serve com'è indici per a realizazione oftalmetometria (o keratometria) è biomicroscòpia sottu una lampa di raghju. In ophtalmometria, a attenzioni è tracciata à a distorsioni è diminuu in u valore di stampati testi, u raiu di curvatura di a cornea à 7 è menu di millimetri, un augmentu in u so putere refrattivi à 48 Dpt è più. A biomicroscica cù l'usu di una seccione ottica ottica indicare una tendenza à u sutinu lucale di a córnea, spessu à u fondu, à certe volte paracentrale. U tagliu pò acchiar rapidamente in u spaziu di l'apex di u keratoconus cun un estasi chjaru di l'epitelu, chì, in u primu locu, pesa un defettu è rupture of the shell of Bowman. Dopu ci sò i difetti è i dogliu di u stroma è a cunfurta di Descemet cù a furmazione di una radianceia tipica - i strisci di Vogt. U cambiamentu in u prucessu laterali di a córnea inevitabilmente porta à perdita di i cilesti endoteliali è l'ingressu di l'acqui di acqua à a córnea. In u risultatu, pareva nuvuli di l'edema locale à u trè pusessu, chjamatu di a catolica di a córnea o di u keratoconu agutu.

Malgradu u grande numaru di tiurìi nantu à a storia di a malatia in ophtalmologie, a causa di u sviluppu di u keratoconu ùn hè micca chjaru. Per quessa, u trattamentu patogenicu ùn esiste micca. À l'iniziu iniziali, a terapia distròfila favurizatoria hè fatta cù a cita di taufon, derinata, vitasik preparazione in u sughjettu di currezzione cù lenti suave è dura. U sviluppu di u keratoconu agutu hè un indicazione per a queratoplastia end-to-end. Ricertamenti, i medichi ci ricinuaranu in e fasi iniziali di u keratoconus per fà una operazione cumminata cumerciante a keratectomia à laser excimer cù a keratestomia fototerapuetica, stimulando e proprietà di "currette" di l'inturnianza di u pruvistu di u Pruppettu. In ogni modu, anchi i primi risultati sò incuraguli, sti mètudi anu bisognu di verificazione da u tempu.

Miofia "Phacogenic"

Per analogie e oftalmistia cù glaucoma fasiculismu, chì si sviluppa causa di cataracti, incisione, lisia o subluxiazione di a lenti, hè necessariu di isolà a mioopia fugogenu. In a vita, meetemu questa varianti è a storia di a malatia assai più spessu di quantu pari. Qualchì oftalmistogru sapi chì e persone cù cataratte sò più probabili di vede cun vessi negattivi. E spessu issi persone ùn eranu micca mio vìttime in a so ghjuventù. A causa di rifrazzioni più numerosa ponu esse hydration, hydration, vacuolization of the lens in u prucessu di sviluppu di cataracte. Particularmente cambiant significativamente u so putere refrattivi, quandu u prucessu anu affettatu a parte più densa è cumposta di questu - u core. Per quessa, i cataracti nucleari spessu debutanu cù l'apparizione o l'intensificazione di a malatia. Qualchidunu pò ancu esse prufessiunatu chì u duttore scrivetsi vetru di lettura di più débile, è ghjucanu micca leghje senza vetru. L'altri vènenu à u duttore cun quelle di visione impairment, spessu prima un ochju. U duttore chjama a voglia è assicura à a persone chì ùn ci hè nunda terrible, solu un omu di cinquante sittisimu anni hà apicutu è si avanza miopia. Ci hè questione quandu, durante un rapidu cambiamentu di vetru duranti l'annu, maligniunà progressiva (à 2-4pts)! A malatia hè stata diagnosticita è escleroplastia hè cunsigliata! Sicura chì, cù l'avventu di una informatizazione intensiva di a pupulazione, avemu avè principiatu à fà affruntà, per a prima volta, un acrecentu in rifrazioni in e persone maiò di 35-40 anni chì sò ingaghjati in un travagliu intensu à vicinu. E mancu ùn hè micca tipicu. Dunque, qualsiasi prugressioni di u keratoconu in u quintu à u sestu è più di deci anni, soprattuttu mentri cum'è chì u vitellu currettivu currettivu minimu l'agudezza visuale maximale hè un mutivu per suspettà u sviluppu di cataracti è cuntenente un scansa biomicroscòpica. Quandu cunferma u diagnosticamentu di a cataracte è u keratoconus phakogenic, l'installazione urdinata di vitaminoterapia hè indicata cun una spiegazione à a persona per i prucessi di l'evoluzione miope. Avemu sapemu quale anu una storia di a malatìa in oculazione in a keratoconus.