Propizziunzi utili di Daikon

Ravanusa era cunnisciuta ancu in u tempu di i faraoni antichi d'Eggittu, comu tistimunziatu da e inscripzioni in a piramide di Cheops. Hè cresce chì era da l'Eggittu chì hà pumped over the Mediterranean coast, è in Europa è Asia. Antichi romani è grechi apprezzati u ravanu. Ci hè una legenda da quandu Apollu era dumandatu nantu à i meriti di ravane, è disse: U ravane pesa quantu oru cum'è pienu stessu. Tanti in l'antichità è in u Medievu, i medichi prudutti di ravache per l'appetite, tratta i malatii di l'stomacu, rizzi, liver, intestinali. In i razzi europei, ravane hè più frequente - una varietà di u listessu ravanu nìuru. Ma in u Giappone, sta razza ùn hà micca solu cambiatu u culore - hè diventatu biancu cusciuzzu è croccante, ma dinò creatu in grandezza. U nomu daikon, chì riceve questa varietà di ravane, hè traduciutu cum'è "big root". Questu radiche gigante, chì aghjunghje 60 centimeteri à 10 di centu metri di diametru, triunfante, hà sceltu fora di u Giappone. In questu articulu, serà specificamente nantu à i pruprietà ùtule di u daikon.

A Russia è Ucrania è ravane anu purtatu da l'Asiaticu nomadi. Ela rapidamente masterizava u novu territoriu è divintò un vegetale predilettu. U ravane cresce rapidamente nantu à a terra - quaranta quaranta cinquanta ghjorni dopu à u risorsu. Circundante di ravane scrittu in i Herbalistiani, cum'è un rimediu per a tette, musculoni di rino e vuccazza. Hè cunsigliatu per u trattamentu di flatulenza, anemia; usata com a lactiferous (i.e., lactation creciente), ferita cicatrise è antilimintica.

Hè ancu sorprendu chì Daikon hè capaci di cultivà in u soffiu di a radiazione è accumule in u stessu 2-3 volte radionuclidie più pocu, à u cuntrariu di carottes è salienti. In u nostru tempu, a ricerca scientifica hà comprobatu e proprietà di u daikon per resistà a radiazione.

U ghjocu Capatoghua daikon cun u mischju per aiutà cù bronchitis. Inoltre u colesterulu à u sangue, aiutà à aiutà stu miracle-verdura. Ci hè ancu e prupietà di a daikon chì sò preghjudizeti à a maiò parte di i bacteria. Questu hè furnitu da i so prute. L'assai perfume di u daikon, grazi à i phytoncids volatile, hè capaci di purificà l'aria. Solu solu 100 gr. Daikon cuntene casi a mità di u duminiu di u ghjornu di u corpu in vitamina C, u quatru percentu di magnesiu è di cobre, u ottu percentu di l'acidic fucile. Una quantità enorme di beta-carotene, vitamini B1, B2, B6; ferru, fosforu, iodu, chrome: chì ùn hè micca a tavola di Mendeleev in una buttiglia, tobish, - ra? !!

Inoltre, u trattamentu cù daikon ci vole avè avvicinatu cun cura: sò contraindicazione è deve consultatu da un duttore. Ùn pudete micca manghjate daikon cù ultracoli di u stomacu, e diverse inflammazioni di i riti, e persone chì pacenanu l'osteocondrosi ùn anu micca vale di appiecà ravane.

Ma pi scopi cosmichi, u daikon pò esse usatu senza limite. U: è a più maschera in una mezchea cù l'oliu d'oliu è oleosu aghju (depende di a cundizione di a pelle), è u zucchinu prugatu per blanchizendu è nutrittu a pelle fading. Per rinfurzà a pigmentazione eccessiva, a spluta di daikon sò stati appiicati à a pelle di a fàccia di una meza ora, a face hè strufinata cù u latti friquè dopu à a so mascara è appieghjani una crema nutritiva.

Ci hè ancu assai rezechi chì includenu questa vanda vegetale. Daikon prima e biancu finamente piccu è aghjustatu cum'è degne di sushi, è à altri pezzi di pesce diferents. Aduprà com un pane indipendenti. Tuttavia, sta razza ùn hè nutritiva, postu chì hè casi u 100% di l'acqua.

Quandu compra u razzi daikon, dà preferenza à i frutti pesci, ben-formate, senza danni è i grietas. Hè a razziali più grandi chì sò più dolci, anchi si cagiunati acquistate una sensa ardenti. Hè assai utile di manghjà per l'alimentazione senza più tardi di dui o trè ghjorni à ghjornu. È anu da esse stati guardatu in a fria, intrappulata di filu o foglia - cusì u daikon resta stà zucchina per un longu tempu. Ùn sò solu e radichi di u dakone pò essa cunsumati in insalati, ma ancu i so frutte, i foglie di questi variità chì ùn anu micca villi. Daikon pò esse frittu, marinatu, sicuru, utilizzatu com'è cundimentu. In ogni forma, hè savuroso, è più importantemente, hè propietariu utli.