U bestseller "Violetti in marzu" hè ancu in russiu

Violettes à marzu, leghje

A romanzu "Violettes in March", chì in pocu ghjorni diventenu un bestseller in i Stati Uniti è in Europa, ora hè ancu in russu. Questu travagli di l'escriptore americanu mudernu Sarah Gio fù ricunnisciutu com'è "Best Book of 2011" in securità in a Library Journal. Cù un stili faciule è eleganti di l'autore, i lettori russi sò digià statu in u novu "U Blackberry Winter". Avà hè u tempu di scopra à l'atmosfera misteriosa di una cità petite insula, chì cuntene sigrei famigliali stupidi chì ponu turnà a vita di l'eroi di u novu "Violetti in marzu".

Dopu assai, i fanali russi anu avè l'uppurtunità di piglià un autografu trà unu di i scrittori più famusi di l'America. Sì, avete fattu capisce bè, Sarah Gio hà da visitaru Mosca per a prima volta. A visita di l'autori di cultu hè struitu per u ferraghju 2015.

Violetti in March, leghjite in ligna

Astrattu di u libru "Violettes in March"

In i vintini anni, Emily Wilson era un esempiu di quantu hè felice chì una donna pò esse. Idda, l'autore di un bestselleri ricanusciutu, a donna di unu di i principali successi in a cità, ghjovanu è attivu, ùn hà micca suspettatu chì a felicità, sfortunatamente, ùn hè micca eterna.

Dopu qualchì volta di deci anni, Emily hà stata faccia cù u fattu chì u so mondu abituale ùn ci falliu: u so maritu amparò cù l'altru è esse praticate per u divorziu, a carriera littiraria vinia nessuna, è Emily s'hè tornata in una sera devastata è stanca di a so prima amara. In caccia di cunsulazione è sustegnu, l'heroina principessa parte di a metropole cuntenuta è si va à a so avvisa, Bee, à Bainbridge Island, induve passà i so anni di a zitedda. In a casa di a so avanna Emily trova un ghjurnale persunale, data 1943, è diventa un tistimone involuntariu di e ferite spirituali è l'esperimenti di u so autori. Rendizendu chì u diariu hè cun cussidiu cunnessu cù a so famiglia, Emily decide di tutte e coste per truvà u so mistress. In a ricerca di e risposte à e so dumande numerosi, una donna hà facciuti cunnessusis mistiche è i misteri antichi, chì hà da scravagghià per rinforzà a pace in a famiglia è in a so anima.

Violettes à marzu - download free

Sta storia ùn abbandunà nuddu indiferente. Hè unica una storia originale, psiculugia profonda e suttimi osservazioni di a vita. U dissenyu romanticu di l'edizione cumpressa perfettamente u so cuntenutu: u libru hà sceltu i rinforzii, una cullizzioni còmuda, una tappa è fattu in un sceltu di culore cusciottu. U libru s'assumiglia à un ghjurnale persunale, assicurendu curache i sicreti oculati. Tuttu chistu face u novu "Violetti in marzu" un rigalu maravigliu per sapienti veramenti di littiratura di qualità per l'ànima.

Sarah Gio - Violettes in March, free download

Ricurdà, Sarah Gio ùn hè micca solu l'autoru di i libri più vende in u mondu, ma ancu un ghjurnalista di prufessiunale è a mamma di trè figlioli. Dopu u libru in u so debut novel "Violets in March" in u 2011, u talentu littirariu di Sarah hè apprezzatu ùn solu in i Stati Uniti, ma ancu in più di 22 paesi. Strumenta di novi rolu scritte unu appressu sò stati premiati i nomi più prestigiosi. Esse una persona versatili, Sarah Jio hà ancu guverna un blog populari nantu à un stile di vita sana è scrive l'articuli per publicazioni famusi cum'è Marie Claire, The Oprah Magazine e Glamour.