A pruduzzioni curativa è magica di quarz fumante

Unu di i tipi di quartz cristallu hè u quarz fumante o rauchtopaz - un minerale trasparente puro di culore marrone, gris (gris fosc). Per i so pruprietà, u quarz fumante hè una forma cristaline di quartz, chì, senza avè qualcatu à fà cù u topàtu, hè in quattrionu vicinu à quartz rosa, cristianu di roccia, citrinu, amatistale. Difficult to perceive the name "rauchtopaz" hè anticuata, ma ancu ferma, com'è dichjaru, à sente.

Stu minerale hè assai cumuni entre ghjudiziati, à longu cume gemstonesi naturali, cum'è citrino, amethyst è altri. Scuprite assai l'ùmmira smucia di u cristalu, ma in generale a so varietà di culore - da u scuru à grisgiu. Hè difficiuli di dì chì u territoriu chì si trovanu trà quarz fumante è morion, ma credi chì i primi sò trasparenti, è l'ultimi sò trasluzenti in una strata fina. Hè casi impossibile di distinguishà trà citrali naturali amarlu pallidu è quarz fumuate; Sùbitu per elli è piglianu in u sun amethysts.

Ancu s'ellu ci hè più ca abbattimentu di quartz fume in a natura, ùn hè micca necessariu sintetizà, mentre chì i prezzi, perchè cun usu extensu in a ghjuvellaria, sò assai altìssima. Ùn crèdenu micca se vi pudete dà un rauchtopaz per un topazi naturali, perchè mai ùn sò micca fume, è u nome bellu, arcaic "rauchtopaz" hè solu un muvimentu di marketing.

Quandu u quarz fumante si calienta à una temperatura di più di trenta centesimi, u culore di fume chjaru. Sta culunia era inutilità in l'Urali in u 17 è seculu seculu, quandu u quarzu affumicato o morione fugliale in pani à fà citrinu. U culore di i cristalli di quartz affumicate pò varià da u fiordu di u verde à u viulente à a rotativa. Stu fenominu fu chiamatu "piochronicu anurmulari". Questu pruprietà deve esse cunsideratu quandu travaglià cù un minerale.

A natura, u quarantinu fugliale hè trova principarmenti in l'Urali in Russia, in l'Alpi Svizzeri, u Brazil, Namibia, Allemagne, Giappone, l'USA (i Stati di Maine è Colorado), in Spagna.

A pruduzzioni curativa è magica di quarz fumante

Prupetti medichi. Hè cresce chì quartz fume hè proprietà medicinali. Avaristi l'aiuta cù i disordini mentali, cum'è a diprissioni, l'obsessioni, i tendenzi suicidi, eliminanu u fumice, l'alcoolismu è l'addiccioni di drogi. A petra, per aiutà l'aiutu da ellu, devi esse sempre è in ogni locu duverebbe è volte mentale à ellu.

Influenti unu di i chakri (kundalini), u minerale aiuta à ridette di e complexità è esclaritze i pinsamenti.

Propizzii Magichi. Hè cresce ancu chì quartz fume hè propietariu magicu. Appena fu usata in magia negra, cum'è a chjesa più forte "scura", crede chì pò attruisce è mantene a putenza di a Fede, fendu invià spìriti, mandonu ghjente, persone subordinate à a voluntazione di altru. Cù u so aiutu, i mistici annunziàvanu u futur è avete l'autu. Ci sò assai manuscritti cù descrizzioni di rituali magichi medievali cù quartz fume. Cientificisti di u passatu ancu pruvatu à scrivutu i sicreti di l'Universu, per vede à u Cosmos. Chroniclers hà apuntentatu à u periculu di abusu di e forze "scuru" di u minerale. Crenziu chì una petra pò distorsionu a realtà, sguassate guai, scaccià una persona in a fiertà.

Se a petra hè usata in nome di u bonu, aiuta à superà osti tragichi, inseguri persistenza, sviluppa curaggiu, facia u putere, attivate a sexualità, l'alegria, a inquietude.

In astruzzione, sta petra corresponde à Scorpio è Libra. E persone di questi signali avissiru purtatu cù elli, u restu hè contraindicatu, puderanu aduprà a petra solu pè u trattamentu è per esce u Muse. Ma u Cancer ùn hè micca valenu a mantene un cristal.

Quartz Smoke hè cunnisciutu ancu a "Stone of the Buddha". Sicondu a credenza populari, hè quasi u più scuru in u minerale di u pianu di u pianu: elleva l'irritazione, suscita pensioni da l'inzuccarati di u subconsciousu à un nivellu più altu, neutralizeghja u negativu, sguassà tosini.

Quartz fumu hè utilitate in a fabricazione di talismani è amuletini, chì aiuta à attraversà a furtuna, sperti l'opportunità è l'abilità, cuntribuiscenu à a maestria di u sapientaghju è a saviezza oculistica.