Catedrale di Santiago de Compostela


Duranti a vacanze perchè vulete relaxà cun comodità è cun benefiziu per ellu stessu. E più impurtante, u restu ùn era micca assai caru. Tutti i plairis pò esse acquistatu da una volta in a capitale di Galizia - Santiago de Compostela.

La Galizzia hè cunsiderata cum'è a rigioni di Spagna, ma hè micca questu. Hè in veru u "borde di a terra", situatu in u nordu di a penisula iberica, nantu à a costa atlantica. I cundizioni climatichi in Galizia sò medius, ùn ci hè micca friddu è micca caldu, l'ughjettu hè lucali - Galiziani. A natura dà i visitori è i turisti di sta regione i lochi verdi è e muntagne. A catedrale di Santiago de Compostela hè famosa per i so reliquias di u grande Jacob.

A diffirenza pusitiva di i centri vicini di Francia è di u Portugallu, in u prezzu, u costu in Galizia hè assai più veloce chì in questi paesi. In a Galizia, ci hè a "strada di St James", a ruta chjamata da quale i peregrinu andonu in Santiago de Compostela - a capitale di Galizia. Se ellu sta strada, pudete stillà salvà u viaghju.

In questa cità, in fattu, tutte e crescenu Santa Ghjuseppu, perchè in a catedrale, i reliie di l'apòstulu Ghjamoli sò sempre cunservatu - era unu di i discepuli favoriti di Cristu. Cum'è a legenda dice, l'apòstulu Jacob disse à l'abbitanti di l'Iberia u missaggiu di l'Evangelu, ma hè statu esercitu da a so ghjunta in Ghjerusalemme. Dopu l'esercitu, u corpu di Ghjacobbu avia stallatu in un rooku è mandatu à u mari apertu. A barca cù u corpu abbasciatu à e costi di a Galizia, i Galiziani detti u polu à u pianu, ma dopu reburiedu u corpu in Campestella. In u situ di u bururatu, una capella hè stata eretta, per parechji anni, era ricustituitu finu à a capela in a chjesa di Santu Ghjacumu.

Dopu à u XII seculu, a capitale di Galizia - Santiago de Compostela divintò un postu per a perigginazioni di i cristiani. Tuttu u modu di a capitale i peregrinselli anu da camminà parechje mesi, righjunghjendu u tempiu di San Ghjamiglianu, si vultonu in criatura misericordia, di fami, da brutta, da malatia. Per impediscenu diverse tipi d'epidemichi è eliminate i sfumature arricchinu chì venenu da i peregrinu, un incensu di lignu di metri annantu era stallatu in u tèmpiu.

In u nostru tempu, a strada di u tèmpiu s'hè facilitata, avemu accuminzatu a publicà fulgibri "Guide di peregrino" chì discrivia a locu è a locu di l'alberghi in monasteri, perchè i peregrins puderanu micca e si mette in modu. Avete solu pudete caminariate l'ultime 100 chilometri o unità in bicicletta. Ufficialamenti, a ruta hè stata chjamata - "A ruta culturale per l'Europa", cumencia à a Spagna è in Francia. Quelli chì vulete i turisteru puderanu cumprà una forma in u quale indicaranu a percorsu sanu sanu, in forma di stampati. Per avè arrivatu à Santiago de Compostela, sta forma pò esse scambiati per un certificatu firmatu cù u segnu di un viscuvatu local.

La Galizzia hè famosa per i so balneològii è di i stili chic, cosi. A cità di Bayon hè a parti cintrali di a vita di a spiaggia. Determinatu in questa cità, pudete andà per circà u distrittu cù u carru. Visità A Coruña è Vigo in carnival tradizionale.

Unu di l'attraversu di Galizia, un sistema di i sughjetti spagnoli situati in i storichi storichi - Paradoros.

A moeda utilizata in Galizia hè l'euro.

I attraversu principalu di a Galizzia: l'antica fortizza in A Coruña è u faro di valutà vede turistere. In Vigo - a casa è u museu di l'arti è a creatività culturale di i Galiziani anu aghjustatu.

Una volta in questu locu, pruvate i platti nazionale: Suck pugna di i buttichi di u situ. Soupe di Morisco, i casgi u gattive è u cunigulu stufatu in u vinu.

E assicuratevi di cumprà un souvenirs: l'oliu d'oliva, u vinu u vinu latinu galizianu, i sardini affumicate. E ragghi di donna di a moda ci vole cumprà biscinè in galizianu.