Cume à evitari sunburn in summer

Un bonu chocolatu uniforme sempre mantene cun modalità di ogni stagione. Cusì, ogni istesu aduprà da impregnà da u sole suliatu nantu à a spiaggia, à rializà u desideriu di fà un tassu bonu. Hè per quessa pudemu sunate l'ore. E questu - anche anch'elli the numerous advertenzii di i medici nantu à i periculi di l'esercitiva risposta à a luz di u sole, chì ponu esse suluzioni. Cusì cume avete un bumbardamentu è micca sacrifiziu prufumatu? Pensemu chì u nostru articulu intitulatu: "Cumu si svià i credi in l'estiu? "Certamente aiuterà in questu.

Per principianti, deve ricordà a verità chì hè casi impussibili di accelerà u prucessu di a furmazione di chiave di chocolatà nantu à a vostra pelle cù l'aiutu di a radiazione solitaria senza cunsiquenzi tristi. In veranu, u suli emetti raffi infrared, grazia à quale averemu u calore nantu à a nostra pelle è i razzi ultravirsi chì, cullucchendu à u nostru corpu, pruvenenu à u corpu per pruduce un pigmentu melaninu. Hè stu pigmentu chì assume u ragi ultraviolet, è poi li dà a pelle un tinte marrone. In una parolla, questu hè a reazione protettiva di u nostru corpu à u soli, è u bronzuele, in fattu, vene da una ardenti ricevenu in u sole. Chì pudete dì chì qualchissimu mantellu hè un cunfrontu direttu di u nostru corpu à i ragi di u sole. Inoltre, l'esercitiva risposazione à u soli hè carcu di rapidità è crescente di i celi di a pelle è a perdita d'elasticità. In più, l'abusu di u sole pò diri à l'apparizione di spazii di pigmentazioni annantu à a pelle, in a debilitazioni di u sistema immune di u so, è ancu di parechje malatie (cataratte, herpes è ancu u cancer). Eppuru, ùn deve micca bisognu di u bronzu in più, u principale hè di fà cù a mente, cum'è si diciunu, è tuttu hè bellu.

Cusì, per esse di sera di u quaternu di l'estiu, è ùn ne neia vutate u piacè di luxuriate in u sole? Per evitari u problema diffusu à l'effetti negattivi di sunburn, hè primu di tuttu ciò chì hè necessariu di sapè u tempu esattu è più riescita chì puderà salvà u sole. U megliu per u solenni parale hè spessu cunzidiratu per andà à a spiaggia à 11 ore dopu à 5 ore. Questa ora hè a più sicura, à questu tempu hè assai più faciule per evitari una ardenti. I prumessi di soli ci hè sempre valenu d'urigine è pocu à pocu pressu. Per esempiu, u primu ghjornu dura 10 minuti, è da pocu a furia annantu à u soli à u soli, è aghjusta à i 10 minuti per 5 minuti di ghjornu.

Se tu avete averia sicura chì u cremante hè guaritu per esse in l'acqua, avà scurdate solu. Hè precisamente l'acqua chì attrae i raghji di u sole, più, u sole pò penetrà in l'acqua à una prufundità di 20 metri. Perchè, per pusà à l'acqua è sperene chì ùn vulete micca ardenti, ùn ci hè nunda.

Dopu chì avete abbandunatu l'acqua nantu à a spiaggia, sguassate immediatamente a righjoni, o girannusi. Ricurdà chì e pande d'acqua, cum'è un magnetu, attruvaranu u sole - è da chì una puderezza hè furnita per voi. Spécialmente avete deverete guardà quelli spazii di a pelle chì avete nimu. Eccu sò sti cosi incipients chì, per l'espansione di u sole, ponu esse diventati in un tumore malignu. Dunque, pigliate un bagnu di mare, pruvate di coperà queste terrenu di a pelle cù le strisce di u algitù naturali. Stu tissutu ùn deve esse libbitu à girà nantu à a so peddi, per ùn avè firmatu fermu per quessa, i moles ùn sò micca stati impastati.

Spirant à a spiaghja, ùn si scurdate di portà un cosmetti di spiagge spiante cun voi, chì aiutanu à evitari sunburn. Ma, in quantu à i cosmetti decorarii o cosmichi chì contenganu l'alcoolate, pudete avè qualchì guariscenza. Questi cusmetichi in l'interaczione cù u sole pò addee a furmazione di spazzi pigmentu.

Pigliate ancu chì l'usu di certi medicazione pò purtà à cremà (anticoncepcioni hormonal, sacarina, suplementi nutrizionale specials, antibiotici è tranquilizers). I prudutti alcoolichi crescenu ancu a prubilazione di un cremante in l'estiu.

Pruvate, mentri stade nantu à a spiaggia, manghja tanti manni è pasti chì anu pussibule. Questi frutti è boli sò ricchi in vitamini PP è C, chì aumentanu a resistenza di u corpu à a radiavi u ravi ultraviolet da u sole.

E ora un pocu parolle nantu à i medii cosichi di prutezzione di u sole. Questu hè generale una crema, gels, olii è prudutti in forma di un latti specie chì prutege a pelle da u sole. U so tippu principalu di prutezzione da i raghji di u sole hè signalatu da certi numeri (di 2 à 30). Se tenete un tatu di pelliccia assai lustru, duvete bisognu di cumprà una prutezzione cù u maiò livellu di prutezzione. Sì a to pelle hè secca, pudete avè bisognu à l'usu di u filtre di solversu, è cù u crescenu di cuntenutu grassu di a pelle, pruvate gels protrusione soli. Aduprate sti fondi hè ricumandatu 15 minuti prima di andà in a spiaggia, o a meza ora prima di natà. In parte di e novità in u mondu di u manifestazione solar, l'appiccicata, a crema prolongada. A so essenza ghjacia in u fattu chì sò in u corpu è di prutege da e credenze per un bellu pezzu, ancu dopu à trè bathi.

Finalmente, se dopu avè visita a spiaggia, sentite a siccità è a rigioni di a pelle - sò questi primi signali chì avete ricevutu annu. Prima di tuttu, sparghjia u corpu cù un pruduttu speziale dopu a prupirazioni di u soli per humedevi u pelle. Sì avete a frebba, pigliate una solu antipirìtica immediata, è appliice u talcenu nantu à e richiamatu, quì sottu a sensazione di u doru. Cumprendi di manzili, cucumber o patate frescu anu aiutu ancu. U zuccaru di Aloe vera pò esse un bonu rimedellu, chì deve dilute l'acqua è di scumpetulà i napulitani, pudete fà compressione chì deve esse guardatu da circa 10 minuti.

Ùn viaghjeranu micca nantu à a spiaghja in a tortura, prutegge u corpu da u sole - è una bella sana sana serà furnita per voi!