Pratiche da u caviaru rosu per una table festiva

I platti da u caviaru rosatu sò sempre una dicurazione di una mesa festiva. U gustu di i piatti hè influinzatu da l'aspettu di u caviaru in più di a qualità di a preparazione. Un gustu satued hè un caviar di chum salmon, chì hè a più grande "regia". U caviarie di Sockeye hè pocu chjuve è hà un gustu piquant cun dulcezza amargura. U più cumuni per noi hè oru di salmuni oru, chì hà un gustu classicu. U gustu di caviar trota pare parechje micca per esse inusual. Ma hè di voi di decisu chì caviarete puderà aduprà per piacè di caviaru rossu. Pigliate parechji ricetti di pratiche chì sò perfetti per una mesa festiva.


Insalata di tailandese cù caviaru rossu

Per fà sta preparazione hè necessariu: caviar rosu (150 g), salmone salitu (200 g), risu (100 g), ova dura (5 pz). I corsi bianchi (1 pc.), Leetuce foglie è mayonnaise.

Arrìzzu, fassi in un pene è fremuli acqua rincidendu. In pochi cazzi, tagliate u salmon, ova è cipudine. Tuttu questu aghjunghje à u melamine di riso cun u mayonnaise. Pone a puscia cù le lettuce è fate a massa preparata nantu à e foglie. Pone u caviaru rossu nantu à a superficia di u platu coccu. U platu hè micca solu bellu, ma ancu diliziosu.

Insalata cun caviaru rossu (laminat)

Ingredients: uova ole (6 pz.), Patate coci (3 pz.), Furmagliu fugliu (150 g), calamar in lettone (300 g), caviar rosso (150 g), mayonnaise.

Pigliate u platu è impuse un capazi di calamar (150 g), superfine u capa di u mayonnaise. Allora un capiddu di caviaru rintricatu (a mità di a cantità). Ova nantu à i granulori nantu à un grossneru grùassu (meza), cunghje cù a maestà. Allora un capiddu di patate è un capruchju di furmagliu (raffia nantu à un grossneru gruzzo), ancu a mità di u tutale, hè smarratu di mayonnaise. I seguenti capi sò situati in u listessu modu: calamar, mayonnaise, caviar, uvas, mayonnaise, patata è u queso, mayonnaise. Un pezzu dispostu pò esse decoratu cù verdi è una rossa d'ova crunna. Com'è cunsultatu, una insalata chic strata hè preparata per a table festiva, chì hè assai apprizzata.

Portione, insalata, rosso, caviar, tartoti

Per questu platu, u caviaru rilassu hà bisognu à i prudutti siguenti. Per u salad: caviar rosso (100 g), muscatale (300 g), pepite (1 pc), Gambuli bolliti (120 g), 3 craci d'alli, u pavimentu di u toccu, 2 coperks. sposti di u zuccaru di limonu. Ogni oliu di girasole, verbe, salinu è pimentu.

Per a preparazione di tartoti: farina (4.5 cups), zuccaru (50 g), margarina (300 g), u guttivulu di u vintu (3 pz.), Soda (0.5 cuisson di tagliatelle), saline à gustu. Per vende l'insalata, avete bisognu di mayonnais, mischju cù a crema agria.

À un pezzu d'oliu di girasole hai bisognu di fritta di funghi cù cipudine. Cumu sta staghje rinsegna, aghjunghjenu u zitellu di limonu, l'agla piccante è a greens, una pezzina. Agite tuttu è devi chì si seduce durante 30 minuti. Coglie u mischju è aghjunghje i panii è pezzante bagnu piccu. Add to the mass filled and mix everything.

Rub margarine cun zucchero pulverrinu è a vitale. Aggiunna salcia è fresche di soda. Agghiunisce farina è amassi a pasta. Dough u furchette furchette è aghjunghjite à oghje à 180 °.

In i taglioli stanu una insalata prestite è decoranu cù cavalli verdi rossi.

Ostras cù caviar rosso è salsa champagne

Avemu bisognu di i prudutti siguenti: ostriche cruda in cunti (12 pz.), Caviar (150 g), mantra (50 g.), Cream (2 tablespoons), u salinu è pimentu. U brou di pesci (300 ml), champagne (300 ml).

L'ostrici lavanu è l'avè apertu cù un cutidianu filu, mantinutu cù l'utensili, di reciclar liquidu (oziu di ostra). Allora uccisi u musculu cù chì a ostriche s'aprenu à a lavanda, rinfriscà a ostriche. Piglia a cuncetazione e pozzu cunfonda.

Per preparà a salsa, pour à una puchina, passava da un licenza di pezzu da i cunchju, è ancu di u brou di pesci è u champagne. Allora pudete aghjunghje spices in gustu. Questu allu nantu à a fonte à u bollu finu à u voluminu di u salsa hè ridutta à 300 ml. Allora aghjunghjite a crema, portanu à fogghi. Oysters omit the mozzarella di salsa per 1 minuti, rinfriscà è pùtene in un locu caldu per ch'elli cresci lentamente.

Strain the sauce and pour it back into a saucepan, torna torna à foglie. In una salsa calza, pigliata da u focu, aghjunghje l'oliu è a battagghia, u saccu ùn sarà micca uniformi. Add in questa massa di un pocu più champagne à l'aria divinni una salsa.

Pudete una capa di salcia di roccia nantu à u pratu caliu. In u salinu cunsunificà (a mità di elli) è mette in ogni ostra. Ostriche cù un ciaretta, è nantu à una cullizzioni di caviar. U pranzu pò esse decoratu cù verdura. Questu pezzu hè perfetta per una table festiva.

Volovanie cu caviar

Per appruntà e volosts hè bisognu di un pastelu di ready-made. Rinfrite u pane di pasticceria à un cilindru di 0,5 cm di grossa. Sceglite, tagliate a mug à a pasta. A mezzo di i circles sò sempre sanu. Ma in i circles chì anu fattu, fate aghjunghjini in u core, per esempiu un vetru. Pura a grassu cù a prutezione, verificate e mugs cù tote è aghjunge durante 15 minuti in u fornu. In l'affucazioni findi ci saranu figliusi, induve mette un pezzu di mantellu è furmagliu gratu, nantu à u caviaru rossu. Pudete un'altra prima cun u succu di limonu.

Patate cù caviaru rossu

Per fà cogliu stu pane, pigliate i patate picchi frischi (1 kg). Pigliate a crema agria (250 g), 50 g di caviaru rossu, incimenu è zucchero di limonu (cun ​​0.5 limone). Mettite tuttu. Questu pianu hè listessu cumu. Pouru a patata cù a mezora finita è cispera nantu à a cudžea verde è di caviar (30 g), serve nantu à a table festiva.

Queste platti sò abbastanza bedda è bella.

Oghji Ruffed "Holiday"

Trasfurza i ova (4pieces) è tagliate à mezu à mezu. Scuprite u zheleztki, è a materia di prutezza cù caviaru rossu. Pound the yolk è cunglite cù alga. Pone u ochju nantu à i ova è diprezzate cù perezzola. Stu camuflu è prestu prestu rapidamente, è hè assai gustoso.