Chì ci vole à parlarà cù u so maritu prima di divorziu

U divorziu hè quellu chì unu di questi mumenti vitali chì hè faciule per quellu di e dui parte. A decisione di divorzià cù un maritu o cù a so mòglia hè una necessità assoluta quandu u matrimoniu maritali s'hè sdirmatu.

Fortunatamente o scurdate, ma i paesi post-sovietici, in particulari a Federazione Russa, hè unu di i paesi principali in u mondu cù u numiru di divorzii. Sicondu statistiche ufficiali, basatu annantu à l'ultimu censimentu in 2002, più di 800.000 persone anu divorziatu in u paese. Quandu calcule u promediu, resulte chì per ogni 1000 unioni, ci sò 800 divorzii. Queste figuri scuzzulate a mente, ma a maiò parte di tuttu, l'ambienti psicologichi chì si trova dopu à u prucessu di divorziu hè scandalizante. In regula, l'iniziatori di u divorziu hè un omu, ma hè micca pocu cum'è una donna per divorzià cum'è una misura di a decisione di sentimenti chilled.

I ragiuni ponu esse sfarenti, quì u restu restu, i sentimi anu spusatu, è a ghjente ùn si pò esse solu. In particulare, se u divorziu hè stata filatu da u cunjetu, ellu avè seguitu a percepzione straordinaria di u cunjunore. Rariempu, quandu u sposu silenziu metti cù questa struzzioni, almenu in a maiò parte di casi, ci sò parechji attacchi, minati, a viulenza domestica. Per evitari di precedenti cunflitti, hè assai impurtante cumu chì a donna vi diciarà à u so maritu annantu à u divorziu imminenti.

Dopu avè bisognu à dì chì ùn hè micca da vende parlà à u vostru maritu annantu à a vostra decisione à u divorziu. Questu in u primu locu pò fà turnà in trouble. Prima di u divorziu, hè megliu di parlà cun omu prima, per sente u so statu psicologicu, a so preparazione per surveggià sta situazione di vita. Iè, sì, l'omi, malgradu a so vitalità è a valentia, sò assai vulnerabbli in questi affare. Psychologiquement, una persona pò esse solu sia fora di u equilibriu, chì pò esse trèziu per ellu, è ùn avete bisognu à avè una culpa à u vostru, ancu se indirettu, culpa! À volta à parechje donne, ci sò parechje dumande in u stilu "di ciò chì hè chjave di parlà cù u maritu prima di divorziu?". Questa interrogazione, un solu psicologu ùn pò risponde in modu ambigwu.

U primu, per l'unica ragiunata chì ci hè una certa diferenza, per dì di u divorziu, à un maritu cù quale hà vintu più di 10 anni, è à un maritu cù quale hè stituutu per un perdu più veloce. Sì vi vanu cù u vostru maritu per più di 10 anni, u fattore di l'attaccamentu di u cantu à quandu avete da ghjucà un grande rolu. Probabilmente hà avutu tempu per studià tutte e so abitudini è l'emozioni, perchè duvete parlà cun u so maritu prima di divorziu per un prublema simili. Per esempiu, per dite (quarchi forsi fictitious) a storia di u divorziu chì hè successu à a vostra sposa, in modu di cunvenimentu, puderete abbandunà un esempiu, sustituì. Vede cumu l'omu si reacciona da u vostru cue. Sì chjellu o restituitu, significa chì hè prestu à un nivellu subkonzientu à un tale avvenimentu, se ci sò réplicas indignant, in l'stile di "qualcunu di sinscenu", etc., quì chjaramente indica chì avete bisognu di preparà più .

Se ci hè un momentu cume hè necessariu di parlà di u divorziu stessu, da fà cù una voce cunfidendu, senza chì cume culpè l'omu. Ùn dì micca chì l'ingrossu sanu, in i casu estremi, dicenu: "questu hè chì l'astri anu cumandatu". L'orgogliu male ùn hè micca eslevatu. Parlendu à u to maritu prima di divorziu - hè sempre dura. Questu hè u temu internu è u stress. Ma, per parlerete prima u divorziu cù u cuniadore hè simplice necessariu. Hè necessariu è, prima di tuttu, per u vostru benessiri è tranquillità. Ma chì duvete parlà cun u so maritu prima di u divorziu, sapete oltre stu articulu.