Metu folki di u trattamentu cumuni

U dolore inglesià pò esse per diverse razze, hè impurtante di sapè in una fase iniziale chì pudarete cuntribuiscenu, è se duie malatie in u corpu.

U pene in i articuli pò esse causatu da parechji raggiuni: artritis, arthrose, reumatism, suavizante di l'osci, inflammation articular, deposition de sal è assai più. Hè diffesu per un medico per determinà quale cause u dulte articular in u vostru casu, è per quessa, l'aiutu di u duttore pò esse di curta durazione è ineffettu. In questu casu, u paci hà da rilassate à i metudi populari di trattà articulazione.

Inoltre, u dulore in i articuli pò cuntribuiscenu à scupperaghju u corpu, principarmenti l'intestini. Per sminuisce e articuli di toxine, l'intestinu è u fegato ci vole à esse ridutu. Per purgà l'articuli, pudete aduprà stu metudu: u primu ghjornu di pulizie in a mane, fate 25-30 foglie di lignera in pezzi bisognu amb una tensa copre cù dui vetru di acqua. Boil durante cinque à siete minuti. Allora accuranu i verni di u pane cun una pasta semi-liquida è cogliu a tapa, chì hè fatta da per chì l'olii essenziali ùn esse micca evaporati, è insistenu à un incantifattu bagnu senza fracete. Dopu tuttu questu quì u filtru filtru è bèzzu duperu, sceptu chjuca durante u ghjornu finu à a notte. Nutrition durante a purificazione hè megliu d'accumpagnà a vegetariana. U secondu, terzu ghjornu, ripetì a prucedura cumpletu. Se l'urinazione hè più frequenti, questa indica una dissoluzzioni intensiva di i salti. Dopu à una settimana, u cursu deve esse ripetutu. Hè deve esse nutatu novu, prima di limpiari l'articuli d'usu à u metudu descrizatu supra, avete prima chì nece l'intestinali. È dopu à a purificazione cumpletu di u intestinu di toxine chì a coperta cumpletta di l'organu hè probabile, postu chì a maiò parte di malatie hè assuciatu cù slagge di u festu, u fiocciu.

I mette tradiziunali per u trattamentu di i juncelli include a melissa di zuccaru in una proporzione di 1: 10, trè à quattru volte à u ghjornu, una culloca, l'usu di frutta fresca, bone, in forma di pezzu o in forma secca. Pudete utilizà un metudu cumplicatore comu per fà un bagnu di pappagallo d'avena fresca (circa 1 kg) o fate un poultice da una mura di palla (40 grammi per 1 litru di acqua).

Hè cunsigliatu ancu di lubricate una unione malatu per a notte cù una latte funnuta, da u pezzu perchinu nantu à u paper, cum'è una cumpressa, è l'arricchisce cù un tela di tissuti. L'anticu mantellu hè ancu adattatu, devi esse tuccatu in un macinatu di carne è mischju cù una piccula cantata di meli. Se l'articuli sò imprecisi in mobiltà dopu à a ferita, avete bisognu di 100 grammi di grasse di porcinu è mesturi cun una cullizzioni sopra di saletta di tavuletta, tuttu questu in a cumula è strappa cù un attrazzu calùntu.

A ravanza di Burdock pò esse usata in una forma di pezza, in forma d'un extracte, infuzione cù dolce in articuli, è cù una foglia fresca di bursantina, fate l'armata di u cunviglianu. Perchè a cumpressa bè appicchatu appiccicatu ch'hè stazzatu, o insistiu finu à l'ingrossu. Per vende, hè megliu utilizà grass. Cù u dulore in u cunghjunu à causa di a deposition de salti, i fiori lilasiani ponu insistia à vodka è cunsumate sia in l'internu è fora. Per fà questu, avete bisognu di 3 cullizzioni di fiori liliori, insistenu per sete à deci ghjorni in un medio litru di vodka è piglianu 35-40 giacca di trè o quatru volte à ghjornu, sta infuzione allora facenu cumpressi è fretti l'area malati. Per disperse di u corpu di salsi utilice infuzione 4-6 ori da una foglia di currantia negra in un o dui vetru di acqua fogera, bivite a mità di vetru trè o quattru volte à u ghjornu. Un risultatu favuritu chì dà l'utilizazione di una tintura di trè limoni è 150 grammi d'agliu, passanu à un macinatu di carne. A mischju deve esse spustatu in u ghjornu 1, 2 litri d'acqua, dopu chì a mistura hè filtrata è utilizata da 50 ml. A deposizione di salti per un pezzu tempu pò esse trattatu da cullezione di scorchera di vapeur (1 kg), stazzu d'acquavita (1 kg) è di castagna di roche (100 g). U caldu hè prestu è purtatu in un terzu di un vetru trè volte à ghjornu. U principiu di u trattamentu pò esse accumpagnatu da u più grande dulore.

À i metudi di i tradiziunali di trattà articulazione, hè ancu pussibule di utilizà a tintura di valeriana, chì hè umidità cù un algoditù o linu e appieghjani rapidamente à una joint malaria finu à chì u fieru s'hè evaporatu. Allora imbossu di una film di polietileniu (alimentariu) è da quì sottu cun u materiale cálido. Quessa cumpressa hè fatta da a notte è finu à u dispiace u dulore.

Se l'articuli sò assai dulurosi, pudete aduprà in modu cusì popularu: piglià trè colognes standard, tintura di valerian, solu di iodine, sei pilule di analgin a polvorile - fate tuttu in una buttiglia scura, astru è insinuate cinque ghjorni à a temperatura di l'ambienti in un locu scuru . Dopu agitazioni davanti di l'usu, fricciassi l'articuli di u pacictu per a notte, cima cun un vestitu di lana.

Uni pochi di ricetti per u trattamentu di e articuli.

L'infuzione di u dentale - una cullarina di un vetru d'acqua furiu, insiste à una ora. Infuzione piglià un quartu di quartu di quattru volte à ghjornu durante 30 minuti prima di manghjà. Una infusione di salute bianca - una cullizzioni di scorchica seca hè spartu cù dui vetri di l'acqua furiosa, a suluzione hè infosa 4 ore, poi hè filtrata, pigliata a mità di vetru dui à trè volti à pranzi. Hè ancu utile per fà compressione da a vulintà di l'corteza. Da l'aghjunti di juniper - cinque piminisses d'aghjunghje, dui cullizzioni di cipolla di cipolla, di trente zuppi di rosii roseta, tuttu hè chinu, spartu cun un litru d'acqua fogera, fogghi di deci minuti, insiste à a notte, fassi filtri, è beie un ghjornu diversi volte, 1, 5 mesi.

Per pulisce i ghjinuvesi, u metudu di utilizà 1 tazza di raghja di grassu di triu hè adattatu, deve esse insistitu 12 ore in un litru d'acqua fogera, siddu si vulete, aghjunghje u meli è eddi a mità di vettu trè o cincu volti à ghjornu.

U trattamentu di i jungle in i modi di u populu hè di più effittivu da a medicina ufficiale, è si ùn ci sò micca contraindicazione, l'usu saggiu di a saviezza pupulari trasmessa da generazioni à generazione hè capaci di guarisce ancu da una malatia complexa.