Cumu ligà una bufali femina

Un accesu mudernu è modernu chì deve esse in u vestitori di ogni fashionista hè un panfre. In l 'invernu, ci sarà caldu è ricuperà da u ventu, in a primavera è l'estiu serà una excelente addestra à l'appartene.

U bufoi pareva più di duii mila anni in a Judea antica. In traduzzione significa "sirpenti vittime nantu à u collu". Un nome strano da un pocu. I panni più antichi foru truvati in Cina. In a tumba di unu di l'imperadori, i figuri di i guerrieri erani deprevisti in i mura, è tutti avianu un sciarlu à u collu.

I vostri bufalini si trovanu usati in tutti i paesi, independentemente da u clima. In i loci caluri, sò cuparti cun un capu per guardà i capelli limpi. In a stagione fridda, u bufanu sò usatu per pruteggiri u collu è l'uce di u ventu è a fretura. À u tempu, u panificatu hà sappiutu petite cambiamenti è vultonu da l'accustà necessariu in un elegante elementu vestitariu. E donne muderni si ponu una bufanda, ùn solu u collu o capu, ma ancu attaccatu nantu à i cadaveri, a cintura o un saccu.

U modu standard di purtari un cippu hè d'attaccà à u to collu. Ci hè una quantità numerosa di codice. Pudete spurtà uni pochi volti à u to collu cù u scatula. Stu metudu hè più cumune per vèstinu invernu.

U nferma francese. A bufali hè inturnutu di duie volte, impannillata à u collu è a fini hè stata tralata in un loop, risultatu da l'aghjuntu.

I mudelli moderni di sciarpe sò diversi è anu pocu, chì micca per ogni ghjornu avvicinà un modu simplice di vitture. I pruduttori di moda venenu cumu è producenu scarvesi di longhi è curtiti, gricchi è findi, sita è di lignu. Ogni mudellu currisponde à un certu vestitariu è micca in tutte e parte di u corpu vi vera attuale.

I maniori di vitture ciarpi calzoni

Ci hè una quantità numerosa di manere di attaccà una buona invernale è calza in eleganti è eleganti. Dui d'elli avemu scrittu prima.

A bufanda tira in u collu, trasfurmà, un di l'affucati fighjate in l'annu à u collu. U gruppu hè nantu à a parte. Parece interessante è insoliticu.

Pudete una sciarpa à u collu, un end hè passatu in u ciclu per vene un bonu corpu.

Wrap the scarf around the neck perchè chì a fini hè detta. Amu corsu. O pudete abbandunà un end più longu è l'attaccà à u to lado.

Eride u sciu di scieve, ghjucatu nantu à u collu, quandu un end è assai più longu chì l'altru.

Un cuddaru à longa ghjuvata nantu à u collu, cunghjuntenu i punta cun un torniquet è u corpu à un corpu.

Per una donna, u metode descrizatu hè ideale, ma l'estremità sò all'à l'upposta, perchè quellu hè più longu chì l'altru. Questu modu saldà a vostra persunità.

Quandu compra un bufanu di l'inviu, sceglie colori brillanti. Cusì, u panchillo s'incentene è che vende cun u so color richu è "savuroso".

I panni di sita sò sempre un attributu di stile è gustu. I pruduttori di moda anu avutu micca micca solu scuderia rectangulaire classiche, ma ancu quadru, triangulosu. U materiali per i scarpi di costura pò essa di sita, cachemire, terciutu o georgette.

Cù què è cumu per vèstinu a panna hè di voi. Visualizza di riviste brillanti vi diceranu assai idee nantu à cumu per vede bè cù una bufanda. Bufali cari è dilicati da a Cachemire ti caliu in u clima genovese. Un sensu piacevule di materiale dulce creà un bon animo.

Cool scarf di lye in tempesta cale nantu à u collu diventerà un attellu stylicu è aghjuntu à un vestitu d'istati o inviscu primavera. Cravatte particularmente salienti da u crepe de chine, à causa di a so altezza, sò stati sorprendentemente armonii à ogni donna.

A bufanda hè un elegante pezzu di vestibule chì ogni bellezza avissi avutu. Tutte e monocromu, artighjanali, scarpi è scarpi di sita à u prezzu di u prezzu di u prezzu di u prezzu sò capaci di sguassà a vostra persunità è creanu una figura unica.