Cumu surviglià u divorziu?

Quandu avemu principiatu una nova rilazione, pensemu à qualcosa, ma micca un rozu. Quandu avemu per andà in l'aghjuntu, tutti di noi vulemu crede chì a seconda volta ùn turnarà micca. Avemu tende di idealizà, l'amori, u mondu, cusì a vita ùn presenta micca sorpresa sbagliati. Divorciu hè unu di elli.
Parechji credi chì hè impositu surviglià un divorziu cù perdita minimu. Ùn avemu micca parlatu di l'aspettu legale di u divorziu, parlemu di u statu di mente, chì in casi rari pò esse chjamatu rosy after this event.


Regola 1. Ùn vede micca.
Ciò hè fatta hè fattu è ùn ci hè micca vultatu. Certu, ogni rilazione pò esse pegati, ùn esisti un desideriu, ma quale si puderà confià di sti frammenti? U tempu chì passava in u matrimoniu pò esse dolci è boni, diffirenti, ma ha passatu. Ùn hè bisognu solu à vigliava sola cù ricordi, perchè a vita vera hè avanti oghje, oghje, è hè faciule questu missu.

Regola 2. Ùn ne scurdate micca a relazione.
Tutti i cagiuni anu da qualcosa di dì à l'altri dopu u divorziu. Era statu dettu assai davanti à ellu. Ma, secondu ciò chì si cunnosce, dopu una lotta cù i so pècure, ùn anu micca onda. À questu mumentu hè impurtante marchjarà unu di l'altri. Di sicuru, ùn sarete micca stranieri cusì rapidamente, ma ùn sò micca più vicinu. Dunque, avete bisognu di abbandunà tutti i greghje, pretensjonijiet tètte micca in u passatu.

Regola 3. Ùn intrudeu micca in una vita libera.
Ùn avemu bisognu à sparghje partiti di rughju, per esse cunsulazione à i clubs. Havi distraerà per un tempu, ma poi averà aghjà aghju. Tuttu u fattu chì in a vita di a famiglia, avemu appendate per appartene solu à noi, avemu avutu usatu à vivere cun un ochju per un qualchissimu, è questu gustu in libertà di u libertà pò sculaccià a nostra capireda quandu ùn sò micca pronti pronti.
Hè megliu aspittà d'esperà uni pochi settimani è introdentore gradualmente in u ritmu di a vita di i bacchi boni.

Regulu 4. Ùn parlanu nastily about the former.
Assicuratevi, tutti i vulete discutiri cù l'amichi l'anzianu cumunità, per traspassà tutte e culpè per u colapse of your relationship with him or her. Ma questu hè megliu ùn fà. Prima, i vostri amichi sò digne intesu più nantu à ellu durante u divorziu. Siconda, dissolvi ciuccatura è scuzzulate i detalli intimi di a vostra vita prima di straneri, aghjunate u stress primu è primu.
Dunque - ùn fate micca di cunseite nantu à l'ex è viaghjà a vostra nova vita.

Regola 5. Ùn vi circate di vultà.
Dopu un pocu tempu, pareveru chì vulete rende a rilazioni, anche u dolore chì causaru l'altri. Ùn lasciate à questu impetu. A storia cunnisciutu parechji esempi, quandu a coppula convergendia è scumpirò parechji volte, è avia vintu com'è u risultatu di una vita felice è avventura. Forsi si vostra coppiu hè unu di quelli. Dunque tene u tempu di enfure è pensanu currettamente. Se u desideriu di pruvà micca di novu ùn passa per sei mesi, pruvate. Se sparisce durante stu tempu, ùn era micca un esforzzione per a vostra parte.

Regola 6. Ùn principià micca un romanza.
À u primu, dopu un divorziu, una relazione cù qualcosa era solu contraindicata. Pudete esse rimbursatu da a soledad , turmentatu da u scantu di restitu senza l'amore, e cause di un milla. E micca una di elli hè cusì pienza per accunsende à riesce riscosu. Ùn hè micca prontu ancu. Ancu s'è avete bisognu di rilazione à ogni costu, pensate à l'altru persone. Ùn hè micca di culpèvule per u fattu chì più ricenti hà avutu avutu una ferita è ùn ne nun meritanu a pisà chì vi darà a so vita. E serà cusì cusì: avete paragunate u novu cumpagnu cù l'antica, rigalu à ellu i listessi pretensioni chì sò stati. Per a nova rapportu per esse un gioia, ci deve esse u tempu è u dulore.

Regola 7. Attualmente un psicologu.
Per survivà a crisa dopu un divorziu pò esse in assai manere. Perchè ùn pruvate i pruvati? Fate un annunziu chjuche l'annunziu, ma micca simplice, ma basatu nantu à e qualità male di questi persunaggi cù quale avete un rapportu seriu. Puderete un imaghjenza visuale chì vi aiutavà à capìstite ciò chì furtuna hè a dispiaciri di rimette di stu cunghjettu. Inoltre, puderete sapete cumu chì e qualità ùn deve micca esse prisenti in u prublemu elegutu.

Regola 8. Durà dorme.
U sonnu è u tempu sò i migliori medicine. Furtificate à sè ssà santu, ancu s'ellu ùn deveria micca. Nuvole di nozze ùn sò micca a megliu scelta per quelli chì vulianu ricuperà più rapidamente da u stress. Pigliate un bagnu, editi un latti cálibu o tè cun melatu, ùn vede è leghje micca davanti à andà in dormu qualchissia chì pò influene nativamente à u vostru modu d'umore. Più di dorme in questu piriu, u più veloce hà da salvà.

A regula "No. 9. Ùn viaghjà ammaate cù l'alcoolì.
Questu seriu in u destinatu à a destinazione cum'è u divorziu diventa un raghjolu per a drentu, ancu s'ellu prima chì ùn era micca addicted to alcohol. Questu hè u periculu. L'euforia temporale hà dettu prima assai a una diprissioni chì hè ancu più intensificata da una ressore. E questu significa chì vi serà un postu più dolci. Divorciu hè u tempu ideale per inizià una nova vita. Quale tipu di vita si devere depende di voi.

Regola 10. Listen to yourself.
Hè riditu di passà à a to garganta à a vostra propria canzone. U tempu passà, è voi volse à vede bè, divete, amore è esse amatu. Quandu i sentenzi sò venite, vene a liberta di libertà da i falli passati. Ci hè vale aduprà u mumentu è catturà a furtuna cù a cuda. Ùn ci hè micca un spettaculu più bellu è encantadoru ca un fènix, rinatu di a cìnima. À questu ora sò cum'è di ellu è avè u drittu per esse un presente da una destinazione capriciosa.

Infatti, survivant un divorziu hè abbastanza bè. A cosa principal hè di cundificà a manu è a situazione à u tempu. Se vulete assicurà a vostra debulezza, justificà vici è u cumpurtamentu maleu, diventerà un usumulu è ùn esse micca cambiassi boni. Se, dopu avellu da esse elettu forsi da parechji settimane, decide di fà un sforzu di diventà una persona cuntenta in u futuru, queste sforzi serà sempre ghjustificate. In ogni casu, dopu uni pochi anni, sti esperimenti ùn devenu micca esse impurtante, è chì duverevete t'hà durante questu tempu veni solu nantu à ciò chì vulete fà per ellu stessu.