Chì cun dorme un figliolu?

Francamente, u prublema di "chì dorme cun un zitellu" hè pocu fà una grande preoccupazione pè pediatrici, chì avà hè stata patologica di dorme incù i zitelli. U terminu medicu "patologicu" hè adupratu in stu casu perchè parechje mare ùn capiscenu micca per chì anu fattu, affaccià l'argumintazzioni tali chì hè difficiulmente difficili per un medico per capiscende.
A unicitati di a situazione hè chì nimu di i duttori clàssici dicenu chì un parente assicurante di i genitori è i zitelli hè necessariu da questu questu. In contatore, avuvanu a necessità di priservà un spaziu vitale indispensèvule per u zitellu, u papa hà ancu u dirittu di avè un beddu spartitu cù a so mamma, etc. Ma, però, ci hè un grande numaru di libri, l'autori di u quali confirmanu chì u sonnu di i genitori è i zitelli hè una necessità vitali.

Per esempiu, l'imbasciatori di u famusu antropologu James McKenna, u zitellu, sicondu a struttura di u so corpu, hè ideale per dorme cù a so mamma. Ma ùn hè micca più lògicu di leghje chì Papa, in a so struttura, s'appronta à a mamma assai megliu? Ùn pudemu micca cunsiderà a felicità di un zitellu da a felicità di a felicità di i so genitori, ùn pudemu micca fà felice a impotenza di u so babbu o a sensazione di separà i parenti di l'altri. Cunsiderate l'omu cum'è un fabricatore chì hà realizatu a so funzione è si n'andà durmìanu nantu à a matta, appena, sbagliata.

Dunque, i cunsiglii à tutti i matri chì anu decisu di decisu cun u zitellu hè di sente l'opinioni di u papa, a felicità hè determinata da u cunsezione mutivu di i dui parenti, micca solu u zitellu.
Tanti mimi, chì i zitelli sò amori, dicenu chì dorme cun elli hè più piacevule per via di a ghjurnata. À a listessa ora, e mamma, chì i zitelli sò nantu à l'alimentazioni artificiali è di volu dorme in un lettu separatu, a question si sviluppa: u so ziteddu anu tostu pezzu sensu cù a so mamma? I rapprisentanti di a professione di moda, "Conseller di Amalfuntura" anu pruvatu à trasmette à a donna a bisogna à alimentà u zitellu nantu à a dumanda. Ma, strangely enough, questione l'aspirazione per fà a me mamma felice, è l'inclucione di a donna in u rigistru strettu hè "obligatoriu". Avemu tentatu in ogni modu possiuse per esse cunvince chì, se una donna ùn dorme in a notte, ella cascata di stancu, alimenti u zitellu per a prima volta cun un chjappu è di dorme cun ellu, u toone hè una mamma cumplicata. Inoltre, si u zitellu duvere in u so cunclusu, mammiferi, l'alimenta cù u reluariu (o, Ddiu impedite, u zitellu ùn averebbe micca a pene) è hà da u tempu di restu, a tale mamma hè infertazione è in cunseguenza, parechji cumplicati cumincianu à sorge nantu à u fattu chì u so ziteddu ùn abbastanza contatti.

I medichi sustinierte urienti l'apprincipiu a distingue entre i cuntatti di l'animali è i cuntatti umani. I contacti umani sò intelligenza è cumunicazione. Dà à u zitellu u cunfortu è cunfortu ùn pò micca solu l'appiecamentu constantemente à u pettu, ma ancu parleranu, l'aghjustassi da l'buttiglia. Ùn hè micca infurmatu per esse migliore o perchè. Discurso acerca de eso, que la mujer que no puede alimentar al bebé con un pecho por virtud de ninguna circunstancia, no se vuelve para él un perro. È per a manifestazione di cura materna, tenerezza è calidez, hà assai modi alternattivi. Eppuru, ci sò e famìglie chì ùn anu micca malattisce di dorme cù i so figlioli, i zitelli puderanu venite à a notte nantu à u lettu di u principale, è i genitori adoptanu cun orgogliu. Unu di l'esempi di tali famiglia hè a famiglia di William Martha Sears. T'hanu ottu figli, Gugliermu hè un pediatre è Martha hè un consultatore per l'ameglie. Inseme scritti assai travaglii nantu à l'educazione è l'eleganti i zitelli felice è, à u listessu tempu, sò felice-genitori. Tuttu chistu hè bonu, se in ogni situazione, tutti i membri di a famiglia sò cuntenti. Ma u mudellu famigliali per Sears hè custruitu solu per i zitelli. Questa hè una famiglia chì esiste solu per a famiglia di i zitelli, in a quali l'impurtanza sociale di e donne hè determinata solu da a parola "mamma". Quale hè Marta Sears, senza sei zitelli? Hè unificatu tutte cumu per realizà si riunione in questu munnu, solu sia una mamma. E a maggiorità di e femini muderni vede u so significatu sociale in l'altru. Signore ti scrive i libri chì facenu cunnosce in u mondu, quantu migliura solu l'educazione di i zitelli, ma à l'altri populi cun unu o dui zitelli, sti cunsiglii sò inutile. Se decide di dedicà a vostra vita à i zitelli - questu hè u dirittu è di a felicità, ma micca menu di a salute d'un economista, un avucatu, un medico, un maestru o un altru.

Ùn pudere micca d'accordu cù l'opinione di i psicanalisti in travagliu cù i zitelli di tutti i gruppi d'età chì una sughjera di un zitellu in un lettu cù a mamma ùn hanu avè nuddu cunsiquenzi. Ci hè parechji prughjetta psicologichi chì avè u so urighjatu pricisamenti in crescita cumuni è i zitelli. Situazione di prublemi in quale un omu adulti hè intrattinutu in u sessu cù una donna, è si maritò à un amicu, principia cù u fattu chì in u corsu di u tempu a so mamma mandò u so babbu per dorme in altre stanza. Questa mena hè assai impurtante in u cuntestu di situazione chì u zitellu stessu vippassi. Quelli famìglie in quale dui figghi si puderanu combine duie imagine - e donne per u babbu di l'imam per elli stessu - turnanu esse felice felice. Si cresce, ellu (se parmu di u zitellu) puderà truvà una donna sebet, da quale ellu hà fattu u sessu (è piacè da ellu) è ella hè a mamma di i so figlioli.

Ci ponu aghjustà chì l'espansione mondu di i psichiatri è i psiculogi chì a tradizione di una ghjuvanotta cumuna è un ziteddu hè una creazione recente. I medichi facenu a so opinione, avemu solu una cosa: pensate è decisione beni.