PUGLIJA SCULETTI: quantu à fà chì un zitellu sia a mira di bullying in a scola?

In u nostru cumprinzivu, i anni di scola sò un tempu, quale chì solu sò ricordati sputichi per u restu di a so vita. Noisy cambia, noti à traversu l'desk, amici di l'escola ... Avemu, adulti, hà inolulu sforzu chì i colectivi di i zitelli sò cruale à qualchissia chì, per qualchì propriu, ùn vole micca, o ùn pò micca cunfurmà cù a massa cumana. Chjamati, affullati, cummattimenti - i nostri zitelli sanu capìte sti realità di a vita in l'scuola senza cunsigliu. Chì se a vostra figliola addivintau l'oggettu di u riffredimentu maleci è a burla? Perchè i figlioli necessitanu un sacrifìziu?
Bulling (persecuzione per i cumpagni di scola) hè un fenomenu sociale, senza ellu ùn hè micca creatu un col lectività di nimu. In ogni classu ci hè un capimacherariu, ci hè leghje mediu. Ci hè ancu un liggeru lighe - quellu chì sarà l'ughjettu di ridicule. Sì un zitellu per qualchì motta chjappà di a massa generale, certamenti serà un qualchissimu chì vole vulete affirmari à u so spesa. Se à tempu per aiutà à l'studientu per truvà una lingua cumuni cù i carusi, per insignà à prutezzione, hà creatu, u ricurdarà di i problemi di scola cun un surrisu. E si non? Dopu tuttu, e cunsiquenzi di u bacchittimu da i cumpagnie di i classi pò esse u più in lamentable. U zitellu s'aprì à esse un perdatore, perchè ùn ùn serà micca putente per revelà u so putinziali, per avè un successu in a vita. A mancanza di cumpetenze di cumunicazione in u squadra pò piglia l'insociable è esse retiitu. Tali persone sò ineszabilamenti inestabile, ancu mentale inesgabile. A strada, trà i tiranni di domu, battendu a so moglia è i zitelli, ci sò ancu parechji di quelli chì sò zitelli soffrute l'intimuranti.

A suledità in a folla
A maiò spessu, i vittimi di l'intimuranti sò zitelli, sfarenti di l'altri, cù difetti di parlà, peculiar apparenza, cumpurtamentu atipicu è modu di vita. È ancu calmu, tossu, incapaci di firmà versu elli o di bughjone fora di u locu. In ogni modu, ancu u zitellu più confiante è auturechjarru in un puntu pò assicurà da un capu cumprendente in una vittima di fastidiu.

I zitelli so aprenu di cumunicà. U vostru studiente hè qualchì volta ùn pò micca capisce u momentu quandu a so parolla o scontru hè capacitu di pruvucà un cunflittu. Dopu a frasa "Scartate micca!" Cosa una storia sana di malentà è risentimentu vuluntariu. A vostra risposta: "Senza pacienza, proveglianu è firmà!" Ùn avete micca solu micca rinfurzà u zitellu, ma ancu di fà spertu chì ùn site micca interessatu in i so prublemi.

Ci hè parechje casate quandu l'adulti ùn solu ignuranu, ma pruvucari direttamentà bullying! Cumu pensate, cumu si i figlioli riageranu à u zitellu, chì u maestru chjamà stupidu o moron ghjornu dopu à u ghjornu? Pudete un adulescente, chì i so genitori ùn anu implacule à e persone di una razza diffirenti, trattate a donna scurazione o asiatica bona, chì si ncontra cù a so squadra? Pò esse dicenu chì u bullying in scrittura hè un riflessu di i prublemi di a nostra sucità. Dopu tuttu, i zitelli copienu u cumpurtamentu di l'adulti è spessu micca u megliu di i so mudelli.

Suggeri da l'ummira
In generale, avè chì qualcosa chì passa in male cù u zitellu, ogni mamma hà da fà. Per questu, ùn hè micca necessariu di visità a scola ogni ghjornu o leghje tutti i missaghji SMS chì vinaranu in ellu in u telefunu. Avete ... parla cù u to figliolu! Quinze à vinti minuti ghjornu. Per dumandà cumu u ghjornu era u ghjornu, cù quale sera di i carusi chì ghjucò. Se ci hè un cunflittu - per sapè da perchè accadutu, è cumu si u zitellu avianu fattu sta situazione. Avveni cumu si pò cumpurtà più maiò se u cunflittu ùn hè micca risurvutu. Cumprà cun ellu i vostri ricordi di l'anni di scola: senza chì avete avutu stori simili. Cuntami cumu trattatu cun elli. Hè impurtante per vede u figliolu o figliola chì da una situazione, hè una manera di scorri. U vostru scultore pò, dopu avè crisciutu, micca diventatu un fisicu o un scrittore, pò esse in tutte e fundamenti di a chimica è di a matematica, l'unica essenza chì definidore vi serà ghjustu per ellu in l'adultu hè a capacità di cumunicà cù e persone.

Avete avessu avvistatu chì u zitellu si mette in burrasi aggradiventi o toccu, ùn dorme bien, principia à chianci per ogni pocu o usa una scusa per sminisce a scola. U più sensibilizare è vulnerable ponu spiegà l'enuresis, a frebba di u malu di a stima è di l'omi di stomacu, è l'altri sintomi di trastornamenti psicosomatique. Pruvate per parlà cun ellu, scòscenu i veru ragiuni di stu strumentu stranu. Se u vostru studiente hè vittatu d'intimidavanu, attente immediatamente! Tuttavia, ùn hà micca ghjallinose immediatamente per interferiscenu in u cunflittu di u zitellu, dà à u zitellu a furtuna di trattà a situazione. Questa sperienza, se si passava bè, formanu a pusizioni di u guanyatori: "Puderaghju, guveri". Hè impurtante chì mostra a fede u so impurtanza. Cusì, lode di qualchì, ancu u scopu più minimu: "Fattu cusì, chì disse à Kolya chì ùn hà micca drittu à offend you! Hà fattu a ghjustizia, ùn hà micca fattu una lotta! Sò forti, avete u successu!

Se u zitellu persone per un tempu assai tempu (più di 3-4 simpati), vale di vende a curazione di più attivi per a risolve a situazione cunflittu. Prima di tuttu hè necessariu di parlà cù u maestru di a classa di u zitellu. Spessu si hè quellu chì pò esse extruisce u zitellu è soppressinu l'embiu in u stadiu iniziale, in particulare quandu vene à i figlioli di a scola primaria. Hè bisognu di ricurdà chì solu hè necessariu di parlà cù u maestru solu, senza a presenza di stranieri è di i studienti stessi. Ùn arrange "debriefing" in fronte di tutta a classe. Di solitu l'aggressore è l'offender hè u leader inglesi in u squadra di l'ufficiu, i figlioli sò stati cun elli è a so opinion hè impurtante per elli. In questu casu, una esclarazioni aperta di i relazioni sultantu agrave solu a situazione.

U maestru di a classa ùn si prisenta micca à i vostri dumande per intervenzione in a situazione cunflittu? Vale da vultà à u psicologu di a scola. Hè obligatu à sente à voi è à guidà qualchissia chjaru di spiigazione cù i zitelli, chì aiutanu à aiutà relazioni in l'aula. U primu instru hè u direttore di a scola è u dipartimentu distrittu di l'educazione. Se u vostru zitellu ùn hè micca solu esibitu, ma ancu stata, ùn si pò sensu di cuntattà a polizia.

Start over
Oghje chì i genitori pensanu chì cambià à una altra scola hè a decisione più curretta in a situazione cù l'intimidamentu. Però, i psiculoghi ùn anu micca bè d'accordu cù stu puntu di vista. Spessu Ùn hè micca solu suluzione à un prublema, ma solu un fughje da ellu. U zitellu ùn hà micca amparatu à vende a persecuzione di ellu stessu - questu prublema per u fattu chì a situazione ripiteva. Ma però ci sò casi chì ci hè necessariu a transizione à l'altru istituzione d'educazione. Se u so figliolu sustene un traumu psicologicu seriu, se ellu hà addivintatu vittima di l'accasu cyberbullying (acassi per l'Internet) o a viulenza sessuale, certe voli certi assistenza prufessiunale da un psicologu.

Quandu si va à l'altra scola, ùn dì micca à u novu maestru riguardu u veru mutivu di cambià u locu di studiu! Se no, fate un mudellu di trattà u vostru zitellu com'è vittima. Pensate di una scusa inocenza: sta scola hè vicinu à a casa di l'avutra, ci sò l'electivi necessarii è cusì.

Molti mariani ùn sanu micca chì a parolla di i genitori chì "tuttu s'hè fine" hè assai irritanti à i zitelli. In questu ùn ci hè micca specifiche, ùn hè inizialmente micca certu, perchè tuttu ùn pò micca mancu! ¿Es mejor entender el entendimiento: "Sé que puede ser difícil para ti al principio, pero ti manejarlo todo y yo te ayudaré" No recuerda o compare el pasado con el presente, devolverle al niño la oportunidad de comenzar la vida desde cero.

E quellu di l'aggressore stessu?
Tutti i genitori chì ani i zitelli sò vittimi di l'intimidava ùn deveru micca pussutu cuntattu à un psicologu: aiutavà aiutà u zitellu per travaglià in questa ddu speranza negativa. In ogni casu, hè spessu scurdatu chì un zitellu chì face cum'è agressore hà ancu bisognu di psico-correzione. Stu cumpurtamentu indica chì ùn pò micca solu i so prublemi diffirenti, solu à a viulenza. Forsi l'aggressore hà bisognu à esse rializatu, cridite l'attenzione per ellu stessu. Forsi, in a so famiglia, una atmosfera malsana, chì pruvucà l'inestabilità emutiva. Se u vostru zitellu in u cunflittu hà fattu esse agressore, ricurdate: u so cumpurtamentu deve esse agitu, è l'prima, più megliu, finu à chì l'abitudini di a viulenza diventenu un modu di vita.