Chì deve fà per fà turnà à u mo amatu?

Chì se a rilazioni chì era tantu prezzu per voi è e strade cunnosci? Cumu per surviglià a spluta cù u vostru amatu, cumu si tornanu à una vita sana. Doppu, gueite u sole, cantannu i pani, fiori è gioia simplicature. Sì un amatu ti tirava, sempre dura, ma a vita ùn finisce quì. Se tu pateva assai sforzu, pudete ritornu l'amanti. Pudete vede u so ochji, basgiate i so labbra, abbrazzateu è sighi duru duru per ellu.

Allora, u primu stadiu di parting hè passatu. Ùn avete micca squatchjostà cum'è incusciante di un tipu di a so ritratti, ùn fate micca frigorificà in i lochi induve èranu in cunghjunghje, ùn dettu di fallu culpèveru per tuttu, circà dumandà cumerci, culpente, insulte. U primu stadiu hè finitu. Per rinfurzà l'effettu vale aduprà parechje cose chì vi aiutà à vede à a situazione solu una nova via è vede i prufiziali in a vostra parting. Oghje più spessu in a vostra foto cumminciana, cercate l'album da a vostra vacanze. Chì in a testa torna ci saranu memorii belli nantu à a manera chì site cuntentu. Ricurdà l'alegria è u longu, u desideriu di scuntate cù u vostru amatu. Allora, in a vuluntà di tornà u vostru amatu omu, questu avete aiutu assai. I volessi visualizante hè un modu putente per fà un omu. U pensamentu hè materiale. Sì sempri sì rapprisentanu cum'è culu, chì hè vinutu, hè cusì cusì. Tuttavia, ùn ti ùn tira micca e vostre esforzzi in un omu solu. Mirante, quizàs unu di i vostri amici cunnisciutu hà longu di so sorte cun voi in una data? Quandu una donna hè infurmata à u cumplementu, a cura di ella, hà un effettu pusitivi nantu à u benessivu, l'umore. Augmentata autoestima. Questu hè u primu passu per vultà u vostru omu amatu.

In un esforzo di restitu l' omu di i so sònnii , vale a cura nantu à a so prisenza. Forsi u raggiuni di a so partenza era a vostra negligenza? Va a salone di bellezza, fassi signu per un centru di fitness. À voi, ora hè ora hè abbastanza chì per fà di quessa a bellezza prisenti. Nimu ti seduce cun ghjorni diliziosi per a notte, offerta dinò a cerveza è tutta a leci, da quale sò e pilone extra. Dopu turnà à parlà cù l'amichi chì ùn avete micca scuntatu per un pezzu tantu, perchè tuttu u tempu di spassighjate era spartutu à a cumpagnia di un omu. Fate a vostra vita interessante è ricca. Allora ùn avete micca u tempu di spirimassi, pinsamenti negligenti. Analise, pruvate truvà a ragione chì u vostru omu l'abbandunà. Forsi si eravate massa egoista, ùn esse micca un bellu mestettu di casa è u vostru appartamentu hè in desolation completo? Forsi ùn pudete cucci micca? Allora, cresce nantu à i corsi di cucina o in furmazione in casa per parenti o amichi. Forsi l'avete abituutu cù voi? Allora accuminciassi à leghje, interessate in u mondu è ciò chì passa in ghjorni intornu. Eccu ciò chì facenu per avè a vostra amata.

Hè impurtante micca solu per truvà u vostru errore, ma ancu per corrette. Ùn ripetite in u futuru, ùn importa micca cù questu o cù l'altru, ma in u listessu rache, ùn vene micca più. Hè ciò chì avete micca fà, sè vo vulete turnà u vostru omu amatu. Turnate una donna fastidiosa, spettaculu è spettaculu, permette chì u percorsu di l'admirazione maschile vi vede. Hè bellu chì ùn viranu micca di voi micca micca un postu vacante, ma cum'è una donna. Aprènza per esse! In u travagliu nantu à u vostru mondu internu, ùn si scurdanu di a vostra aspettazione. Amparate à u sportu, vieghjate, visite u gimnastu, è in un mesi ùn puderebbite micca ricunniscià. Sò una donna bonita è bella hè bella. Questu aghjunghjenu a fiducia, forza è charm. Sempre devi esse bè! Ancu sì cascatu à a tenda! Pudete fà cresce in l'antica per annudà nantu à a strada o si ncontranu u so amicu, chì certamenti avarè dite da ciò chì site sì. Un sonu vivaziu, cunfidenza ghjente, robba bè, un'openione perfetta, è u vostru omu certamenti vulemu chjamate, meetse novu è esse cun voi.

Cosa da fà s'ellu u guvernu ughjettu ti tirava - ùn preoccuppessi, è sapete chì in ogni momentu pudete riparà tuttu, caccià i vostri sbagli, è diventà un novu per ellu. Quandu ci dicenu cusì grande chì vede, hà bisognu à avè l'idea di "quale aghju persu". Cusì, in nisun casu dispirazioni. Tuttu u to putere!