Chì documenti pò dà à un zitellu?

Tutta i zitelli hè difficiule di truvà quelli chì si rifieghjanu i dolci, per u suchiu eccessivu, spessu pagavani salutati. Dunque, sò i genitori chì ùn deveranu micca solu u cuntrollu, ma ancu una forma di cumprenda di u cunsumu di dolce in u zitellu. In prima, i parenti stessi seranu utuli à sapè quandu pudete principià dà dolci, quale è quanti.


U figliolu è i primi accolta

Forsi la prima dulce hè lattozza, chì hè cuntenuta in u latte maternale, se l'alimentariu hè artificiale, da quì cuntene malatose è a strata lactosa. Dopu ancu più - u zitellu vene da manghjà puree patate per bevande zucchetti, è ci hè assai zuccaratu naturale. Spessu, i mammi facenu un errore per alimentà u zitellu senza prublemi, in puré è altri alimenti sò agghiunciati per a dolcezza di u zuccheru per a buntà. Ùn hè micca u prublema più grande, un ziteddu cum'è zitellu puderanu formar un gustu perversu è a cumprenda di i prudutti. Vitotu, ùn mancunu senza manciari senza dolce, è l'usanza constantu di u zuccheru faraghju à grassi. Dunque, da a zitiddina, hè necessariu a prutezzione di u zitellu annantu à tene o tagliu di l'acqua, bè, se ti mancau durà à 1 annu.

A bona prima dulcezza

Quand'ellu hà righjuntu l'età di 1 annu, pudete aduprà da darà un pocu di un pruduttu dulce. Ma quì hè impurtante per sapè chì finu à 3 anni, u dolci ùn deve esse micca più di 40 grammi, perdu distribuhanu bè a norma in i prudutti. Per esempiu, i compotas ùn si pò esse malati à tutti, è a dolcezza principale di u primu pò esse un bagagliu frescu o cunghjuntatu cù un zitellu di zuccaru.

Serà sforzu di furnisce u zitellu marmellata, dolce o marshmallow, l'izsefira hà megliu sceglie u so sapori è senza tinte, è pure cremosa o cun vanira. A marmellata hè vale à vende a scelta, ùn avete micca cumprà u raghju masticatu, sò chini di qualsiasi sustituti, più, per via di a rigidizza di u zitellu, ùn hè micca masticatu, ma ingestatu.

Sì u zitellu hè digià vicinu à 3 anni, pudete aghjunghjenu a marmellata naturali à u masticu, è dinò cunfittendu per tè. In a cunfitturi assai di putassiu hè u ferru, è ancu altri sustegnu utili in sicretu di i baga. Prutene i zitelli di otchimii tipu Pepsi, Cola, Fantasma è altri.

Aghjuntu gradale di novi documenti

Dopu à 3 anni, l'orizzonte di documenti pò esse sviluppatu, ora in l'intervalu finu à 6 anni, a norma di zuccaru per ghjornu suntā a 50 g. Questu tutti i sogni: u zuccheru à a cucina, ancu u zuccheru, chì sarà in zucche o in pasticceria, perchè ùn hè micca solu l'uttenimentu. Custa à questa età per cumprà un zitellu una cookie, gualisazioni, meli o jam. Ma à trè ùn deve micca figliolu di cacao è di cioccolatu, ancu s'ellu hè nantu à i prudutti cum'è u glaze di un denti, etc. Per u sistema enzimaticu di i zitelli, serà difficiule, in più, u cicatifu hè grassa, i zitelli ùn anu micca guadagnatu u stancu è u pancreas. Se un zitellu hà allergiatu o prublemi cù u pancreas da ziteddu, u cicatrilu deve esse stampatu da a lista. In altri pensioni, hè cunsigliu per cumincià cù u chocolate bianco o latte, è dopu à sitt'anni di restrizzioni ùn ci hè nimu.

Hè necessariu aghjustà i frutti secchi, pò esse fattu da quelli di i 4 anni, sò utili, vitaminizzati, cuntenenu sustegeni, traccia, elementi, proteini, anche un pocu, è sò più utili chì dolci, hè grandu di sustituìsi solu cù dolci. Puderete ancu principià à dà tipi di ghiacciatì di grassu grassu, per esempiu, rillenti cremosi. Excludite iris, caramelu è dolci, almenu à 4 anni, hè ghjustu per un zitellu di masticà è ingliu.

U zitellu di gejatura, bisognu è altri indimentati ùn si ponu più tardi, ma sapete chì tutte e furmagliu hè fattu nantu à a farina di u livellu più altu, cù l'usu di u zuccherinu è a grassu, rispettivamente, sò assai corsi altri, cun saccu di saccharosa. In ogni casu, ci sò assai pochi sustanziu uttenii: prufume, minerali è vitamini. Pruvate per limità u zitellu in tartà è pasticci, da elli pruvene i microbichi intestinali.

Ci hè impurtante per appruntà appressu à fà documenti. U zitellu ùn deveria micca accessu gratuitu per elli, è ùn deve esse stimatu da u dulce per una bona cummutta. Sweetu deve esatta l'alimentazione, per esempiu, à meziornu o dopu a cena dopu à a cena. Spécialmente avete cunzatu di cunsulazione "dolci", quandu u silenziu predeterminatu invece di chiancià i paisani pusonu i dolci, ma ancu in punizioni per selezziunate u dolce ùn ponu micca.

Ùn aghjunghje à chjamà ghjustu o piacè per cose dolce, per esempiu, nantu à a strada o in vendita, "Ben, cumprà," pò cuntinuà indefinitu, in u risultatu, da l'ora di cena, u zitellu ùn deveria micca un gattivu è capricci cumincianu. Succe chì, prima di l'alimentazione, hè sempre luntanu, è u zitellu cammina è hè famu, ùn dà micca un dolce, megliu dà un fruttu o una insalata di ligumi. In u risultatu, l'appetite diminuinu un pocu, ma ùn vene micca assai calori è prestu prestu prestu per u kobedu.

U figliolu sottu 7 anni sò assai mobili. Qualsiderifichemu, si trova rapidamente è cunsuma assai energia, per questu quale u metabolismu di u udetei hè più intensu. Frà tutte l'altre cose, l'energia vene da elli di carbuidrati, sti listessi carbuidrati sò custrutticanti di l'hormone, u sangue è di a prutea. Inoldu, i carbuidrati sò assai diffirenti, alcuni puderanu assicurà rapidamente, per esempiu, dolci di zuccaru o carattìfrati di i cereali, pane è pasta, carbuidrati boni sò digià digeruti. Hè questi i carbuidrati chì dà u zitellu u dirittu quantu d'energia per esse accusati.

L'usu di u meli

Meli, sicuru, hè assai utile è necessariu per i zitelli. Hè bisognu di sapè à a so diversità, per esempiu, i sorte di fiori sò utili per a digestioni, aumentanu l'attività di u mutivu è migliurà u travagliu secretore di l'stomacu, cumu, cum'è altri organi internu. Malgradu u dulcezza, u meli hà l'adupratu l'appetite, in più, si relaxe à un certu accettabili di tracte gastrointestinali. Honey hè un curagheru, hà un putenti antibioticu, u meli hà migliore a resistenza à i pattu di u virus, hè utili à i friddi, è hè ancu necessariu in casu di prucessi infjammatori. Invece, u melatu hè un allergiu, particularmente per i zitelli sottu 6 anni. Per quessa, prima di 3 anni, hè megliu per evitar l'alimentazione cù u melatu, da u mel un pocu, pò aghjunghje à l'alimentu per 1 ora / cicculata. Sì avete alcuni allergii, hè megliu parranu cù u vostru duttore prima di u melatu è avè a so ricumandazione.

A consequenza di u cunsumu eccessivu di documenti

Comu chjaru esse cagiunati, i genitori fessite duie sbagli cù dolcezza, lasciate senza cuntrollu o permettenu di manghjà in qualche tempu. Probabilizente, parechji sapemu quì, i boni anziani è e donne carusu duranti u caminu di u zitellu sò l'alimentazione di cunfiseria cù pane, dolci o ancu un ghiaccio.

I paisucci è averebbe ricurdate:

Hè i genitori chì sò rispunsabili di l'intelligenza cumu di a nutrizione di u zitellu, tk. u zitellu face, prima di tuttu, à a manera di manghjà in a so famiglia. S'è a casa, tutti manghjonu à un tempu è un pienu cum'è manghjà, è a dinosazione hè manghjatu, per esempiu, fruttu invece di torta, u zitellu pusseda a listessa rapprisintazioni di l'alimenta.