Chì duverà un ziteddu sapè quandu entra in a prima scola?

Per a prima volta in settembre, i genitori di a maiò parte di u primu diploma avè averne a sente a stissa frase: "Ùn vò micca vulemu à l'scola!" L'adulti rieggiunu a diversità: quarcunu, ricurdannusi a so zitiddina, riferisce à a sughjetti di u zitellu à amparà cù l'intelligenza è crede chì u tempu passà, qualchissia è scolta ùn vole micca nunda è cun terrible oskrikami mannanu a fede per rende a granita di a scienza. Qualchissia raccumannava a "scola incorrectly" scola è i maestri inattentivi. In fatti, ùn valenu micca a vede a culpite, perchè micca solu. Hè necessariu di capisce per quale sta succorsu. Chì duverà un ziteddu sapiri quandu entra in u primu gradu è chì praticà i paisani?

Fate prestu!

Cum'è sapete, in u nostru paese in a prima classica cuntene i zitelli, accuminciannu cu sei anni. Ma prima di mandà un six-year-old à l'scola, pensate cun cura: hè u zitellu preparatu per mudificà travaddi di travagliu di a disciplina rigulari schisra? E ti attu in l'interessi di u zitellu o solu vulete amuse l'ambizioni di i vostri parenti? Ancu a capacità di leghje, scrivere è cuntene quì ùn significa micca nunda in tuttu. I sperti insistu chì u signali principali di dispiaczione hè u cattivu ardente di u zitellu per attacheghja rapidamente un novu bascu per passà cun ellu in cunfienna: quì, mi piace, sò digià bastatu! Per quessa, a so cumpagnia principali di i genitori ùn ùn mancà u momentu, è in u futuru di fà tuttu ciò chì permette à questa gattiva ùn hè persa in nudda parte. "Hè impurtante chì u zitellu interessa à amparà una nova cosa. Per esempiu, in a nostra scola, a grande attenzione si pagarà à a revelazione di u putenziali in a natura in i zitelli, insignava per cumprenderà u mondu integrittu è per esse una persona indipendente. A lezziò hè custruitu com'è una risposta per l'addunione offriti da u maestru, chì, cù l'alumni, circà a risposta à a question. Allora i zitelli appieghjani à scopre, argumentanu, scopre è cuncepimentu u mondu ".

Habitat

In più di u desideriu cusciognu per andà à a scola, u sicondu cumpusizione impurtanti di l'educazione successa hè l'attitudine per a ghjustizia cù u maestru Dopu tuttu, depende di u primu maestru, quantu hè successu l'adattazione psicologica di u novu studiatu in una situazione pocu distinta. In a primavera, a maiò parte di e scole preparanu ghjorni aperti, induve ùn puderebbenu micca solu amparate di e funzioni di u currenti chì si usanu in stu stabilimentu, ma ancu per cumunicà cù i maestri di scole primaria. Dicenu chì a situazione ideale hè quandu u maestru prupone a stessa strada di u primu passageru cum'è i genitori: se u zitellu hè accustatu à rigore, serà cunfurmatu cù un maestru esiġitivu, ma si a casa tenia un ambiente limitu, vale a pena un mentore, vicinu à ellu in spiritu. U zitellu sera più faciule ch'eddu sia dà l'oppurtunitati di amparà quantu pussibule cun l'infurmazioni di a vita di a scola è à acquistà cù futuri cumpagni di classe ancu prima di u principiu di u scola. In un ambiente cunigenu, l'adattazione, in regula, passa malezza è senza purga. I psiculologi induzanu lezioni in quale i zitelli pudessinu di studià in u so novu habitat. Hè cresce chì per l'appressu successu, hè impurtante per di primu identificarà e capacità di u zitellu. "Ci hè un incontru à a so funzione di sviluppà i capacità di u zitellu, ma per questu hè necessariu definisce à chì livellu hè situatu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di e prucessi è di diagnostichi siculogichi ". Parente pò aiutà ancu u zitellu, discurrì cù ellu a so vita futura di l'istruzzioni è organizà una nova rutina ghjurnata in u quale hè un locu per u ghjornu di u ghjornu attivu in l'aire frescu. A parte di a più impurtante - motivazione interna - da u principiu di u primu cursu u ghjornu u zitellu deve avè parechje più capacità: l'abilità di cuncentra l'attenzione, l'abilità di fà un travagliu assai attraente è subordinate u so cumpurtamentu à e liggi stabiliti in a scola.

I giochi per i novi règuli

À l'età di 6-7 anni, accustà à u novu ambiente ùn hè micca cusì faciule cum'è ùn puderebbenu parechje di prima visu. Dopu tuttu, cù l'iniziu di l'annu scola, cambia tuttu u ritmu di a vita cusitu. In i ghjorni sessu in lettura di ghjochi cù i ghjorni, in a scola avete bisognu à amparà cumu si prisentanu quì 35 minuti, finu à l'aghjunghje cusì bellu ghjornu. Ùn fighjite davanti à a finestra, ma sente cun magistratu ciò chì u maestru rici. Finu finu à questi, i travaglii difficili, u zitellu ùn avia micca bisognu di risolve, perchè u cumplimentu di e reguli di a scola te dumandà di maximizà l'accentu di tutti i risorsi internu. I paisucci anu da ricurdate chì u zitellu hè capacitu di cuncentra l'attinzione solu di 10-15 minuti, cusì durante a prima travaglianu per questu perdudu di u tempu hè necessariu di darà u zitellu à movimentu. Un altru problema chì puderà arrizzà in i primi studienti novi hè a diffiurtà à maestru di u materiale. In i scoli publicu, u numeru mediu di i zitelli in i classi sò 25 pirsuni, è spieghendu per ogni un esempiu di u tempu incomprensibile ùn hè micca. "Se un zitellu ùn capisce micca qualcosa, perde l'interesse in u subjecte è si sviluppa pitanti. Perchè sò i zitelli spessu infallati in i sculi ginirali, di quale solu un 7% studia in i quattru è cinque? Sì, perchè u tema inseritivu sfatente u sviluppu di u zitellu - hè lacatu è ùn vole micca di vede a l'scola ". Assicuratevi chì u zitellu aduprate tuttu ciò chì era stata annunziata in a lezzione, pudete, usendu a pràtica chì si usa a scola Montessori. "Ogni zitellu dopu a lezziò imba l'avvene di u ghjurnale, chì descrighe in detail ciò chì hà amparatu, entende, vedi è hà fattu durante u tempu. Per u so travagliu, si mette u puntu, se u maestru cunforme cù a valutazione, pò pone a firma. À a fine di una quartu, i punti sò summati, è quì i zitelli elleganu i so premiu in a buttone per una quantità di punti.

In l'impattu di a valutazione di l'autoestimu

In a maiò parte di e scole in i primi qualità, i qualifichei anu annullatu per ùn spende micca un zitellu chì sia micca spavintatu. U fattu chì a prima classa, sicondu i psiculugrafie, hè un periudu impurtante per a furmazione di l'autoestima, è ogni palora invece pò sempre settle in l'anima d'un incertu in u so incitatu. Per quessa, i genitori deve esse postponate i so prublemi nantu à u successu di un scuddettu ghjovanu finu à i tempi megliu - i rèmpii ùn anu avè solu cunsiquenzi negattivi. Ùn no compariate u fracassu di u zitellu cù u successu di i so cumpagni di i classi - inevitabbilità guverta di a furmazione di incertezza in e so capacità. Hè assai più utili quannu si ncontranu un zitellu dopu à e classi, solu per gudari cun ellu, ancu insignificante à prima glance a vittoria persunale. Ùn scpannu in ludari - per un primu grader ùn ci hè nunda più impurtante chì parolle di sustegnu. "L'atmosfera di l'amore è l'intelligenza, di fiducia è di amici hè a chjave principale di u successu. Se un zitellu hà l'oppurtunità di aperta è diventa l'escola, tuttu hè facilitu per ellu ". Allora i pensi cchiù pusitivi nantu à a scola serà spressa da i genitori di i primi-graders, più faciule serà di adattà l'u zitellu. E invece di u solitu "Ùn vogliu micca fà sapè!" Pudete sente "Hooray! Torna à a scola!