Biografia di Kalyagin Alexander Alexandrovich

Biografia Kalyagin - una storia di un actor talentu, amatu di parechji. Alexander Kalyagin hà una gran numaru di roli memorable. Alexandru Alexandruchich hè amatu di tutte generazioni in l'espazio post-sovieticu. Hè per quessa chì l'articulu "Biografia di Kalyagin Alexander Alexandrovich" serà apprizzate per l'oghje.

Chì era interessante in a biografia di Alexander Alexandrovich Kalyagin? Eppuru, probabbilmente, a nata d'Alessandria hè stata un avvenimentu. U fattu hè chì a mamma di Kalyagin era quaranta anni è era in evacuazione in questu tempu. E probabilmente, u nàscita di Alexandru Alexandruchichu ùn pudianu avè micca fattu solu se u so fede campagnolu ùn avia micca dettu qualcosa di teme è di nascita à a so mamma. Data di nascita Kalyagin - u 25 di mai u 1942. U patri di Alessandru hè stata cun nome per ellu, decide di nome di u so figliolu in onore di l'eroi gloriosu. Sfortunatamente, u babbu di Alexandru Alexandruchichu mortu un mese da u so nativu da una rupture di u core. Hè stata cun un avvena tristi è a biografia di l'attore.

Dopu à a guerra, a mamma è u so figliolu venenu à Mosca. Sicondu a biografia di Kalyagin, era quì chì a so zitiddina passava. Parechji parenti di a mamma hà campatu in a cità, è ùn eranu micca un populu ordinu in tuttu. Doppu li parenti di a mamma di l'attoriu, è ci eranu casi a femina, era pussibule cun meet professuri è altri intellettuale. Cum'è un zitellu, Sasha era un zitellu moddu è tranquillu, ma à u listessu tempu orgogliu. Ùn mai micca permessu di stà presurizatu è obligatu di fà qualcosa à contru a so vulintà. Per esempiu, hè cunnisciutu chì Kalyagin hà sempri avutu una assicuranza assoluta è a mo mamma hà vuleva voltu à amparà à toccu à u violino. Invece, u stissu Alessandru ùn hà micca piace, è ùn importa ciò chì a so mamma hà prumessu cun ellu, ùn hà micca ghjucatu à stu strumentu musicali.

Alexander vulia esse un attore da a zitella. Hè stata influenzata micca da l'amori di u teatru o l'ambienti chì facevanu, cum'è u casu cù a maiò parte attori. Simply Sasha hà assai amatu è sempre elogiatu per u fattu chì ellu disse à i pueta o quarchi cosa per vede. Fighjendu cumu i so parenti trattanu per i so discorsi, Sasha hà decisu chì una professione simplista è desprevisione si cunvene. In generale, in a so zitiddina, Kalyagin era un zittone pienu è chjucu. Hè crisciutu trà e donne chì eranu grutti è cherished by u zitellu, guardendu contru tuttu. Ma, sicuru, un desideriu di divintà artista hè sempre picculu. Kalyagin era furtunatu - hà avutu veramente un talentu. Quandu u zitellu hà tornatu sette, unu di i vicini di un appartamentu communale hà fattu per un oliu teatru cun un stage veru. Sasha stessu hà designatu è hà dettu. Fighjula hè ghjuntu à tutti i figlioli vicini è ghjunghje assai a riputazioni di u picculu artista. Momu Alexander hà avutu notte a manifestazione di talentu in u zitellu è a pigliò in abbastanza seriu. Ella sempre supportava Kalyagin, ma, in u so tempu, u detti à a scola d'expressione artistica.

In i so adolescenzi, Alexandru diventò ancu più disprezzatu da l'idea di divintà artista. Hè ancu scrittu una lettera à Raikin, dumandendu di cunsigli. U famosu attore hà dettu Kalyagin è in uni pochi anni u chjamà u so discìpulu. Perchè Alexander hè sempre un grande valuru d'esse lettera di Arkady Raikin.

Ma però ùn hà impurtentatu chì maiò a mo mamma ùn trattò u talentu attore di u so figliolu, hà dettu chì u zitellu hà avè avutu a so professione regulare, perchè tuttu pò succevii in a vita. Allora Alexander gradué da a scola medica è hà travagliatu da dui anni in l'ambulanza. Ma, a fine, hà dicisu chì ùn pudia micca aduprà per quessa è, avendu abbandunatu tuttu, entri à a scola Shchukin. Puderò in tutti i viaghji è hà studiatu beni, ma in u seculu annu u chjucu era quasi spulatu per ùn prufittà. Qualchì parechji maestri eranu chì hà avutu una struttura cum'è no standard, perchè ùn anu micca avè nunda à toccu nantu à u palcuscenicu. Avia bisognu à scena una scena, ancu hà sceltu a canzone di Chekhov, chì ghjera solu u dirittu. Ma necessitava una nica chì ghjera cun ellu, ma tutti si ricusonu. A fine, unu di l'studenti di primu cursu accunsenu à u rolu, à quale ellu era assai aghjustatu, cum'è a scena anu faciale eccezziunale, è Kalyagin hè stata abitata per studia più. Dopu questu, u rectoru ricanusciu u sketch best in u corsu è prontu Kalyagin hè stata cunsiderata unu di i meglius studenti. Ancu s'ellu ùn hè immedaneamente, hà studiatu u quellu chì puderà ghjucà i cagiunati Chekhov con brilliance.

A strada, in u secondu annu Kalyagin hà maritatu cù a figliola Tatiana, chì hè vinuta da Sverdlovsk, studia prima in u dipartimentu di fisica, ma era cusì talentu chì era accettata in l'escola Shchukin senza esami d'accultura. A strada, Alexandru è Tatiana scrive u so amori. Ancu signatu in sicretu. Malgradu u so talentu, Tatyana ùn hà micca travagliatu longu in u teatru è, avendu inghjunghje à a so figliola, Xenia, hà decisu di dedicà tutta a famiglia. Cridìa chì u capimacheraghju in u matrimoniu vole esse un omu è era sempre satisfied with a situazione chì era.

Dopu a graduazione, Kalyagin hà travagliatu durante un certu tempu in Taganka, è dopu trasfirìu a u teatro chjamatu Ermolova. U ghjucò ancu parechji roli successi, è quandu u capu di u teatru era cambiatu, andò in Sovremennik. Kalyagin hà ghjucatu in una varietà di funzioni, scattannu u so talentu. Ma i so roles cumu, ellu face u rolu di u direttore Efros. Era quellu chì hè statu per Kalyagin l'omu chì hà literatu adore.

In u filmu, l'attore hà fattu dumandà da 1967. Era nantu à u settore chì si truvava Eugeniu Glushenko. Hè stata a seconda moglie di Kalyagin. U fattu hè chì quandu a figliola di l'attore Xenia avia quattru anni, a so mòglia morse di cancru è hà risuscitatu u zitellu stessu. E Catarina li piacia à u piu è da a figliola, perchè ella fù pronta adopta in a famiglia.

Kalyagin à questu ghjornu pò esce una varietà di roles diverse. In più, ùn hè micca solu un attore talentu, ma ancu un direttore. Nun hè mai scunvulatu, anche si sottumette un attache cardore. Kalyagin crede in sè stessu è e so forze, ma mentre ch'ellu ci hè sta credo, ùn teme micca qualcosa.