Chì pudete fà cù u zitellu?


Da occupà u zitellu in i pregiunari, quandu ellu hà in casa oghje è oghje? Li libri sò lighjiti, i contatti di fata sò dite ... Ma sò parechje cose di ricci ciò chì avemu - parenti - quarchi oblast. Pensemu qualcosa di cosa chì pudete fà cù u zitellu in casa è perdu tempu cù interesse è benefiziu.

Parechji parenti decide u tempu d'ochju di a so famiglia sospechate - mandate à vede cartoni o sughjettu ghjocu di computer. Di sicuru, questu hè un accostu mudernu. Cumu serà u vostru pocu crecerete, chjucu di ogni tipu di senso di televisiunale è l'informazioni "dispusizione"? Sì prestu à sacrificà u tempu liberu, dopu un grande numaramentu di oportunità avarà apertu davanti à voi, chì u prublemu chì guariscenza serà un piacè di voi è u vostru picciottu.

U OLD, LA OLD TALE ...

Dopu a nostra zitiddina, ùn sò micca firmatu ricordi piacè, ma ancu assai cose utilitate, propiu è efficau finu. A tecnulugia pruvata è pruvata di l'ùltimu seculu ùn pò micca esse rimpiazzati per una nova tecnulugia. Da u ricordu di u zitellu, appena appare ancu quì, l'atmosfera misteriosa di a bughjura misteriosa, u travagliu da u prughjettu di u filmoscope, l'expectativa di qualcosa inusual è interessante ùn hà mai scappatu. Questu allora attruvatu l'attenzione, suscitò l'imaginazione, è hà amparatu e famigliale numerosa in notte. Dopu tuttu, puderete pensà: u solu penseru chì assai i più stori interessanti è i fichi di cunti partenu per u fattu chì un qualchissia vicinu (o forsi ancu u zitellu) cambia a penna di u filmoscope. E i caratteri sò stati à vita è parlanu cù e voce di a so mamma o u babbu, a mamma o avè. Tuttu chistu hè capaci di dà a "sira di i fichi" è una atmosfera unica unica di un miraculu. Ci hè un locu per a cumunicazione è u sviluppu di l'imaginazione, è l'occasione per u zitellu per fà qualcosa interessante nantu à a so pròpia.

U TEATRU PUPPET

Pudete creà tanti contatti di fata cù i vostri mani. Believe: un fenomenu cumu un ghjucatu hè un avvenimentu in a vita di un zitellu. Perchè ùn mancanu una presentazione per sè stessu? Ùn avete micca un cunessu di u ghjocu? Allora pudete crià anziani cù u zitellu. Certu, u zitellu hè ancu improbabile di esse capace di custruisce un vechju o una avè per u conte di fiancu "Repka". Ma per fà una borsa di plastica o pasta marina, da quale pudete più tardate un capu à qualche carattere, hè capaci. Eppuru, è tuttu ciò chì pudete cumprirà sè stessu.

Ma dopu, dopu à e preparazione longa cunghjunta, u funziunamentu pò inizià. Ùn puderebbe micca affattu chì avà hè bonu - quandu sò venutu da u travagliu, invece di discussione di prublemi interminisimu, diventa in l'ambienti di u vacanze è eseguite un miraculu. Hè megliu di invitarle parenti o vicini à a manifestazione - questu serà ancu più interessante è inescuvale. Imagine chì sì in un tiatru di pupu, duv'è stà l'ultima in a zitella. Pensate ancu quì chì piacè piacè chì u zitellu riceve, voce Vnuchku o Zhuchku, è forsi, u rolu hè più seriu. Imagine, chì piacè cresce in ellu u vostru ricunniscenza è l'olule sinceri!

TEST FOR TOYS

A pasta di mudellu hè micca semprici, ma sali. E quì da questu locu in più dittori. Hè assai gustu à usà u materiale. A plastisina dura hè sempre necessariu di annurà assai in i mani, chì ùn hè micca pussibule per ogni zitellu. Ma a pasta ferita hè già ready for use right from the start. Pudete fà manera di qualsiasi figura, è quandu hè pronto, hè solu bisognu di manteneu per un tempu in u fornu. A durabilità di u vostru travagliu hè assicurata! Per a so forza un ghjocu ùn hè micca inferitu finu à u buchju. Dopu attuju a so tinta è deve viscuzi. A bellezza hè chì pudete fà alcuni cosa: da un colpu pruspretu à una figurina di un heroe di fàteli. Inoltre, in questu modu, pudete fà un rigalu per quellu di i parenti.

Pruvate à fà cù u modellu di u zitellu è creà da i testi immubiliate sanu cù assai prudutti. E i terreni per i vostri pannelli pò piglià direttamenti da u conte di fata legittima. E un momentu più impurtante: in leudià di mudelli da una pasta marina, u zitellu piglia una testa da curiosità. E questu ùn falla micca u male, cum'è per esempiu, in u casu di plastica.

È finarmenti, chì hè statu solu scrittu nantu à carta è leghje da a mo mamma si face più tangibile è tangibule. Un estasi è felicità! Dopu à quattru anni, vi cuntentate di vede ciò chì fate in a zitella distante.

WORLD FROM PAPER

L'articuli da u paper - micca lesson utile è interessante.

• Pudete fà un esercitu sanu, furtizzi, castelli, armi di cummattenza è organizza una battaglia vera.

• Pudete custruisce una casa vera cù carta è cola, fate ghjente in scrittura è guidanu, cum'è in a vita verita. Chì parranu, ver a TV, cene together. Hè ancu utile per u zitellu da u puntu di vista di a psiculugia - rinfurzeghja u mudellu di una famiglia forte è amica in u subconscious.

• Hè una bona idea di liberà u vostru libru. Scrivite è scrive u testu, pigliate illustrazioni per questu.

• Pudete scrive micca solu i libri, ma ancu lettie. Questu, sfurtunatamenti, ghjè digià una forma pocu di cumunicazione. E quantu cosi interessanti in sta occupazioni pocu pressu, casi ubligatoriu! Eccu a cultura di a cumunicazione, è a capacità per esi spiegà u pensamentu. Dopu tuttu, una nota corta hè diffirenti di una carta longa è detallada. Cusì pudete scrive u qualchissia. Ch'ella sia una lettera à u Little Prince, o u stupidu Kolobok, o u lupu cun adveniu chì ùn hè micca manghjatu di tuttu u Rood Riding Hood, hè cum'è una fantasia vi dicerà.

• Parechji di i figlioli sònii di studià in una scola di musica. Perchè ùn pate micca un piano à un teclatu o una guitare, è u zitellu hà "appughjatu" cù l'attrezzu musical novu acquistitu senza causà nisun disgrazia à i paisani è i vicini, chì, crede in mè, hè impurtante.

U tempu hè passatu, u zitellu speranza, cumunicà, sviluppeghja è cun l'aiutu assume l'atmosfera di a zitiddina, chì creerebbe cun voi, amante parenti. Ùn sia senza bassu per fate chì u vostru capeddu chjama l'entera. Eppo a quistione di chì tipu di cummerciale pudete fà cù un ziteddu cun voi ùn serà micca cusì intruive è intrusiviu. E in generale, ghjustu ùn sarà mai.