Pregnant è animali di l'animali

Avete adore animali, ma ùn hà sappiutu annunziatu chì site pregnant? Forsi quandu sò pruggettu di stà incinta, ma chì avete digià un animali? In ogni casu, ci sò normi di sicurità è nuvole chì devenu esse cura per creà un ambientu sicuru per elli è u so avvirtimentu futuru.


Pregnant è u ghjacaru

In generale, u ghjinuu ùn pò micca fà assai danni è creanu un risicu per annunziate a salute di a salute di un fogghiu mentre puderete incubà. Sì u patrone di un cane maiò ùn permettenu micca per sguassà u stomacu lapamine quandu sieghjanu in una sedia o ghjustu.

U cane hà bisognu à prestu una cura particulari quandu u zitellu si prisenta in u lume, perchè i figlioli chì attruranu i cani, è sò e vittimi di i so picurati.

Per creà un ambiente più sicuru per u to babbu, tù è u to ghjuru, seguitate i reguli utili:

  1. Pensate chì u vostru dog adore a più, pensate à i so abbitanti chì ponu daveru u zitellu è creanu certi prublemi. Per evitari chistu, pruvate di disperse di questi ordinamenti ancu prima di u nascita.
  2. Cumincià à preparalli u cane per u fattu chì ci hè una diffarenza entre i so ghjucate è i ghjuculi di u zitellu, ùn permettenu micca di tuccallu i zucchini di u futuru babbu.
  3. Ùn si scurdate micca chì u ghjacaru hè un animali fidu, perchè dopu avè una ricuperazione di famiglia è un zitellu pudaranu prestu più attente, pò cumenciu di manifestazioni. Ricurdativi chì cù l'avventu di u zitellu u cane ùn hà micca cullucatu in ogni locu, pruvatu à ghjucà cun ellu, fegate. Accustomicà u to petite per ghjucà cù u zitellu.
  4. Quandu u zitellu ponnu contactà o cumunicà cù u cane, observe quì vicinu. Ùn lasciate micca u vostru figliolu solu cun un cane.

Pregnant è u ghjattu

U più gran periculu ch'elle pò esse furnisce hè un cattivu hè a trasmissione di una infizzione chjamata "toxoplasmosis". Questa aminanza hè dovutu per contactu cù u calomkoshki. I animali animi chì cammanu nantu à a strada, spessu a purtari a toxoplasmosis, è chì i misgi chì sò guardati solu in i settori soffrenu menu spessu.

Sì una donna hà una immunità à sta infizzioni di a gravidanza, u zitellu hè in tutte a vigilazione. Sì una donna per un longu tempu hè u patrone di un gattu, dopu ad avè immunità à sta maladie.

Sì avete infettatu cù a toxoplasmosis trà 10 è 24 simane, ci hè risicu di cunsiquenzi grave per u zitellu circa 5-6%. Chì sò i cunsiquenzi grave? Disturbi di l'ochju, nascita prematuri, frebba, incisioni, ritardamentu mentali, pesu di natalità, ictericia, anormale di a testa.

In u terzu trimesteru, una donna hà più riscatu di cuntrazzione di sta infizzione, ma u risicu chì u fetu seranu danni disminuisce perchè a maiò parte di l'avvene impurtanti sò stati accaduti.

Cuntattate cù i farci di cat hè più prubabile quandu a limpiari o cambiassi a rachetta. Sò sì fatta incinta, u megliu per fede dispunìmente stu prucedimentu à alcuna persona, perchè hè periculosa micca solu per voi, ma in a prima linea per u so zitellu.

Per evitarse u periculu durante a realizazione di u zitellu, seguitate e regule simplici:

  1. Se mantene un gattu o un gattu è hà da prugettu di diventà una mamma, in prima di tuttu ciò chì vale averisce per verificà a vostra immunità per a toxoplasmosi. Per fà questu, avete bisognu di fà un testi di sangue regula.
  2. Sì avete qualchì mumentu di travagliu in u giardinu, pudete trattà cun e cose di u to curate, ùn esse scurdate di fà guantà.
  3. Ùn ùn pruvate di cambià o pulite a raffia indipindente, dumandate à qualcunu da a famiglia per fà per voi.
  4. Sempre aghjustate a manera chì u zitellu cumunicà cù u cat, ùn lasci micca solu.
  5. Assicuratevi per informà à u duttore chì uvass hè un gattu o u ghjattu. Sò sì fatta incinta è hà pigliatu una infezzjoni di toxoplasmosi, duvete bisognu di rializà trattamentu per reduce a prubabilità di infettà u zitellu.

Pregnant and Exotic Animals

Tutte, serpente, grenze, iguanas, lucertuli è altre anfibii di ireptilia sò animali exotici chì ponu ancu infruie dai da voi quandu sì fatta. Per contactu cù e femicelli di sti animali, infezione cù salmonella pò esse, è affettanu negativu in u cursu di a gravidanza.

Particulatemente suscettibile à infezzione è a trasmissioni di l'infezzione bacteriana di Salmonella sò zitelli sottu à l'età di cinque. In l'immunità per i zitelli, hè pocu sviluppatu, per quandu l'acellu di l'animali insolitichi cuntattate a salute di u zitellu hè in riscu. Sfurtunatamente, nunda pò esse fattu in questu casu, salvu cumu cuscullà l'anfibii è i rèttili da l'abitazioni, finu à chì u zitellu hè cinque anni.

Se ùn avete micca vulutu libbirà l'animali exòticu preferitu, poveru accade à e reguli di securità per voi è u vostru babbu:

  1. Sempre lavate e mani in mani cù acqua calda è sapone dopu à ogni cuntattu cù l'animali exotichi è e so celu.
  2. Ùn mai permettà à l'amfibi di ireptilia per esse presentate à i prudutti di l'alimentari è in generale in a cucina.
  3. Mai spentu bassa rettili o puliti in una lavamagna in cucina. Hè megliu se neve a cella in a strada, ma se fate quì in u bagnu, dopu à u prucedimentu, desinfectate.
  4. Ùn permettenu micca u zitellu per avvicinari a l'animali exotichi è e so celi.
  5. Ùn lasciate micca l'animali exotichi fora di a casageria, perchè ùn ponu micca cammelli intornu à l'appartement liberamente.

Pregnant è aviculture

Sì u patrone di un pezzu è sapete chì hè salvu, ùn hè micca micca incontru, carmi animali ùn sò micca periculosi per un criaturu futuru. L'ughjettu pò trasmette qualchi infezione protozoali: chlamydia, salmonella è ikampilobacter - sti infizzioni ponu esse periculi periculi à l'umani. Per ùn avè micca infettatu, l'acellu poni esse rializatu à u veterinariu per ch'ellu puderà stabilisce quantu l'uperu hè.

Ci hè un tipu d'aus, per esempiu, cacatu, chì sò bè ​​bruttu. Per caccià a caspa è u polu da l'aria, hè necessariu d'appartenenza constantemente di l'abitazione.

Fighjate à certi rigulamenti di sicurità cù u zitellu:

  1. Dite à u duttore chì site impastatu è avè un acellu in casa.
  2. Assicuratevi di piglià l'aghju per una appuntamentu cù un veterinarju, informate chì l'anu pregu, hè bisognu chì ellu capisce chì seria a situazione.
  3. Sempre lavate e mani in manu cù l'acqua calenta dopu l'impresa di ogni cuntattu cù l'uve è a so cumpagnia.
  4. Ùn ùn pruvate di limpià a casgeria, perchè alcuna cosa fà.
  5. Paga attente assai à a salvezza di l'acelli: mantene a lotione, pienu pè i zitelli, di fretti fuglianti è aerosols devi esse alluntanati da l'uperu, perchè pò danalli.