Chì si m'hè micca sapè cumu cunvertisce cù noi, assai timmente?

Ogni persona hà u so prublema, disgrazia è teme. Qualchissia li puderebbenu trottu ridículu, incomprensibile o insignificante, ma questu ùn significa micca chì ùn deve micca fà lotta cun such failures.

Cumu agisce si constantemente dumandate sè: quellu chì, se ùn sape micca cumu cumu cun noi, assai timbi? Per principià, impedite à teme di u vostru prublemu è vrigugnatu di fà in fronte di l'altri. In fatti, ci sò assai chjoduti modesti chì si cumpurtavanu di modu chì nimu ùn hà capitu nantu à u so caratteru è a cosidizioni. Pudete ancu esse cusì cusì, ci hè bisognu di ricunquà parechji di i vostri modi è di aspetta.

Cusì ùn avete mai avè a paura di i santi. In genere, ùn anu micca paura di e persone. In fatti, i noi ùn sò micca tantu luntanu da i cani. Quandu qualchissia si senti un timore di timore di e nostri persone inolvocabile, avemu principiatu per sèntiru cum'è re, è quasi sullivanu sullivati ​​o insultanu una persona, perchè ellu cuntinueghja di fà stu sensu. Dunque, mai permettenu à e persone per espresi è assirtendu à a vostra spesa. Ùn sò micca peggiunà tutti quelli, è, di più propensità, ancu megliu. Pensate per chì una persona ùn favurisce micca u vulete offentisce, forsi questu hè inveci.

Ricurdà sempre chì i ghjovani amu caru à cunfidenza, ma micca cunfidendu. Dunque, si pò esse arritti in l 'imprese di novi cunniscini. Ùn avete bisognu di mette in ciò chì ùn piace micca, chì ùn devi micca interessatu à sente à voi. À u cuntrariu, cumunicà cun elli cum'è sè stessu chì in parech d'oe ghjornu saranu à i vostri piedi apilati o di chjamà un amicu.

Ogni persona hà un hobby, u so propiu "chip" especial, chì aiuta à guadagnà e persone. Per quarchi cosa, stu sensu di l'umuri, per l'altri, e di a terza felicità. Ùn ci hè nisuna significazione fundamentale in quale tipu di un capitu serà. Pigliate capace chì i amici è i parenti amate per a più, per quellu chì i caratteri di caratteri sò elogati è constantemente sete. Hè dinò è avè bisognu à esse utilizatu com'è una arma vera. Dirigge sta qualità à i novi cunnuscenza è carusi, sviluppa è, in u tempu, intende chì capisce chì hè diventatu u pataneu.

I ragiunarii per u fattu chì a zitella piglia questi interrugati cumu ciò chì fà, se ùn sape micca cumu si cumunicà cù noi bellu, a maiò spessu saranu a mancanza d'educazione maschile, chì dopu influirceu à a capacità di truvà cuntattu cù l'omi. Parechje ghjovani ghjovani chì anu criatu in famigghia monterigiane è risuscitatu da e so mamma è averebbi solu ùn sò micca sapè chì parlerà cù noi, cumu si cumportanu. Ùn avete micca bisognu di i rapprisintanti di u maschile, quellu cuntenutu, teme à dì micca qualcosa. Inoltre, puderanu esse un residu desagero in i so alte di a zitella è l'adulescente, quandu i picciotti l'aghjunghenu è i purgà.

Tuttu chistu ha de esse smegmatte una volta per tuttu. I figlioli sò cruel, perchè ùn ùn pruvate d'intende à i soi parenti. Ma quellu tempu sò longu andatu. Un omu nurmale mai hà micca minatu una nella. Se ellu stessu, significa chì un omu è un male masculinu ùn deve esse chjamatu, è, in più, cuntinueghjanu à cumunicà cun ellu.

E persone nurmale pò sempre apprezzate da a so intelligenza è u sensu di l'umuri. Ùn si scurdanu micca di queste qualità quandu accuminzanu a cumunicari cu quarcunu. Sì una zitella sguardi silenziu in u pianoforte è si piacerebbe dì qualcosa, ancu i più modi è pusitivi ùn ponu firmà a longa cumpagnia di una madame. E persone chì ùn sanu micca sapè à seguità a conversazione sò simuli cunsideratu, chì pare chì ùn anu cunfusu cù a cumpagnia, è tratanu l'altri in discrive.

Dunque, pruvate micca di scurdà di u scantu. Eppuru, prima ùn si pò fà fàliu, ma si deve cullà tutte e so vuluntà in un prugnu è fegate a tene per falla di tutti i teme è i dubbji. Sò statu tù stessu, cum'è questu cun u più vicinu. Ùn tocca più, ùn mancassi a testa, in generale, ùn selezziunate per voi u rolu di una vittima infatigia, chì hè aspetta, quandu u mandolinu u coddu. Di sicuru, ùn avete micca bisognu è orgogliu, sopratuttu se questa imagina ùn li vi aiutanu à tutti. Pruvà à esse moderatu in tuttu è appretene percive a realità. In parechje imprese ùn sò micca personale assai piacevule chì puderanu offend una parola. Ma questu ùn significheghja micca chì tutti l'altri sò i stessi. Cusì, per principià, almenu pruvà cù dignità per ignurà u tortu. Piglià un pocu di tempu, è avete imparale à risponder nicely è culturalmente. Sò bisognu di crede in sè stessu un pocu. Questa fede cumenzarà à dà e persone chì arragghiaranu, cumencia à cumunicà è esse amichi cù voi. Se pudete attruisce novi amichi, prestu, saranu prontu l'amici. Ma per questu ùn avete micca bisognu à intervene un rolu, ma per esse veru è naturali.

Inoltre, assai picciotti sò cumplettati per l'apparenza. Questu pò esse ancu correutu. E donne disprezzu ùn esiste micca, bè chì un pocu ùn sanu micca chì svalie e so pappezza. Per sentitu a più, pruvate di cambià u vestitivu, capelli è maquillaje. Pigliate un stile chì pudete amparà tuttu ciò chì ùn piace micca è sfascià l'aspettu pusitivu. Inoltre, pudete fà l'esercitu, fassi scrive in balli, in generale, pensate à una lettura chì influenza influenza influenza u vostru daveru è e so cumpetenze è ancu ghjornu.

A risposta à a question: "chì fà. Sì ùn sò micca sapè cumu cunvertisce cun noi: assai timida "hè siccatu direttamente in sè stessu. Ogni donna hà di qualcosa à fà cù l'omi. Qualchissia cun umuri, quarcunu cù una mente, quarcunu cù u plastica. Ùn fate micca circà a solu decisione correcta è fà una donna a vostra riparazione. Ricurdativi chì sì un individuu, perchè u vostru cumpurtamentu deve esse unicu è unicu. Sì dite eddu qualchissia, pruvucassi solu risani è sbalordimentu. Ùn ci vole mai avè paura di sè stessu. Sò una persona intelligente, bella, curiosa è interessante. In voi, sempre ci hè sempre quarchi cosa chì pò esse piaciutu da l'altri, è in particulari, carusi. Basta appreite à mustrà l'indetta, senza esitazioni o teme. Dopu, in u tempu, u timore è a vargogione puderà esse scurdati, è l'omi viranu in una chjesa bella è chjara.