I règule principali di cunflitti cù u capu

Oghje, parechji matri non matrimonii o infatte in u matrimoniu passanu più di a mità di u so tempu in l'Uffiziu. Staccione cù i culleghi hè una prutezzione di sulità per elli. Cù spessu ogni ghjornu di cumunicazione in u travagliu, l'omi è a donna muderni anu ancu obligatu à puddicà.
Oghje, questu hè un modu acceptable di cumunicazione tra un omu è una donna. Flirtation faciliteghja a cumunicazione trà i sughjetti di l'ufficiu di i dui sessi. Hè casi inevitabbile, perchè una donna autoconfigurazione indipendente hè sopra à l'altri. È questu hè u stadiu iniziale di flirting.

Vogliu pruduce annantu à un fenomenu cumuni pocu cumune cum'è ligne cù u capu. A donna hà u dirittu à puddicà cù qualsìasi empleu di l'uffiziu. Hè impurtante chì distingui entre flirting è banal flirting. In particulare, s'ellu ci pudessi cun u so capu. Spessu, chistu finiscinu bè lamentable per u fattu chì l'attinuzzioni subordinata di u capu si trova com'è u principiu di qualcosa pura è luminosa. E dopu ci sò parechje diverse versione di u sviluppu di l'eventi. Da u più happiest à u trivial.
E per quessa hè impurtante per ricurdari a regula principale di flirtuar cù u capu. Andaraghju nantu à elli.

Allora, e regule principale di coqueteu cù u patronu sò:

Prima . Per attruverà l'attinzioni di u capu hè bisognu à esse una donna forte, energetica, auturevulezza, una cuncertazione cù quale ellu vi pare. È ùn fate di esse l'unicu cù quale sera interessante è bonu per ellu ùn ùn pruvate d'attaccà da ellu è infurba a so libertà.

U sicondu . Hè necessariu per guardà a distanza necessaria trà u cummandante è u subordinatu. Ùn avete fattu accorsu. Senza pronta per resistalli u so curuzzu. U so fleracciu duverà esse faciule è micca liganti è ùn ne ùn implica micca continuation in the aftermath. Nisunu pò piglià a violazione di a so libertà per parte di un stranieri. Ricurdativi: sì culleghji di travagliu. Nunda più.

Terzu . Avete a essiri pacienza, spertu, ùn fate micca offense à u patronu in piule, anu in còllera cun ellu, in un malu l'ànima, evite micca a so cumpagnia. Ricurdativi, hè primurmente u vostru capu è solu à un omu. Sincerà interessate à l'opinione di u so parente, fussi un bon scumeneru, ùn l'interrompeanu.

U quartu . Ùn pudete micca troppu seriu, stubbornu, ùn insistè micca à i vostri opinioni nantu à quistione di pruducia, pruvucannu chì hè u solu veru. Hè deve esse ricordati chì ancu questu chì ci sò altri subordinati chì anu pussutu opinione chì diferendu da u vostru puntu di vista. U u capu ponu esse esse o sughjate qualchì cunglinda da a situazione.

Quinta . Ùn pudete micca permette di mette in unepochi in ogni circustanza. Per un capu hà dettu sempre un sonu è un belli in riserva, ancu s'ellu hè statu fine.

U sestu . Avete apprezzà a fiducia di u capimacher. È ùn si scurdate micca chì u coppiu cù u patronu ùn hè micca a mutivazione di amparà à i vostri cumpagni cù u vostru segnu à cunniscenza, affidate à voi per a necessità di produzzione o in moments di debule.

E règule di flirtearu sò inaccettibbli di scurdà è di negligenza. Hè necessariu di ricurdari coqueteu cù u patronu - hè solu un ghjocu. Un ghjocu chì ùn si pò micca abbastallu à nunda. Un ghjocu chì aiuta u prucessu di produzzione, a relaxazione di l'ambienti in u cullettivu. Un ghjocu chì, se no flictassiu, vi portanu e risultati tangibule cum'è u rispettu è l'accettazione di u capu.

È à u cuntrariu, a perdita di cuntrollu di a situazione à u flirtatu ameazze a perdita di travagliu in l'ultimu risorse, è di chjaru di l'affullanza è u colapse di a vostra reputazione.