Cumu aghjunghje un cub di Rubik?

Tutti quelli chì volenu sviluppà e so capacità mentale devandenu risolve diverse puzzle. Hè statu statu assai pruvatu ch'elli sviluppanu perfettamenti pinsamenti. Per esempiu, cum'è un cube rubik. Probabilmente, ogni ghjàcchju, almenu una volta in a mio vita, hà presu un cube rubik in i so mani. Ma ùn tutti ùn ponu trattà stu puzzle di ghjucate è recicla. Per quelli chì vulianu capiscenu à cumprà un cub di Rubik, stu articulu hè scrittu.

Ci sò parechji risposti à a question: cumu si aghjà un cub di Rubik? Oghje, parleremu unu di elli. In seguente, vi daraghju una struzzione urdinata per aghjunghje stu puzzle.

U primu stadiu

À u primu stadiu avemu bisognu di dùie a "cruci alta". Per fà questu, sceglite a faccia chì aghjustemu è riparà. Ci sò cinqui situazioni diffirenti per a situazione di u cubu, chì appartene à a faccia di fronte è di a faccia. Cusì, urganizamu u cubu è fècenu cusì chì u nostru cubulu va à a faccia di fronte. Per principià, in u rolu di a faccia faciale, sceglie u blue, è a cima - bianca. Dopu à a direzzione, fate chjaru in u liceu, da a manca manca, è detta da u celu. Avà pozzu u primu cubu nantu à a face davanti. Questu hè un cube biancu è biancu. Dopu quì, di listessa manera, vi fia aduce u cube in altre face per chì in a superficia ottene avemu una croce di cinque cubbi di culore biancu. Passemu à a seconda tappa.

U sicondu stadiu

À a seconda tappa ci hè bisognu di aghjunghje l'e chjappiti "ringi". In questu casu, hè bisognu di vede un cube di cantu à a faccia di fronte. Per esempiu, fate u biancu-ur-lignu in l'angle canter à manca. Dopu questu, avete bisognu di movimentu di u cubu à u cantonu ghjustu righitone. Avà piglieti a faccia seguenti cum'è a parti di fronte è repite u stessu prucessu. Grazie à ellu u nostre capu biancu hè tutale.

A terza stadiu

Avà hè u tempu di cullà u "cinturione". Per fà questu, avete bisognu à pusà a cubi. In u nostru casu, seranu: blu-aranciu, blu-rosse, verde-aranciu è russu-verde. Dopu quì, cambia a so funzioni di u so funnu chì u ciumu pigghia u postu in u latu di davanti. Ricurdativi chì u culore di u so facciju hè listessu chì u culore di u cubu cintrali nantu à a faccia. Avà chì duvimu aspittà, quella faccia hè sottumessu, è secondu questu, traduce un cubu à a manca o à a diritta, sicondu u culore. Se e cazzi di u cutturru sò in u capu mezzu, ma sò micca orientati bè, ci anu da esse trasfirrati in listessa manera à u capu più veloce, è da volta.

Quarta etapa

Avemu fattu una croce nantu à u fondu di fondu. Volenu u cubiccio di Rubik, perchè chì i capiglii muntate sò in u fondu. Avemu avemu tutti i cubbi di u capu unassemblatu chì ùn sò micca in i so locu. Pigliemu cilibri abbordati: amarillo-blu, giallu-aranciu, giallu-gialli è gialli-russi.

In l'operazioni successivamente, hè necessariu di fà per chì dui cubbi cambienani i posti è unu di elli hè vultatu. Se a cara di punta hè gialla, a facade hè bleu, l'aranciu hè à manca, in a situazione "u cube hè orecchja-uceanu da a cima (a faceta hè gialla), è a cima hè gialla gialla nantu à a cima (u celu), stu prucessu poverà dui dadi in u so postu Quandu si move, aghju cullà quattru più di cubbi, ma questu ùn hè micca impurtante in questa stage, bisognu à verificà chì e cinque cubbi sò correcti.

Quinta stage

À questu staghjunu, deve circustarate per chì a cruci di fondu reciccula. À a listessa ora, tutti i cubi di bordu ancu di falà in u locu.

VI éltenne

Figuremu i rinunciati di a faccia media. Anu in u so locu. Ancu erani diretti. Fate vechja dui movimenti per fassi u cuddelu à a quadrera. Repetite stu prucessu finu à truvà u risultatu. S'ellu hè almenu un cube in u so postu - cambia u cubiculu di Rubiku per ch'ellu quede à manca in u core. Dopu quì, ripetì torna vinticole dui movimenti.

U VII stadiu

Scartate cù l'ultimi cubi undirected. Però ricordate chì e turne aghjettanu tutti i capasti, perchè deve prima di rotà u grandi solu. Doppu chì i tavulini sò stati posti - girannusi a punta alta. Hè, u cub di Rubik hè cumplessu.