A dieta di lignu

Nutricionisti cubane racogli di manghjà i tarreni durante a semaine per a perdita di pisu, cresce a viabilità di u corpu è a prutezzione contru assai malatii. Comu u specialistu di l'Istitutu per l'Estrui di Citrus e d'altre Frutatu Anita Salinas, un lettuu hà propietate mediali chì ùn sò micca familiarizati à tutti, solu per a so popularità cum'è carriership di vitamina C.

Ma hè ancu ricche in salti minerali necessariu per l'equilibriu fisicu è emutivu di u corpu umanu. L'aranciu cuntene furmatu, potasio, calcium, fosforu è altri elementi. Tuttu chistu aiuta a pèrdite sustenziusità in u sangue, dà a vitalità à i celi per u so funzionu e funzioni.

Sicondu u dietista, esse cunsigliatu di u zuccaru d'aranciu solu per mantenu un bon status di salute è vita attiva. In quantu à e malatii chì anu u zuccadoru di lignu, Salina hà chjamatu i rilumatichi, insomnio, palpitazioni, pedichi in i tratti virsuli, embriaguesi, hemorroids, pocu aptitudu, obesità è parechje altri, sia l'eccezzioni è a gastritis.
U ghjocu deve esse preparatu prontamente prima ch'ella hè cunsumata, perchè l'agrumicciu ùn perde micca e so proprietà curativi.
Duranti u trattamentu, l'espertu d'avè, hè assai impurtante di usà l'alimentu naturali chjaru è variatu è menu frittu. Hè ancu assai impurtante di micca di cunfruta insalate vegetale cù frutti, perchè durante a digestioni sò tutte e so proprietà nutrizionale.