Comu a cura di un giardinu fruttu

Hè bè à avè una casa in u paesi o ancu una dacha. L'inverno è l'estiu, duverà piacevi cù l'oppurtunità di rilassate è restu.

Quandu compra una casa, vi vò a cura di a prisenza di u giardinu, perchè in u caldu ghjornu di l'estiu, hà bisognu di scappassi di u moltu di u soli di furmulaghju, è fora di a "casgiu di concru", ùn avete micca più d'opcions. Ma s'ellu ci hè un vignetu, hè assai piacevule à pusà un pocu di sofà è ghjittassi sottu à l'arbre. Ùn hè bonu? Inoltre, l'arbureti vi faranu piacè maiò cù frutti tastari è succursu, chì pudete sviluppà, stendu nantu à u stessu couch.

Eppuru fussi francu. U primu, si u giardinu ùn era micca quì, è site chì hà posti, ùn significheghju micca chì l'annu dopu vi pudete gudà tutte e so rigali poziu. Perchì parechji anni, ùn vierebbe dopu ad ellu, è u portanu in viaghju per voi, chì avà, ùn sera micca nunda. Ma ùn importa micca. Ùn durarà micca assai, cusì ...

Se l'ortu hè digià vicinu anticu, l'arburi sò grossi, da esse felice. Tantu è u to giardinu vi si vi benefichenu di l'altri. Forsi si pò ancu guadagnà annantu à questu, postu chì cura di u giardinu - vendenu i frutti, sò assai bè pagatu. No, ùn hà micca fà vene un beneficu stabile, ma si svolgevi per esse exacto.

Ma no tuttu in a nostra vita hè simplicità cum'è ùn puderebbenu avè prima visu. Un bonu pruprietariu, bè, o a famiglia chì hà bisognu di sapè à a cura di i so prupietà, è in particulare - com a cura l'orchard. E dinò, u ghjardinu ùn hè micca un animali, ùn pò micca esse purtatu in l'appartamentu durante l'invernu, è cuntinuà à vultà in u modu di "estiu", per quessa assicurà tratta di assicurà diverse. E, sicuru, avaremu cusì.

Avemu principiatu, probabilmente, da un periodu difficiulmente, à dì, da l'invernu. Dopu tuttu, l'inguernu furnisce di cundizzioni difficili per cura di u giardinu.

Ogni sapiutu chì in u invernu in l'arburu, almenu una qualchì attività cessà, è per quessa hè questu u periodu quandu pudete piglià a cura di l'orchard senza feriu. E chì significa questu? Questu significa chì in u nostru invernu avemu bisognu di prune l'arburi: tutte e rami secche, ancu quelli chì sò stati attaccati da scab e oleoponeiu, ci deve esse tagliatu è poi disposti, questu, hè statu brusgiatu. À u listessu tempu, se vi vede frutti nantu à l'arbre chì ùn sò micca cugliati (sò dinò maculi momiti), poi scumpigghianu è cremà. Ùn ancu micca scurdate di i vechji arbuli. Ci vole esse rejuvenate, chì hè di fà ancu pruning, questu hè ciò chì faremu per fà un forte rinfrescante di a cima di a corona è una diminuzione in l'altitudine di l'arbre. Inoltre, avete bisognu di truvà e razzi sceletali in u cima, poi scorri a vecchju (3-4 anni) forti è vechju è forti chì ùn anu smanitatu prima, in una manera puntuale. Questu prumove l'arbre cun u bè cù l'accessu di u lume à i livelli minimu di e razzi sceletali. E questu, a so volta, prutege a formazioni di frutti in quelli locali. E senza a luce, pericà.

Pensemu chì sapete, ma ancu avemu. In a primavera, questa hè quandu ci hè un scogghiu, serà necessariu di blanarè i furiani è e razzi sceletali. Per fà questu ci hè bisognu di vinti per centu solu di cal.

Durante a transizione da a primavera à l'estiu, l'arburete prutezzione curretta, postu chì i parasiticamenti sò ghjustu à u mare. Per questu scopu, hè sviluppatu un sistema integratu di protettori di l'orchard da e parolle è di e malatie. L'esencia di stu sistema hè chì à l'ora di u fioru, fiasca un "blue" di spraying cun un tres centu di Bordeaux liquidu, o 0, 4% da a suluzione di cobre.

Quandu Abril hè vintu, è i capi tornanu rosa, hè necessariu spruverle spray fast food. Avete bisognu di risuscenu 3ml per 10 litri di acqua. Sì l'esvástica nantu à a vendita ùn hè micca truvata, cercate simili in preparazione di cumpunimentu. Questa suluzione hè bè trattatu contra i pezzi, u mufa pulitiche, u pulcucinu, u viulinu di pumu, i prugrammi è i prugne. E sapemu chì u periodu di spraying una pumu o piru ch'hà coincide cù u piriu di u fioru di l'albicocu. Ma sapete chì, se a fioritura hà digià iniziatu, significa chì ghjè tardu per spruce.

Avè cura di u giardinu ùn hè micca difficiule, cum'è no vidite. Ma continuu.

Sè a fioritura hà digià iniziatu, dopu à 10 ghjorni, dopu l'agisce, hè necessariu trattà a suluzione cù I-58 Novy in cunglinda cù una solu di 0,3% di clorur di coure, chì aiutanu à prutezzione di l'arbureti di manca di pumu, pesti folioli, rot fruita è scab.

In più, ùn abbiamoce micca i sustanzi chimichi, ma se ci hè bisognu, valenu usà tutti i stessi.

Quandu tuttu u cultiu hè digià cugliu, l'arburu deve esse fruttu cù una solu 5% di u urea, aiutanu à aiutà à prutezzione di l'arburu di i patogeni scab. Dopu un pocu tempu, quandu a fase di tranquillità accumenza à settore, hè bisognu di trimà cù u numme di corta. Inoltre, i branche deve esse agagliatu. Questu hè fatta da una spezzione viscuali. Hè necessariu di vede claramente induve è cumu si vulete cultivà.

À u listessu tempu, parechji realizanu semi rejuvenece è diluciante di vechji alfari, chì furnisce l'arbureti cun l'ratio ottimali di corpi generative è vegetative, o chì avaristi esse più chjaru: a rapportu di i cappeddi di u fetu è di u criscinu.

Ùn vi scurdate di fertilizà u vostru giardinu cù pruduzzioni organici è varii minerali. Ricurdà chì si l'arbre hè bè cun fortazione di nutrijenti, solu in questu casu l'arbre vi darà u massimu di pruduce è serà megliu capace per resistà à e diverse pesti è di e malatie pesti.

Un altru puntu chì vale a galla. Pudete cambià u sughjettu, chì cuntene vapuri nìvuru, nantu à a terra, cun un sistema d'arburemudu - questu hè più beneficiale in cundine muderni cù regatori obligatoriu.

Avemu scrittu annunziatu tutte e funzioni di a cura di u giardinu. Comu pudete vede, questu esaltà qualchì costu fisicu, ancu di cunnuscenza. Ma vale a pena. Dopu tuttu chiddu leghje, andate à u principiu di l'articulu è fantasìstanu, è puderete capisce chì questu hè tutte bè.