Marilyn Monroe, Bellezza Secrets

In l'articulu "Marilyn Monroe, i sicreti di a bellezza" vi parleremu di qualchi pagine da a storia di a so vita. Ella disse chì a donna hà 2 armi, questu cosmichi è lacrime. Teste ci vole à utilizà a so valore menu, è i cosmetti, avete bisognu di utilizà ogni ghjornu. Perchè e femine reale ùn sò micca natu, ma solu sò diventate. Probabilmente, si ci era micca Marilyn Monroe, ùn avemu avutu a Madonna, Gwen Stefania, Christina Aguilera. Hè difficiuli di stimastrassate l'influenza di Marilyn Monroe nantu à i standards di stile è bellezza. Quandu si ricorda di Marilyn Monroe, rigalemu u platinu, u capeddu luxuu, u drammaticu, l'impeccabili stilacci è i labbra scarabe.

U so nomu era Norman Jean Mortensen (Marilyn Monroe), hè stata natu l'1 di giugnu di u 1926 in Los Angeles. A so zitiddina passava in famìglie sustenevuli. Norma à l'età di 16 era a prima di sposa. U poi u fotografu hà invitatu à aduprà com'è un fotomodelu per a rivista "Radiu Plain", accunsentiti è principia a so attività cum'è photomodel. Dopu à u studiu di cinema 20u Seculu Fox uffrìu Norma un travagliu di statistiche. À l'età di 20 anni, hà cambiatu u so nome à u pseunemuniu Marilyn Monroe, avè scrittu parechje rodi episodicu in u filmu, postu chì a so cundizzioni s'hè alluminatu.

Chì ghjè u sicretu di a bellezza è successu di Marilyn Monroe?
Intantu, era dèbbile, toccu, dolce, è à u stessu tempu friddu, fatale è seducente. Era talentu è assai listessa. Hè cundanna, odiatu è amata. Probabilmente, ùn ci era micca una tale persona in u mondu chì anu da esse indifferenti à a so persona. Ùn puderebbe sfrottimu u so splendore è u presidente d'America John Kennedy.

E donne di tutte u mondu, alluminendu i so capelli, cum'è Marilyn Monroe hà fattu, vistutu, cum'è ella, si pintonu i so labbra in u listessu culore rossu rossu. E donne copiatu u pianu, i gestiti è l'espressioni faciali di a diana rubia, pruvate à impartà u dramma è a ruggizza à i so ochji.

À questu ghjornu, Marilyn Monroe ispira moda di disignatori, artisti, musicisti, poeti, scrittori per creà a so propiu creazioni.

L'ingredienti secreti di a so bellezza
In a storia, Marilyn Monroe hè vinutu cum'è un "cutie" cù platinum, capelli diliziosi, ma pochi sapìanu chì u meritu di perruperisti. L'attrenda avìa un corpu di capeddu chì era castagna. A l'età di 17 hà avvistu chì i giovani preférule blondes in avanti ca brunettes, è per a prima volta u visu tenenu u so capelli. Stu colore di dorata hà fattu assai attraente.

Ricerimenti pocu, u misteru di i so minori anch'elli anu vistitu. E tutta u puntu era chì i so fiaschi anu un disignu spiciale chì dava u pettu à un "fissatu".

Parechji pruvatu di adoptaru a marche di Marilyn, ma era cusì individuali chì a so persone invechja durò a so dimissioni à u fattu chì era impussibile di ripetirete. In questa occasion, ci sò parechje versione di perchè ella andò per ella. Una versione chì cammina cusì, perchè ella hè una stata, più corta ca l'altru, è per fà scopre, ella hà amparatu da caminari. Sicondu una altra versione, presuntamente Marilyn nantu à unu di i so scarpi perciò un talone, perchè durante u caminu, battine più forte da i maletti.

L'ingannu di Marilyn Monroe ùn pò esse formulatu. Da spessu in a so vita hà deve simulerà a so preparazione sessuale, ma ùn hà mai fattu par vulgari. Ella equilibra à a vaddi di una sensualità bella è sorpresa innochiusa.

Marilyn Monroe u so propiu stili unicu - gestiti, movimenti, espressioni facial, stilu di cumpurtamentu, sviluppatu per esse formate, per parechji anni. Finu a ora, l'imaghjina di Marilyn Monroe hè copiatu di i stiddi di cummerciale è perghjuntà appressu à questu.

Marilyn avia i sicreti di a bellezza, cumu per cura di a pelle di a fàccia è u corpu. Ùn hè mai statu sunata, ancu in California, era assai populari. Ùn era micca cuncetazione di a pelle tanneda attrattiva è sana, ma preferite a so luci. Marilyn hà sempre aduggittatu a so pelle, favurendu a Nivea. Per ciò chì a pelle ferma più di u ghjovanu, hà ghjornu ogni ghjornu aduprà una crema cun l 'armi. È chì a pelle era sempre nantu à a strada pulita, è ancu, per prevenuta a rossi, hà lavata quattru cinque tempi per ghjornu.

Ella preferitu u perfumu Chanel nummiru 5 è quelli spiriti totunità u tempu personificatu cù Marilyn Monroe è l'oziu di u sessu, chì hà amatu.

U so corpu hè divinu, è hà avutu formi magnifiche. Ma Marilyn sapi chì hà bisognu di travaglià nantu à ellu ogni ghjornu per salvà. Era un mudellu di bellezza 50 anni, cun un incrementu di 162 centimetri, pisu circa 56 kilogrami, i paràmetri di a figura chì avia 92-60-92.

Per esse in questa forma per elli nenti, Marilyn hè almenu 10 minuti di ghjornu, hà impregnatu in sportu, adendu à una dieta speciale. Ùn hè mai stata annunziata à u gym, ùn hà micca avutu u tempu per questa.

Tutti i ghjorni Marilyn doppu di u lavu di a matina, pigliò bumbelle, pescanti pisanu 5 libri tutti. Lied vicinu à u lettu nantu à a matta è hà avanzatu à un esercitu simplice chì era apucatu à sviluppà i musculari pettuali, è per sustene l'altri musculi di u corpu in tonus.

U so dispunìbu era pocu cumuni. Hà pigliatu una tazza di latti quente è rumpì 2 ova cruda, mischjerri, è pozzu spedinu rapidamenti. Per ella, era un esse utru è nutrittivu, chinuciutu.

In lunchtime, Monroe manghja un pezzu di carne cun 4 o 5 zappagine. Un pezzu di fegato, un cordellu chop o un steak for dinner, hà sceltu in u mercatu ochju è in un supermarchariu.

Oghje in a sera, quandu era in casa, Marilyn hà compru un fruttu u sorrel, chì prima ùn era micca pussutu risistiri.

Avemu amparatu à Marilyn Monroe sicreti di bellezza, cumu aspetta à a perfetta. Qualessu pensamentu ch'edda era, hà sempri vulutu esse sempre nantu à u top, Marilyn hè mai firmata in i so lochi. È i vulemu u listessu.