Cumu ùn mancari un figliolu maiò, l'apparizione di un novu

Cumu serà u primu figliolu percive l'apparenza di un altru babbu in a casa? Seranu diventate amici per sempre o avete competichenu per l'attenzione di i so genitori? Questu hè quellu chì quandu assai depende di voi perchè personalmente. Dunque, prima di u nàscita di u sicrittu pezzu, pruvate a cura di i prublemi di a prima, perchè era felice è ùn temena nunda. Cusì, perchè micca per injure un zitellu maiò, l'aspettu di un novu?

Differenza in età

Una di e prime quistioni chì i genitori facenu: à quale età u zitellu sera più faciule per capisce l'apparizione di un fratellu. I sicilioti ùn anu cunsigliu micca l'avè l'aligere di u sicrittu (terzu, quartu) u zitellu sottu u primu natu. Sempre veni à stu mondu in u tempu! Ma cunniscenu e caratteristiche di ogni età ùn interferiscenu micca.

• In 1,5-2 anni

U primu natu ùn capisce micca ellu stessu, "pappagalli" i sentimenti di i genitori è, di più propensità, faciule è simplice pò piglià d'amate à u più chjucu. I soli, i zitelli anu ricordati quasi quattru anni, per quessa hè abbastante possibbili chì u tempu quandu u primu natu hè l'unicu serà micca sminticatu. U prublema di i celosi ùn sia micca cusì profenu, cum'è in i 5-6 anni di u favore generale. E a crisa di 3 anni, probabbilmente, saldanu più gravi.

• In 3-5 anni

Preparà un zitellu per cambiamenti chì avìanu in a famiglia, avete bisognu più listessu. Per impediscenu a tressu da l'apparizione di u "invasore di a cole", pruvate à fà u zitellu un participante chjaru in i manifesti. Hè bisognu à sente a so parolla, pruteggià l'autoestimu, motivate cumpurtamentu, altri ùn pò micca esse micca lascizià. In questu, ricordate chì i zitelli pugghianu micca ghjucà micca immediatamenti. È hè megliu ùn mancassi l'uniusu solu cù l'altru prima. In questu casu, a prubbabbilità di preghjudiziu à u zitellu hè ghjustu - micca per malice, ma di cunversione.

• À l'età di 6-8

Mamma hà bisognu di u primu natu micca menu di u ghjudizioru. A so vita hè cambiatu tantu: l'indipendenza, a respunsabilità. A parola "impussibile" hè stata rimpiazzata da u cuncettu "must": hà bisognu, di decisioni, truvà u so postu in a squadra ... Ùn tocca à parechji mesi per adattà à i novi cundizioni, quantu parechji parenti pensanu, ma 1,5-2 anni. Dunque, avete bisognu à rigalu appuntu l'alumna l'apparizione di u zitellu com'è un novu membru di a famiglia. È ùn fate micca u primu zitellu di u sicondu padre o mamma.

Durante a gravidanza

Per un zitellu à a scola primaria, un novu in u zanicu hè cum'è un aligianu in una spidizioni. A so attitudina à u zitellu, hà custruttu nantu à a basa di ciò chì sente di l'altri. Dunque, per fà scopre i zitelli à l'altri avissiru avè anticipatu.

Chì deve fà?

Dicinu chiddu chì u natuvulu sarà: assai tiny, incapaci di caminari, vi druntzi u latte è chianci. Fighjine u zitellu u so caratteristicu di u zitellu è una foto di u cane nantu à ultrasound. Let me touch or measure my stomach. Fate à u zitellu u mo ricuncellu nantu à ellu stessu da u pezzu infanzia. Dientale chì era ancu in u to spanu, è ellu manghja ancu da quì (permettenu toccu, cum'è per battì e so mani è i peri).

Chì avissi a evitari?

1) Se avete amparatu di a vostra gravidenza, ùn l'hà micca amparatu da un figliolu più grande. Ùn stabiliscenu e date pè a presentazione di a nova (dopu à ultrasound, triple test, settimana, decretu, 8 di marzu). A vostra ansietà, incertezza, l'appetite brutale pò scantari è frustrerà u zitellu, è a vostra misericordia è a disprezza di sparta li sparghjera in contru stu successu.

2) Ùn dedica micca u vostru zitu à i vostri "piani per i zitelli". Hè difficiule per capisce à quasi ogni età. Ùn dumandate micca: "Perchè ùn avemu un zitellu? Chì si avemu compru chì una sorella? "Ricurdà a reazzioni di u maritu per esortizzioni tali. Ùn avete micca pienu cù u zitellu ciò chì tù ùn pudete micca pianu. Hè impurtante insignà à u zitellu à piglià. I figlioli vinu per l'amore quandu vulianu, è micca quandu "piani è appruvanu".

3) Espera per u sicrittu cù u zitellu, ma rispettu u sensu di u vostru anzianu. Se ellu ùn hè dissinnatu cun u fattu chì un fratellu o fratellu vi pare, dumanda ciò chì puderia aiutà à fà l'amici è l'amare. I medie per questu pò esse missa. Suggerite u zitellu per scherzi u so stomacu, parlate à l'impulneru, "scaricate" a caddie in u discu, scumpigghiate una figura, fate un corpu per una foto nantu à ultrasound, chiste, aiuta per cullettite un presepu, sceglie un nome è assai più.

Cumu hè din nascndutu stu picciriddu?

Trà i assai questi difficuli chì e zitelli dumandanu adulte, questu hè unu di i più difficiuli. In cerca di una risposta adatta, ci sò parechje regule. Hè impurtante di ricurdà chì vi dite à u zitellu annantu à a so nàscita. Se un zitellu hè di trè à cinque anni, i raconti di ciucieri è di colti sò abbastanza propiu. Ma esse preparatu per u fattu chì assai prestu un figliolu mudernu cunnosce a verità, è puderete perdiri credibilità. Cusì, hè megliu di dì chì manera hè, ma evitenente di i fisiologichi. A fisiologia pò esse scusa per parechji temerà, un zitellu pò venerà cù "monsters from the tummy". A storia ideale serà a storia di u vostru amori è l'aspettattivi di questu (aghju aspittatu cum'è un fratellu). Pagaete attente à a vostra propia cundizione. Se a mamma si hè preoccupatu è a causa di u so sentimentu - ùn hè micca esse scelta per u zitellu. Pruvate d'esse spiegà u mo pensate chì tuttu u tempu - a vostra ansietà sarà divisu. È fate attentu à ciò chì vi traduce à u livellu di parolle. U zitellu puderanu avè perciutu a so cumpagnia di participà à a vita di u zitellu com'è troppu mancu, è troppu entusiasivu. Hè quelli chì, se ùn anu più viechji fratelli è sisteri, segùnmente enseñanu tutte ciò chì l'adulti prefete di guardà silenziu, o ancu impedite à tuttu? Insévani à u zitellu à dumandà: "Mamma, ti piace se mi tengo u mo fratellu?" Or "Se iò dicu cumu battre". Fate a risposta: "E voi?" Inserisci à u zitellu per evitari u disignu "Pudete?" Ùn insignà micca à ubbidì, ma per negoziate è seguitanu quarchi rispunsabilità.

Tips Tips

Ùn fate cunnosce cunducta educativa (hè pussibile, affinchè micca impedente). Evalheghjine u livellu di capacità indipendenti di l'anzianu è participà à u so rinfurzà: pò manghja, cammina nantu à a pignata, vai à lettu. Pianu introducing restrizioni: avete bisognu à ghjucà più tranquillamente, a mo mamma ùn pò micca piglià à i vostri braccia (hè fatta). Ma ùn anu micca associatu restrizioni cù u futuru apparizione di u zitellu. Lighjà libri induve sò parechje frateli. Focus l'attinzioni di u primu zitellu annantu à u fattu chì i zitelli sperandate è prutegge l'altri. È sò sempre "amichi per a vita". Pìglia u zitellu more anu un rolu in a preparazione per a parturione (fighjenu per ghjucate di ghjuppi novi). Pudete elettu è dà à u so unborn baby u so vistitu. Ancu duranti a gravidanza, insignà u zitellu per gastà un pocu di tempu cù altri adulti. Per queste scopu, invita una avè o azzu in anticipu. I membri di a famiglia difenu emutori pusitivi nantu à l'apparenza di migliori, è include u primu zitellu in questu "ghjocu".

Taboo on words imprudent:

1) È ùn avemu micca ... (u zitellu ùn pò micca decide dinò).

2) Cumu puderebbe voi micca un fratellu ... (un fratellu ùn hè micca ghjucatu).

3) Se si cumportanu micca malamenti - tornammu turnà à l'uspidale ... (ùn manicurà i sentimenti di u zitellu).

4) Allora, tuttu, oghje chì ghjè un adultu ... (hè u mo figliolu più nanzu).

5) Ùn avete mai miss una sorella, chì hà fattu assai ... (ùn prughjettanu micca vostri porsi à u zitellu).

6) Avemu sempre amà ... (ùn cose micca i celosa).

Frase persunali:

1) Appena u to fratellu veru (micca cucinu, ma u listessu, unicu).

2) E ùn aghju micca una sughjera in a zitella ... (ùn ci hè nuddu per prutezzione, nimu per ghjucà ...).

3) Siammu sempre in tè, sò a to famiglia (cunfirmate chì sempre serà cusì).

4) Quandu era in u mo zumme, erate più (dà un sensu di supranità).

5) Chjamate u babbu "u nostru babbu" (accentà l'implicazione di a famiglia sana).

Partitu è ​​a prima reune

• Parechji psichologi cunsiglienu a mamma, à u tempu di l'alta da a casa di maternità, per chì u zitellu sia tenenu a partare o u so maritu per abbracerà u babbu in età, è dicenu à quandu tuttu cuntentu è à vedà.

• Introduce i zitelli à l'altri: "Questu hè un carusu, fighjate à i so ochji di l'aghju, sò sempre una molla". Aghjustassi è tuccallu. Solu ùn vi mancu un pànicu di u scantu (e di colpu si metti à colpu). È, perversi, ùn ponu turnà u zitellu in una mucca.

• Fotografeti i zitelli sette in l'uspidale, permettenu chì l'anzianu dà rinu. Sperienze chì avete un vacanze cù l'apparenza di un novu membru di a famiglia, è a vostra vita diventerà ancu più divertente è interessante. Fate attente à e primi reazzione di u zitellu à i stimuli: u chianu di un zitellu, a lotta per un locu vicinu à a so mamma. Forsi, forsi u zitellu semà l'anzianu, è vole in dormu in altre stanza. Tutti i zitelli sò cunzirvaturi, l'esistenza in a famiglia hè impurtante per elle, è qualcosa nova hè sempre perceived com stress. Perchè s'è invitatu à felicità à un natuvulu, dumandate per fà un rigalu pè u primu natu. O fà facisti queste presepiu.

I prublemi prublemi in mamma

Sì, anche tutti i precautions è l'exhortations, avete avete chì i figlioli sò ghjilosu - rallegendu. Questu significa chì u simulatore di u ghjornu cù chì i zitelli appieghjenu à risolvi i cunflitti, trovanu cumprendi, sparte e decisione, perchè stu uttèsimu ùn sarà micca un stress di ogni ghjornu è ùn ponu micca a vostra casa dolce in l'infernu, observe un regimimentu simplice. Ùn averite micca nervoso per ogni ragione è apprendre à vede ciò chì è, è micca ciò chì site di paura. Ci hè à voi per avè l'obsessione chì u più chjucu ùn certe micca bè di u vostru amore, è u vechju hà inevitabbilità criscinu à esse un egoista. Amparate à dumandà. In i risposti solu à e prublemi più simplici "ciò chì avete a paura di", perchè chì site in folla ora, "a suluzione di i prublemi maiori ponu esse chjappi. Essa cunsistenti. Se qualcosa hè impussibili, ùn pò micca sempre esse, è micca chì "si veramente vulete, puderete". Ùn aghju micca cusì résultats rapidi. Praise the results and let's make a mistake. Sì mandate u zitellu per un passaghju, ricordate chì tù avete un caminu, è micca una camina à l'altru. Ci sarà bastanti ghjorni prima chì l'anzianu pò furnisce cun l'aiutu adattatu. Ricurdà chì i sentimenti novi di u zitellu in relazione à tutti i novi sò normi. Ai dicu chì ùn pò micca piace l'exfoliate, sandalaki o Aunt Masha. Ma ci sò ancu ovvi "devviamenti".

I prublemi prublemi per u primu zitellu:

Chì deve fà?

U figliolu maiò ùn hà micca de creà cun i più ghjovani. Hè un ziteddu chì sì. Piuttostu chì dite chì "ellu hè viejo è duverà", u più viulente, a prutesta sarà. Fegate "cumpurte senza cuntrollu" quandu u zitellu ùn hè micca malatu, si porta ancu bè, hè travagliatu. Truvà tempu è parolle per a valutazioni. Cumplate cù novi rituali; "Aghju fattu chì quì aghju aghju cresciutu i mo prublemi, ma vogliu fà fà qualcuni tutti i sera / mese / marti. Pensate chì pò esse (sceglie chef per dad, vai per ioga, cantà u karaoke, spiaggia à u lettu, avete avutu prupunimu, ghjucate un ghjucu di computer ...) Spiega chì avete bisognu di u so sustegnu, aiutanu à realizà a significazione, l'impurtanza di questu aiutu per a mamma. A forma di questu help si deve ellu stessu. Suggerani opcions è cullà cun cumprà, participà à ciò chì passa. Sceglite di l'attività favurita chì salizzanu l'indipendenza di u zitellu. Ogni ghjocu sò bè: "portanu i cuscini, fate un annu". Ma quì, è pò esse dumande seria più seriu: "Ubligalli un librettu, preparate a vostra robba," "Mandate un servitù o napkin." Assicuratevi cuntene o ballu, trascinendu u primu nati, strufinendu a testa. U cuntattu tattile hè un signu inconsuicu da quale u zitellu ùn parolle no verbalamenti u vostru locu per ellu. Mantene e minuti di cumunicazioni cù u zitellu: seguite a lettura di i stori per a notte è dapoi i pumini in a mattina. Aieve attenzione dopu à u nascita di u zitellu deve esse datu à u zitellu più grande. Pruvà involutà in tutti i casi chì ùn deve micca a vostra presenza per implicà u vostru maritu, aviani. U tempu libre, dedicate u primu. Fate: "Cumu vulete fà?" E in ogni casu, ùn mandate micca u figliolu maiò à una nanna, aia o cinque ghjorni, per ùn fà per fallu micca. Nunda vi aghju fattu cusì. Sperate i difficultà. Remain still è a so mamma.