Comu a cura di cosi di lana

Viaghjà in un paese duve u spessu u spessu prubbi sorpresi, sapemu chì ancu, pare, un ghjornu calore, pudete bisognu di una brusa. E calzate pienghje in generale hè megliu ùn lavora micca i distritti più remoti.

Oh, chì piacevule hè un vestitu brunevoli è cusì beddu di lana! Un ghjannucci di lana favuritu, hè aggettivu in l'intempanza di ghiacciata, è cù l'impresa, prumove un sentimentu d'affettu è calidez. Oghje, a moda muderna hè stata modesta è di moda da fugliali di là, vestiti, ponchos, chiste, chì solu per a so natura ùn anu caliu in u mumentu climaticu, ma hè ancu un elegante elementu di u vestitori. Perchè u fattu chì i vostri cosi favuriti di a lana favuriva perchè un bellu pezzu, hè necessariu di cura è bè. Quantu a cura di i cosi di u linu, avemu dicu in u nostru articulu.

Prima di tuttu, hè megliu per lavorà e cose à e mani. Se, per esempiu, ghjè un mutandine tridimensionale è hè difficiule di lavare, dopu à u lavu in una lavapiatte, sceglie un modellu di lavare o lavare finti per i prudutti di lignu. Durante u lavaghju ùn deve micca bisognu forte è frettu u tetu, pruvate micca di sopra à quandu avete prende u pruduttu di lignu, ancu u megliu ferma un poviru moghju. Dopu un fortu push-up di e cose di lana di a machina di ricerca, risicate micca ancu cun ricunniscenza à tutti - u tecido "cade" è u pruduttu pò diminuisce in grandezza. Ravi raffinati di a lana hè megliu senza precu-soaking, ma se ne necessariu, per guardà cusì cosa in l'acqua chì ci hè bisognu. In generale, u pruduttu tutale per lavà i prudutti di u lignu pò esse prestu, perchè chì a cosa hè menu dispensa à l'umidità è micca perde a so forma. Per lavà, utilizanu powders specials pruggittati per i prudutti di lana, ancu cù diversi acondicionatori chì dà a dulcezza di e cose.

Pulotti è liquidi per lavà, chì cuntenenu à alkali è bleach, ponu sproto una cosa in lana. A temperatura ottima per lavà l'acqua hè di trenta gradi. Quandu lavu, ùn hè micca cunsigliatu per cambià a temperatura di l'acqua da caldu à moltu frastu, cum'è un pruduttu lucali pò esse diventate più chjude. S'ellu hè permessu di sullicazione u pH di l'acqua, sia d'utilizate è lavare l'articuli di lignu in l'acqua brutta. Per liberà di e manchie grasi nantu à a robba di lana, hè cunsigliu per lavà in moutarde mustarda. Gratu à a so cumpagnia, u tela di lana ùn ùn si pò esse postu o svanta. A so risposta hè preparata da quì. Un vetru di polzu di mustarda secca diluita in acqua à u statu di gruel à split grains, deve esse filtrata da gasa. Questa massa si deve diluvuta in l'acqua cun una temperatura di quaranta grazzi, è dete a raccumannari di parechji anni. Questa infuzione mantene a so sorte, senza lavà powders è liquidi. Durante u rincidimentu add ammonia à a tarifa di una cullizzioni à 10 litri di acqua.

Per annunzià a necessità di lavà di tali prudutti, anu bisognu à ventilà dopu à i calzini. A prussima, una regula nè menu impurtante di l'assistenza per l'articulation hè l'eseguzione propria di u pruduttu lavatu. Puderete asciugà nantu à una corda cusì ropa ùn sianu impossibili, i manghji pò esse stinati, è l'induve spedinu. U pruduttu lavatu fermu pò esse dispostu in una tavola o partita, o impannillata in una grossa pettine - grazia à sti metuli simprici a cose di lana ùn pèrdite micca a so misura, è a so aspettu sarà a listessa. Ùn hè cunsigliatu per assicurà e cose da u sole da u sole di u sole, hè megliu chì l'abbanduneghja à secci in una stanza. Pudemu ironicule? Teorizuelamenti sì, ma ùn viaghjanu purtatu da stirà, perchè u tessulu di lana hè bella, è un ferru assai calatu pò assicurà a so fibres è spota a cosa. Per ferru hè necessariu a través d'una strata di gasche o di definisce un modu specialu di stuzzicà "lana" cù steam. A ghjuchina ùn anu persu, ma si in u vostru sacruvuru predilettu persequiteghja trà e cuscini, u pente nantu à i spalle, in i bagnu, da i vapuri caliani, u nivellu di ligei è u teddu sarà smeghiati. In u lavu è u pezzu di i prudutti di lignu, l'apparizione di l'impresa pelletie hè inevitabbile. Hè furmatu per u débilce viulente di filamenti, l'aghjuntu di parechji materiali sintetici in a fabricazione di prudutti di lana è, per via di cura improperu. Cuscini sò facilmente sguassati cù una machina speciali, spicilitariu o rasatura spugna. Per fà quì, postu a cosa nantu à una superficie plana è bassa, cù pruduttivi movimenti, "raffinà" u pruduttu in a direzzione di u filu. I spagnu desapareceranu è a cosa sarà cum'è nova!

Per fà crià i prudutti di lignu hè megliu in u tipu cunglisa, senza embrazia in pacambuli di polietileno. Hè megliu mette e cose di e cose più densi è più densi, è lasciate a più ligure è chiuvuli nantu à elli. Abbiglii, ghjuvelli, vestiti, devenu liberatu, in più di superimposing altre cosa nantu à u ciminiu ùn hè micca necessariu. I costi di lana, cullucatu in i spalle, pudete diformà, stende è perde a so forma. Ùn vi scurdate di mette in u vestitariu è l'armariu induve chì prutegge contra i poluti. Per esempiu, una bona strumenta contru i poluti pò serve as sacchetti cun inflorescenza di tansy, lavanda, u latte falze. Duranti l'estate, l'articuli di mustarnà si deve esse ventilatu. Certi suggerimenti utili per a cura di i prodotti di là. Se ci sò sbagliati nantu à una vistura di lana, pò esse spustamenti cun una tablet aspirina imbullata.

Sì ci hè suciali nantu à u pruduttu, u pruduttu deve esse primu è seccitatu da un pezzu seccu. Se u teddu hà un spaziu brillanu, u pruduttu di a lana hè ricumandata per ferru in una tela prima affettata in una solu suluzione. Arrows è doblegu pò esse stati assicurati da travagliu a lana ind'è un tile muzzicatu in una solu solu di l'acitu. Per verificà capunanzu per lavà, chì u pruduttu di lignu si spiegà o micca, hè bisognu à piglià u filu da u locu incorreu, mette in acqua calda cun un rasteru di savonu è fate in un pezzu biancu da a robba, è secca. Se a cosa si spiegà, aghjunghje un pocu di l'acitu cù u lavatu.

Ùn bisogna micca chì l'apparechju adattatu per i prudutti di lignu ùn sò micca solu per prolongà a vita di i vostri cosi prediletti, ma ancu chì vi faraghju u piacè di vèstinu.