Perli classic: tendenzi di a moda-2017

À a vigilia di a primavera, ricorda perli: u so brillo bughjone, forma perfetta è sensu aura sò i megliu chì pò esse sceltu per riunione cù u calore è u sole. A listessa opira è famosa disinfettori - in i libri di i cullizzioni tematichi parevanu assai setti perle eleganti.

Pearl - joe tendenza 2017

Géoméria femminile - l'identità corporativa di l'jeweler Italiana di Lia Di Gregorio. Leah hè capitu chì a donna muderna precisa: libertà, energia è ispirazioni. Hè per quessa l'articuli lacunoniali di l'oru biancu è di limonu sò imbruttulati cun perle gattone: l'ennoblanu e linii stritti di u metale, sferisce gradualmentamente u fruttu charmu di a natura femminile. Grazie à u minimalisticu di designu di u pendulum, l'anelli è i braccialetti di a marca ùn anu micca aspettu solenni - sò fàcili per "addunisce" à u vestitariu di u ghjornu.

Cunsigliu peri di u Lia di Gregorio

Un altre fan de forme architecturale hè a jeweler Sophie Bille Brahe. I so creazioni sicura vi uttene à l'estetiche refinatu: perli selettivi in ​​un corpu in aghju aghju - nunda superfluvule, perfection, elevatu à l'assolutu. Sti ghjuvelli saranu pronto i vostri favuriti: ponu ponnu senza pigliallu fora - sò universali, sempre pertinenti è exquisitamente eleganti.

La filusufìa moderna di perli: Loughbreads Sophie Bille Brahe

Quelli chì prefissi suluzione inghjustu, vale a pena fendu attistà à a creatività di e joera di Mizuki Jewelry. U fundatore di a marca japonaise, Mizuki Goltz, prumova per un ritornu à l'eoreli: a bellezza di e periculi naturali baroccani nantu à u magnetismu femminile. A gioielli urigginali di a marca ùn hè micca solu un accessori, hè un tipu di talismanu chì dà forza è armunia.

Precious Asymmetry: Mizuki Jewelry Collection