Comu si puderà cocchi un tatu di Pasqua, riccui cuntrollatu cù foto

Kulich hè un tipu classic di Pasqua. Hè da tempi antichi u servitori nantu à a tavula durante un alloghju festivu, appressu à u Dumenicu Bright. Preparate delicious cake di Pasqua per centosi di modi diffirenti è ogni ama di a casa pò truvà facilmente a ricetta più piacevule è attrattiva per un trattatu solenni senza nisun prublemu. Sicondu i costi ortodoxa, i pastes frescuti di Pasqua sò primati cunsacrati in u tempiu, è si sò offerte da pruvà à cercà parenti, amici è altri attenti cullati per celebrà u rinvivitu miraculu di Ghjesù Cristu à a vita.

Torta deliciosa per a Pasqua di u kefiru, ricetta cù una basa di ritrattu

A pasta, mischju cù kefir di grassu mediu, hè un culore giallu pianu chjucu, si sviluppeghja perfetta, hè ben cuitatu è mantene a forma. Sì, duranti a preparazione, aghjunghje un pocu zafra, a noce moscata o un cardamomo à a base di u liquid, u pastore coccu duvere esse più saturatu è acquistà un aroma brillanti.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. In un containeru profundo, combina u levitu, 2 cullizzioni di zuccaru è 125 grammi di farina tamanta. Pour kefir à a temperatura di l'ambienti è mischjà bè per fà i taglioli è i coati sete disposti. Coperta cù una spugna di cucina da cucina, è per mezu di una ora in un locu secu senza cuttivazioni, perchè l'attrachente hè risurda.

  2. I petti cunfittuti da u zuccaru hè biancu.

  3. Venite u salinu è i bianchi à una spura forte è fughja.

  4. In l'apprufittante aperta, a crema agria, latta à a mantra e margarina. Ammungatu di mani, massa di plastica. Aghjunghjite a massa di ghjanzu, u zuccaru freshly squeezed da meza un zuccaratu di limonu è di vellerie. Stir beni, mette l'ardutti è appendate currettamente. Puderete aghjunghje chjucchi cantellati di farina tamanta in un tamarzu di cucina. Amore a pasta durante almenu una mezi ora, peri puliticamenti li lubricante di u oliu vegetale. Quandu a massa cumencia à scopre da a mura di a panella, coperta cù a tilapia è mandi à un locu caldu per un 1.5-2 hours.

  5. U fruttu candittu hè finamente chopped, u pappezzo ammulata durante 40 minuti cù l'acqua furiosa, da esse aduprata in un colander à u liquidu di u vetru di sopra. Conéctate cù a pasta risanata. Uttenite per 30-40 minuti, una volta torna cunceglienu è espansione in molde viaghji nantu à u parchment.

  6. Agria in un forno caliatu à 180 ° C durante 30 à 45 minuti (secondu u grandezza di a torta). Prima di serve, pour l'icinge di zucchero è sprinkle cù chicchi culurati.

Cumu fà a Pasqua di u lattitu

Questa ricetta hè un pocu complicata, cum'è prupone a preparazione di casgiu casanu. Se ùn ci hè nimu per questu, pudete cumprà u casgiu di casgiu in una tenda o in un bazar, è in casa, parechji volte, fate un filtru in un tamarzu di cucina.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. U lattu pour à un containeru di u lacustre u prughjettu di l'esmaltu è ponu in u fornu, prizzatu à 140 ° C. Mantene a calvi per circa 3 ore è ùn deve micca a furma formate da quì sopra, brusgiate. Amu sempre regule finu à chì u liquidu teni un culore rosu è gustoso.
  2. À a fine di u tempu, cool, aghjunghjene a crema agria à a temperatura di l'ambienti, sgradate è misurà à un locu seccu per un ghjornu. Quandu u furmagliu hè furmatu, fretu u serumu è mette una massa spensa sottu à a stampa per 1.5-2 hours.
  3. Finitu la retava duci duperate per un tamarzu di cucina, perchè hà acquistatu l'airità è l'splendore necessarii. Poi putia fruttu cunfittatu.
  4. Oghje molteniu cù un mantellu amirbinu in una massa homogeneia, aghjunghjendu u zuccheru, a vainilla è intégrale.
  5. Aghjunghjite a massa di u ovu à a curda, in porghje chjucchi, pute u zrottagliu in a crema, mischjanu bè è ponu in u pane di Pasqua. Cundu à una carica, mette in un containeru deep in u mandatu à u frettu per un ghjornu.
  6. Prima di serve, fretu u liquidu chì hà sipatu, eliminate a Pasqua di u moltu è di decorarlu à u vostru gustu.

Comu coceranu un pastellu di Pasqua cun pienze di Pasqua

Questa versione di Pasqua hè cunzidiratu unu di i più faciuli. Aperta l'accostà solu tocca carburanti i prudutti necessarii in u panificatore, è l'apparecchi di domicili intelligente farà u restu di u travagliu stessu.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Pudete u mantellu, u zùcchulu di limonu, a villeillin, i frutti secchi è l'olii dissolute in u bagnu di l'acqua in u tettu di u puderà di pane.
  2. A farina sift through a colpu di a cucina è combina cù u polu di furnace, u zuccheru è i spezia. Suggeri è sferisce cù cumpurenti liquidi.
  3. Piglia a manu di u pani, fate u modulu "Cake" è fate u pastore di Pasqua durante 2,5 ore.
  4. Allora u pruduttu qualcosa pocu, piglià u mozzu, dicendu cuncepimentu sicondu u vostru gustu è sottumette à a tavula nantu à una bè sirviziu.

Chjesa pastela di Pasqua, video-instruction

I travaglii di a cucina monastica sapanu megliu cà tutti l'altri, cumu per cugliu un tostu di Pasqua. In questu clip accumpenu i so sicreti è revelanu tutti i matte, grazi à quale a pani ghjera da esse in particulari riccu, fragranza è fragrante. Questu modu si cocenu pasti in parechje chjesii russi, cumpresu in a famosa Santissima Trinità Church di San Pietroburgo.