Allergià alimentariu durante a gravidanza

L'articulu "Allergià alimentariu durante a gravidanza" cuntene una infurmazione utili per e zitelle expectante. Parechji paroli "Non!" È "Precaution!", Fate a vita di a futura mamma allergique. Maneuvering skillfully trà elli, puderà esse da parechje molti è dà nascita à un solu babbu sanu. Ùn hè micca sicretu chì u numaru di malatie allergii in u mondu sia annantu annu per annu. I so sintomi varienu da e pratiche dolci - un incantu à l'attaccamentu formidulidi di suffocazione o più allergii cumuni - poltimi di a casa, capelli petali, poleni è di prutezione di prudutti.

L'allergii alimentari ponu imparallu in sùbitu, ancu in quelli chì ùn anu mai avutu veramente sinjali di sta maladie. A maiò spessu allora in u II e III trimesteru di a gravidanza, quandu l'immunità di una futura mamma si debilieghja è u corpu diventa vulnerevuli. Allergy ponu assai malati è cù u ritmu di vita. E duranti u gravidenza, quandu e so manifestazioni, com'è regula, sò significativamente aghjustatu, hè difficiule di purtassi a maladie duie volte. Dopu tuttu, l'altru hè aghjuntu è l'ansietà à u zitellu.

Ancu u fattu chì l'allerma hè una malatìa genetica, i medichi ùn anu micca rispondeu a quistione: sò allergensi trasmessi cù i prudutti durante a gravidanza? Molte alergici muderni ci credi chì l'allergisichi pò intreccià a placenta in u corpu di u zitellu è agiscenu cum'è una bomba di u tempu. Sicondu una altra parolla, u sviluppu di l'allergii in un zitellu hè influinzatu da nutrimentu micca in u gravidenza, ma digià in a licenza. In ogni casu, per i mariti futuri chì soffrenu di sta maladie, a selezzione di l'alimentu in direzzione addiventa un travagliu di priorità. I principali assistenti in u modu di evà à aghjunghje è à u stessu tempu u zitellu cù tutti i nutrienti è vitamini, bisognu di diventà un ginunu, un allergistu è u sensu cumunu. U primu regule basu, chì ùn ponu esse micca evitati in ogni locu, hè l'exclusionazione di l'alimenti cù l'allergens di l'alimentu. Di genere, là parechji alimenti allergii à a nutrimentu simili, prima o durante u gravidenza. Ma per novi mesi, avete deve cura attualmente à a dieta di u ghjornu era variata, anche si avete da evità parechji alimenti. I cambiamenti di dietetica per u zitellu ùn sò micca periculosi. Ma a privisioni di sè sè completamente, per esempiu, olii, latte è latte, è da questa vali di a proteina cuntenuta in elli, ponu avè cunsequenze sfavorevoli per a mamma è di u zitellu. Dunque, prima di "sente" in una dieta di iperità allergie (è assai dieti sò generalmente contraindicati durante a gravidanza), assicuratevi di cunsultà cun specialista.

Hè soccupatu chì i pruteini è i carbuidrati sò i trè cumpunenti principali cumpunenti necessarii per u sviluppu currettu di u zitellu. Escludisci da a dieta impurtante per u sviluppu di i prudutti di u mischinu - per esempiu, ova è u latte, hè impurtante sustituirljà cù l'equivalente in i so proprietà nutrizionale. Allora, a surgente di e manufatti necessarii ponu esse l'oliu d'aliva, è dinò un pruduttu cum'è carne è legume maghju, è carbuidrati - pani negri, pagliiotti cotti nantu à l'acqua è u rossu. A scassessa di elementi impurtanti ponu ricustruita cun un cunghjettu di vitamini destinati in particulari pè e femicelli pregnant è lactanti. U più simplice a nutritura, a più faciule è più còmizute chì sperene stu periodu difficiule. Pigliate freschi spressi zucchetti (frutta e verdura), è tutti i prudutti semi finitu prefessu i prudutti naturali. Allergy, cum'è qualsiasi altra malatia crònica, hè bisognu di trattamentu è medica constantu. U prugrammu prughjettatu aiutà à minimisà u risicu di l'impattu negativu annantu à u zitellu. Ma ancu s'ellu avete un sorpresa bella per voi, discutite a dosis prescriptus o preparazione cù u vostru duttore. Per ellu stessu, una allergiunale hè micca un obstacle per una sperienza di cumpassioni còmiga. Ùn avete micca bisognu di voi - hà tagliatu di a tentazione di manghjà ogni cosa periculosa. Avà sapemu ciò chì l'allergià alimentariu hè durante a gravidanza è cumu per evitari.