Riunione di u "ex": premiere di Mosca da a film "Duelist", foto

Aurnu in Mosca sta preminenza di u thriller "Duelist" in Russia. Un novu bandu di Alexander Rodnyansky è Alexei Mizgirev hè vinutu per vede u mondu beau monde di l'attività show business. Oghje ghjornu in i medii russi sò e l'ultime nutizie nantu à l'avvenimentu significativu è i raporti fotografichi da l'estremu di u "Duelist".

Comu hè spessu u casu, a maiò impressione nantu à l'audienzia hè stata fatta da a stessa filmea, ma da i famosi chì eranu in l'Oceanarium di a capitale. Invece, l'apariczione subitalia di quarchi "ex" in un locu un tempu ...

Paulina Andreeva è Fedor Bondarchuk scumpressu cù a so "prima" in u centru di Mosca

In quantu à u Kinoutavr in Sochi, l'apparenza inespettatu è spettaculu in l'estremu di u Duelistu hè statu u Fedor Bondarchuk è Paulina Andreeva.

A coppula hè stata cun piacè di numarici libretti, nò à tuttu cuntene di u fattu chì, da a so apiece, littiralamenti eclissi l'estremu di a stampa.

E ancu in l'audienza per i amatori era rittulatu a cura attente:

L'apparenza in l'estremo di l'ex-moglie di u dirittore Svetlana Bondarchuk hà datu una situazione più piquante. A lezzione seculare hà sceltu ùn croce in un cinematograficu grandi cù u so ex-maritu è ​​u so amante, perchè una foto spettaculavule, induve Fyodor Bondarchuk abbraccò à dui donne amate in l'asiatica, cum'è Timati facia pocu fà, micca ...

A stessa sera, un altru "es" era in u "Oceanariu". In unu di i roli principali di u Dueliste, Vladimir Mashkov hà statu starred. Hè quellu chì, durante un longu tempu, fù calculatu cun una novella cun Paulina Andreeva. Hè struitu chì a pruvucarà carriera di a ghjovana attrice hè u travagliu di Mashkov.

À u star party d'aiutu, Vladimir Mashkov vinni sola, è, cum'è Svetlana Bondarchuk, à u chagrin grandi di corrispondenti fotografichi, hà sappiutu per evità una inesperu cumpresa cù l'amatori Bondarchuk è Andreeva.