Un omu ùn ùn espresioni i so sentimenti

Qualchidunu vole u so amatu omu per amparà à spiegà a so emozioni cù e parolle, esprimi in i so azzioni. Perchè ùn ùn dapoi micca à parlarà quale hè a persona più bella cù una donna bella è impeccable in ogni modu. Ma chì si pò fà chì un omu ùn ùn espresioni i so sentimenti, è questu hè cusì necessariu per voi? Ci vò cumu avete da insignà.

Omi in principiu ùn sò micca sentimenti afectuali. Sò razziunale, u so propiu principalu hè di decisioni è di travagliu fisicu. A più, ciò chì sò in generali cose d'esse l'esurtazione - hè logica per esse l'expressione di i vostri pensi di u to pittimentu novu, dicenu, ellu sana sana. Un omu prefete limità à una sola sentenza è ùn intrì in l'intricacies di cumplimenti chì avete dettu. Ma, forsi, ellu ùn sia micca sapiu chì hè bonu per voi per aperta l'espressione di sentimenti è emozioni? Pruvate d'insignà per esse espressi ciò chì pare avellu simplice è naturali per voi, qualcosa chì mantene in silenziu, per u timore di vede di fàvule è femminile.

Donna è omu: sì stanu - pensa.

I psicologici anu dettu u raportu principalu chì l'omi pò micca esse spressione i so sentimenti annantu à una donna apertamenta. E qualchissia altre sentimentu. Questu pò esse facilmente entende durante una rivista di a film joint. Se u so finale hè in burghatu tristi, allura a donna francu admette chì ella hè triste, oghjettata o solu spèglienu per vede tali fini. A donna parlà apertumente ciò chì si senti, micca ciò chì pensa. L'omu immediatamente culpitu in i cumuzioni è e valutazione: "a fine hè chjaramente senza successu" o "a film hè interessanti, ma finita in qualchì manera lòggica". Sapete bè tale è penseri? Iè, un omu da a zitiddina hè chjamatu per esse espressi pensamentu, dà una valutazione di qualità, analizà tutte e compite tuttu. U stissu scrittu à a vostra rilazione. Ellu a valutà in termine di "male" è "bonu". Un omu per natura pensa è analizeghja, è una donna - delicatamenti pensa. Per quessa, e donne più frequenti viranu in armunia cù i so sentimenti, hè più faciule per elli per truvà cuntattu cù e diverse persone. Pudete fà francà à un amicu francu: "Chì ghjè una bona ragazza chì site! I love you so much! ". E sì u stessu omu vi diciarà à u so amicu? Pudemu chjamà dopu à un omu? Cusì culpisce un amatu chì un omu ùn ùn espresioni i so sentimenti, pensanu nantu à i stereotipe di a nostra sucità.

L'educazione di l'omi è di a donna hè radica diversu. A principal diferenza si trova in i diversi scopi di vita è e prublemi. I femini ricevi in ​​a upbringing, inizialmenti pocu focu annantu à ottene u successu è a creazione di carriera. Hè per quessa chì sò più liberi in spressione i so sentimenti. Un omu hè insegnatu da età tempiera per espresi chiaru è lòggicu i pinsamenti è andate in emozioni innecessarii. Mamma di a nascita inspirà u zitellu: "Ùn pienanu chjudi - sì un omu! "Comu si ùn pò micca piglià offensiu, grieve è sentite pain ... Per via di cunsiquenza, un omu adultu ùn ùn spiega i so sentimenti, per ùn avè pare micca un mancamentu.

Hè ancu evidenti chì a donna ùn hè micca participatu à a lotta per a survival, chì hè sempri espunenti à a cuscenza di l'omi veri. E allu stessu, crea una unioni felice trà un omu è una donna ùn hè micca un arena per a rivalità è esse di quale si trova. A ghjente vive in lignu per l'amore, chì deve esse studiatu à un omu per esse spiegà.

Diventa un mentorus emocionale.

Prima di diventà a so per u vostru amatori è insegni di mostrarà o menu per mezu di voi, agattaci à u fattu chì ùn hè micca esse faciule vene à u risultatu dumandatu. Senza pacienza è cuncepti versu un omu. Ricurdàte chì sì ghjèranu urigginati in parechje modi. Hè per mezu di l'educazione in a famiglia mamma chì u vostru amatu hè diventatu u fattu chì ellu è quasi ùn ùn spieghjanu micca i sentimenti.

Oghji e donne, quand'elli pruvanu d'insignà à u so amori di diventà più apertu è emuzionale, accumincianu una conversazione cù e parolle: "Aghju daraghju più di l'aghju ritornu", o: "Perchè ùn avete mai rigalu di l'amore? "Tali accusatori ùn purtanu micca nunda bè. Nisun omu nurmale tolerà a prissioni è l'accusazioni, cusì accumene immediatamente à resistà. À u megliu, serà a frasa: "Avà chì cunnosci chì l'amu, ùn a ripetite micca sempre! ". In u peor caso, l'omu si lasciarà solu. Ùn ci hè micca bisognu di satisfacazione per altri manera, scorri à quessa, una confession "franca" da ellu. A riazione di un omu vi scandalizà, dà incertezza nantu à i so sentimenti. Puderete un finu cunvinta chì tutti l'omi ùn anu criaturi senza spiritu è ​​callosu!

Allora u primu passu chì avete aduprà hè di francu l'admittirè à u querettu chì vulete aghjustà più sensualità in a vostra rilazione. In altre parolle, prima principià parlà cun ellu in a lingua di sentimenti! À u primu l'omu hautaturà sta lingua com'è stranera, pò parle da ellu in u so primu vistu difficultu è incomprensibile. Ma si veramenti amanu un omu intelligente, da ellu puderà supremu i difficultà è assicurà acquistà una nova lingua per a relazione.

Cumu cunvertis in a lingua di i sensi.

E donne facenu parlà in a lingua di sentenu in modu involuttu. Per esempiu, pudete spessu intesu di una donna a frasa: "Hè stata annu." Un omu raramente confessa chì quarchi cosa pò andà aghjustatu o quarcunu. Hè solu capacitu per andà in judizziunità valutate: "In questa situazione ùn era micca ghjustu", o: "Ùn piaciunu micca". Lu vocabbulu di l'omu in u campu di sentimenti hè assai limitatu, a so attitudina à tuttu ciò chì espresu solu in termini di "bè" o "male".

U locu più adattatu per inizià à insignà à un omu per espresi i so sentimenti hè u beddu. Invece di dicenu dopu una bella notte: "Mi piacemu", o: "Era bona" ​​- esprimi i vostri sentimenti direttamente. Sustituisce a parola "boni" cù "piacevule, cilestu, maravigliu, seducente", è cusì ... Dunque è sicuru d'esse dumandate nantu à i so sentimenti. Ùn avete micca stint in l'espressione di piacè, so permettenu, à turnà, cumprà i so impresioni di i sentimenti chì dà. Chì in a scienza spiccianu i vostri sentimenti chì sarete un maestru, è ellu - un studiente. È u regula principali per voi, permettenu esse "repetizione - a mamma d'aprenu".

A donna cusì volenu più freti à sente parolle cherished: "I love you". E micca perchè ùn ùn hè micca sicuru d'amore, micca per chì ella hè teme chì ùn hè micca amatu, ma perchè l'amore d'amore daraghju u piacè! Quattru parolle ricadete facenu pussibule per sente l'amore di un omu! Quandu tuttu hè cusì simplice è chjaru, una donna hè china di emozioni giovani è vole à dà si à u mondu è esse felice.