Cosa da fà chì u zitellu si cunfondenu u ghjornu cù a notte

In u primu annu di a vita di u to babbu, ci hè spessu un prublemu induve un zitellu, invece di dorme di notte, ghjucanu, ghjucatu cù ghjoculi, deve esse cura da i so genitori, in generale, cumportanu cum'è un ghjornu.

E in a tarda, à u cuntrariu, dorme. Ma i genitori, cumu fà chì u zitellu confunde u ghjornu cù a notte, perchè ancu chì ci anu da ellu, è in quantu à a mamma, in a causa di a mancanza corona di dorme, u latore pò esse sparati. In cunseguenza, a mamma è u zitellu, è u papà, torneranu ribelli novu, un circhiu viciliu torna. Per principià, avete a calmassu è tiranta cù noi, in nisun casu ùn deve vulinteri annantu à u zitellu, perchè ellu ùn capisce assai, ma pudete solu scantari.

U sonnu hè unu di i assai indicatori di a cundizione di u so zitellu, questu nantu à u listessu livellu chì u so pesu. Dopucimu tuttu, parechji sapemu chì in u sonnu, guademu a forza di u ghjornu dopu, parechji si pò ancu affirmà chì hè duru in u sonnu chì avemu crescenu. Duranti u sughjornu, u travagliu di e ciminiu di nervi ùn mancanu ancu per un minutu, hè in questu tempu chì tutte e cumpetenze hà acquistatu à u ventu sò assimilati, è per quessa u sonnu hè cusì necessariu per noi.

Chì ghjè u sognu di u zitellu per voi? U primu, hè questu a vostra chjappà di rilassà da i scritti è capricci di migghiori, è in segundu, questu hè quellu tempu quandu puderete tandu cura di sè è i vostri filamenti di casa.

Ci hè una quantità numerosa di causa di u disordine di u sonnu, questu hè:

1. Malnutrition (particularmente impurtante per a prima volta u mesi di a vita di i vostri migghiori, perchè ancu i adulti difficili di dorme nantu à un stomacu vacanti).

2. Overexcitazione (ùn valenu à passighjà di veda in bedtime)

3. A mancanza di calor (baby, durante u sviluppu intrauterine hè sempre usatu per sempre esse caliu è senti u colpu di u core di a mo mamma, ora hè dorme solu è hè pussibile chì hè solu fratu)

4. Manifestazioni neurologhiati (quandu, quandu si aghjunghje, u cicattimentu involontariu di i membri, chì teme u zitellu è impedisce ch'ellu falliu)

5. Còlì intestinali (in general sò micca afflussione di i zitelli à 3 mesi, è di solitu manifestazione in u stessu tempu, a maiò parte di ghjornu hè a sera. À questu tempu u zitellu sperendu cun dolore è ghjinochji. cuddaru circulu di u panicu cù una manu calidez da a manu ora, appricannu un diaper culo in u panicu, cù drogherie anti-crab)

6. Ùn hè ghjusta, u tempu sceltu per a sò dorme (se per a prima volta 2 mesi di a vita di u zitellu hè megliu per ellu vìvi immediatamenti dopu l'alimenta, da u 3 mesi da seguitu dopu à piglià l'alimentariu, hè attivatu attivu attuale, è hè difficiule di mette à seguitu dopu l'alimentazione , dunqua esse necessariu di trasferiri un sognu nantu à 1h)

7. A mancanza di l'aria fresca (hè saputu chì in l'aria fresca ùn manghjanu bè bè, ma dinò in embiu). In generale, prima di vultà à u lettu, hè megliu di vientiarà a stanza.)

8. Dopu à a malatia

9. L'abitudine di unu piattu o buttiglia

10. Violazione di i bioritmi

Hè nantu à a violazione di bioritmi è vogliu detta in più dittori. Ogni annu Sittintu "vittori" - svegliu à a notte, "larks" -activi cù u ghjornu, è "pigeon" - pò esse facilmente ricustruiutu da un modu à l'altru. In un percentinu di u 30%: 15%: 55%, rispettivament, "suvenok": "lark": "pigeon".

1. Cumu aiutà à u vostru zitellu cambiassi u regnu di u ghjornu è ciò chì si fate se u zitellu confunde u ghjornu cù a notte?

2. Per questa hè bisognu à esse pazienti, perchè avete bisognu di travaglià dura, hè un travagliu longu è labore. Per cumincià, vi putete turnà à u to babbu in a pista, per questu avete bisognu à reduci gradualmentu l'ora di u sonnu di u ghjornu. Allora u primu ghjornu, svegliate 5 minuti prima, nantu à u secondu per 10 minuti è da pocu tempu portanu à u tempu desideratu.

3. Inoltre, hè bisognu di forza à u zitellu perchjianu più in a serata, perchè à a sera s'incerchisci, ma vale di ricurdà chì in tuttu quì ci deve esse una misura.

4. Ùn appendisce micca u zitellu, prima di vultà à u lettu, ùn hè micca cunsigliatu per dà un ghjocu ghjocu di ghjornu. Hè cunsigliatu di limità a cumunicazione cù l'altri membri di famigghia prima di vallà, per chì u zitellu ùn ùn serebbe subitu.

5. Doppu prima di night sleep, pudete piglià un spettaculu di salatura.

6. Pudete ancu fà un masaje relajante, i truculi principali di quali sò strufinendu.

7. Ventilate a stanza prima di andà in lu lettu.

8. Pudete ancu cumplicà a musica silenciosa, lumetta, no forte, pò esse musica di rilassazione, è musica classica, o ancu corsi di stanza di ritornu.

9. A ghjurnata cun ligere. Hè necessariu chì in u ghjornu hè quellu pianu u lume (ghjustamente in u tempu di l'invernu à u mumentu u sole si ricetta oghje) è s'ellu hè megliu accuncià à u lume), è si puscia u zitellu durmìte durante u ghjornu, ùn deve micca impiccate u vitellu, ma prima di a ghjurnata allora hè megliu affaccià tutta a lumera, site privà u zitellu di distruzzioni.

10. U locu duru di i vostri migghiuri sò cusì accantu è caliu. Pò dassi chì avete bisognu di cambià u colghjetu, culpulu per un materiale mejoru. Assicuratevi chì nè a manta nè mancu i cuscini s'imbirsenu. Forsi si deveru cumprà un sughjettu nantu à u mercatu, induve u zitellu sarà caldu è còmico.

11. Crià una rutina ghjurnata, è stà cun u ghjornu, ghjornu, pruvate tene qualchì scanta eccezzioni quant'è pussibule chì viulanu a rutina ghjurnata. Hè a presenza di a rutina ghjurnata è e forme in l'avvena a capacità d'accorzà è usanu racioniunamente u so tempu in u futuru, è insegna à u zitellu a disciplina pò esse da u "diaperu".

12. Creà un certu rituali prima di andà in dorme, perchè u zitellu sà ciò chì tocca à so sughjornu. Per esempiu, prima di vultà in dormu, pigliate un bagnu, hà fattu un massaggio, si ne stava in lettu, leghje un conte di fata, abbicinò i vostri migghiori, posanu a lumera è quì hè, u tempu chì avete bisognu di dorme, fate l'ochji è di dorme.

13. Inoltre, u dirittu di fà ùn hè micca solu per dorme, ma esse risposte. Impussibule devi esse amicu, calmu è assicuratevi di permettà u zitellu à menti in lu caminu, ùn la tira micca da u lettu, dopu avè apertu l'ochji, ma ùn si ponu più tardi stu prucessu. Ci hè una mèttru in tuttu.

Adèmpie per queste cunsiglii, u vostru travagliu deve esse ricumpendutu, è u to pocu ùn solu ùn viaghjà tranquillamente in a notte, ma hè ancu più tranquillu è equilibratu duranti u ghjornu.