Cumu si chjudarà u zitellu à dorme durante u ghjornu?

Ogni ziteddu dorme durante u ghjornu finu à quellu 4 anni. U sonnu hè simplice necessariu per un zitellu, postu chì un urganizazione chì faci crescenu ùn pò micca esse funzionatu da 12 ore in una fila. I figlioli, sicuru, ùn capiscenu micca questu quì, cum'è quandu si cumincianu à mette in loce in u ghjornu, accumincianu à ribillarisi. Quantu chì u zitellu ùn ribete micca, ùn falite nantu à ellu. Eccu alcuni consigli chì aiutanu à i genitori rispundenu a quistione di cume u babbu per dorme durmila u ghjornu.

Perchè i figlioli picciunu bisognu à dorme durante u ghjornu?

U zitellu, in modu di regula, aprende u mondu cù interesse, perchè riceve per dorme durmiu u ghjornu, perchè dispiace di spurghjarà u so tempu per u sonnu. Ma vogliu aduprà à u capricci di un zitellu è ùn dettiru di dorme, dopu à a sera hè ghjente u capriccioso. In a maiò parte di i casi, un zitellu chì ùn hà micca durmiu durmiu in u ghjornu, s'ammugghia prima di a cena, è si svegliate à 9 ore, restu è pronto per novi scuprite è ghjochi. Hè assai prubabile, u zitellu si lasciassi è si mette à dorme vicinu à a mezanotte, è si svegliate prima di a matina. Cusì, u regnu di u ghjornu hè violatu. A più spessu a situazione serà ripetuta, u più difettu serà da fà u zitellu dorme in u ghjornu. Ma u zitellu serebbe necessariu di u sonnu di u ghjornu in modu di rilassamentu, sullivate a tensione emotiva, acquistà forza. In pocu tempu, u sonnu di u ghjornu di u zitellu hè un compulsione obligatoriu di u regnu curretta di u ghjornu.

Da i primi ghjorni avemu osservatu u zitellu

Ogni nimu possa u so biorimitale è u tempore. Dunque, se tenete cura, pudete vede cumu si u zitellu porta à passà duru: si gira, sbadiglia, mentri silenziosu. Noterà cum'è "harbingers" di dorme ùn vi micca solu capì ciò chì u zitellu vole, ma ancu hà capaci di adattà à i precisa di u zitellu.

Quandu u zitellu sia impostu à dorme?

Hè megliu di dividinu u restu di u ghjornu in 2 parte, a prima volta per dorme dopu l'esse, è a seconda volta da u lunch. U scopu di dorme pò esse espressi de manere diffirenti. U caprettu pò badallu, frettu l'occhi, è ponu accumincià a ghjucà cù a grande attività.

Ricurdativi di i rituali

Ogni ghjornu, mette u zitellu in dorme, hè bisognu di observà una certa sezione d'azzioni. Per esempiu, tira curtains, put pijammi nantu à un zitellu, fate mette in un peseghjale, pat in u ventu o in u spalle, contà una storia o canta un capelli.

Un locu beddu

A volte un zitellu ùn pò dorme da l'inconvientenza: troppu pisanti una manta, un colpu duru, un pillow da hè troppu altu. Per quessa, u zitellu deve avè un beddu cun l'asciugamenu. A lino hè stata fatta da tela naturali.

Camini più in a strada

Ogni omu sapi chì u sonnu hè un riposu. Cusì, fate da sicuru chì u zitellu si chiancià è vole restà. Prima di migliurà, u zitellu vole more, cammina in l'aire frescu. Sì un zitone spese a so energia in a strada, dopu à ritornu in casa, ellu vulete ghjustu è di vaghjimu serà in modu campatu. U tempu attivo pò esse in casa. Ma 30-60 minuti prima di dorme hè cunsigliatu per a cumunicazione calmeghja.

Calm è solu la tranquillità

Oghje un figliolu grown up, mentre chì in u lettu, dumanda quarchi cosa per vede o purtarete. Ma quandu a prublema quì hè digià a dècime, hè difficiule di restrighjarà è micca persu. Ma avete bisognu à mantene in manu.

Ùn vulete micca, è ùn vulete micca!

Se ùn pudete micca cunvince i vostri figlioli di dorme in u ghjornu, hè necessariu cambià u so regnu di u ghjornu. Pudete, per esempiu, invece di un duru di u ghjornu di u ghjornu, pruvate a ghjittà u zitellu in a tarda una volta. Se u zitellu si move pocu, passa a picca u tempu nantu à a strada, ùn ùn hà micca avutu u tempu d'avè stancu è si mette in dormu annantu. Ma se u zitellu ùn vulianu durmaranu duranti u ghjornu, anche tutti i trucchi, hè necessariu di turnà à un neurologista pediatricu per cunsigli.

Quandu puderaghju ricusà u sonnu di nutturna?

À quasi l'età di quattru, i zitelli spianate in dormu in u ghjornu. Certi i zitelli rinuscene di dorme u ghjornu dopu. In casu, in a maiò parte, u desideriu di u zitellu ùn si coincide cù e so capacità. Se un zitellu ùn dorme in u ghjornu, è da chianci è corse, ùn hè micca prontu à rinunzià u sonnu di nutturna.

Ricurdate! Sì un zitellu chì hà duratu più di trè ore in una fila per più di trè ore, hè necessariu d'inventa cun prudenza per ùn avè micca prublemi cù a sera à sughjornu.