Cosa da fà chì u zitellu ùn hè micca a mugre

Per risponde à a dumanda di ciò ch'è fate se u zitellu ùn cunsumeghja u latte materna, avete bisognu di capiscenu u mekanismu di a so furmazione. U latto di mama in u corpu di una donna in infermiera hè stata fatta da l'accionu di dui hormoni: prolactin e oxytocin.

Prolactin , una hormona chì pruvucarà e cèl·lula di i glànduli di u mammari per sintetizza u latti. Hè furmatu com'è u risultatu di l'amegione attivu di u zitellu, a prolactin cumincia à esse produtata dopu à parechji minuti di sucacciu è ùn anu micca influenzatu a glànduli mammari in quarchi ura. A quantità di latti in a mamma d'invalidazione hè direttamente dipende nantu à a quantità di prolactin prodotta, è a quantità dipende nantu à a corretza di u pezzu di u capicucinu à u zitellu. Solu solu se u zitellu hè stallatu currettamente in u pettu, hà stimulatesu effetivamente a produzzione di prolactin. Questu hè chì duve esse latti, a mamma devendia necessariamente osservà a corrette di l'appiccicatura di u babbu, ùn rinuncia micca à l'attacheti di a ghjurnata à a pene è di alimentà u zitellu nantu à a dumanda.

Oxytocin , una hormona chì influenze a contruzione di i musculi circa lupuli di u pettu, per via di a contruzione di sti fibri musculi, u latte pruduttu entra in i letti di latte. Oxytocin hè rispunsevule per l'isolamentu di u latti chì furmà, a so produczione dipende da u situ emotiu di a mamma d'infermiera è di i muvimenti di u zitellu. Spessu, questa hormona accumenza in u mondu di a donna à u pensamentu di un zitellu famu, da l'olfattu è u tipu di u zitellu. In certi mariani, u latti accumenza da passà un pocu minuti prima di l'alimentazione. E avutri avviani chì u latti chì hè liberu di l'amegione hè ancu spulatu, questu hè ancu associatu cù l'azzioni di l'oxytocin, hè pruduttu immediatamenti in i dui glanduli. L'hormone principia u so travagli immediatu dopu a produzzione, è si sviluppau prima di l'iniziu di l'alimentazione è direttamente durante l'alimentazione. Oxytocin principia a so azzione, se a mamma hè stata fatta per a manghjà, se ella hè in modu di u malu, assai stanatu, senza chì dorme o ùn esse scantatu da quessa, sta hormona ùn principia u so travagliu, è cusì u babbu ùn pò micca riceve u latti chì hè necessariu per ellu.

Cunientu a natura hormone di a pruduzzioni di latti, a mamma d'averrea segui a seguente di cunsiglii per chì e so migghiate sò sempre chinu è ùn era micca turmentatu da questi nantu à ciò chì facenu se u zitellu ùn cunsumeghja u latte materno. Regoli mammali :

1. U zitellu deve esse situatu bè à u pezzu, è capisce beni u pezzu. Questa hà aduprà a pruduzzione di prolactin è allevà i futuri prublemi indissettante cù u pettu.

2. Fate à u zitellu nantu à dumanda, in ogni mumentu è per qualsiasi ragione.

3. Hè obligatoriu di trasfurmà u zitellu à u pettu in a notte, dunque pruvà furnisce assai latti, chì a prolactin ùn pò micca eserciziunà immediatamente dopu à travaglià, ma solu dopu à 3-4 ore. Inoltre, questu hormona hè sparata in quantità grandi trà 3,00 è 8,00 am.

4. Per a prima volta 2 mesi, siddu possu, escludiri qualsìasi pumu di u zitellu, u latte materiali furnisce tuttu ciò chì hè necessariu per u zitellu, inclusi l'acqua, se ti pari chì u zitellu vole bevia, dà un pezzu invece d'acqua.

5. Ùn aduprate micca chjughjenu, capelli, biberelli, se ci vole à dà u zitellu qualchidu liquidu, hè megliu utilizà una cullette o pipeta.

6. Dà à u zitellu sienti à u pettu, quantu ellu voli, ùn limitate micca à 15-20 minuti. Questa depende di qualche qualità chì a latta riceve u so picciottu, perchè i primi minuti, u zitellu hà pruduciutu u latte lessiu nutritivu, in u quale u cuntenutuu u cuntenutuali di l'acqua, è più più ricchi di proteini è latti in grassu per più tardi.

7. U sicuru pezu pò esse offru à u zitellu solu quandu chjappi u latti da u primu, hè necessariu chì u zitellu ùn sò micca alimentatu, ma dinò chì u so funziunamentu di u sistema digestivu normalment, altri o zitellu pudarà esercità a carenza di lactosa è cumu cunsultatu bagnu spumante.

8 In a mamma d'infidera, riceve un santu bramatu, quandu omete a forza da prima di u ghjornu dopu.

9. A ghjente chì tocca à a gioia mòmia, circate di crià un ambiente cusintonu è càlamone nantu à questu è migghiori, hà effettuamente travaglià l'hormone oxytocin.

10. Si pò pussibule, evite situazione stressanti è forte attività fìsica. Per più spessu per esse in l'aria aperta, per distractà da e funzioni domestique. U raghju di tutti si a mamma in un certu uparatu, alcuna avanti a cura di u zitellu.

11. À l'ora di rimbursà i fluidi, di circa 2,5 litri per ghjornu, postu chì i bisogni di u corpu femminile prublema migliura 1,5 litri è plus una parte sana di stu fluidu si va à a furmazione di furmagliu.

12. Cumplementu cù a dieta in modu chì u latti fussi riccu in tutti i sustanzi necessarii per u criatu seguru è u sviluppu di u zitellu.

13 Ùn vi scorci, ricordate chì u latte hè pruduttu quant'è u vostru figliolu necessite à sta staghjoni di u sviluppu, stu corpu si regulava. In i casu estremi, ponu utilizà a decantazione, se a mamma hà avutu bisognu, per esse tante qualchì tempu.

Sè truvamu tutti questi richiesti, u vostru babbu ùn hè micca gargiadu è ùn piglia u pesu, pudete avè cunsigliatu un duttore - un pediatricu. U duttore, avendu intesu a vostra situazione, pò offre un numeru di medicazione chì affettanu u rinfurzatu di a tacchizzazione, ma ricurdate d'sti drogu sò hormonali è assai forti, è ponu esse addictiri, perchè u periodu di a so applicazione hè limitata. Per atraire, hè necessariu di indirizzà solu in i situazzioni cchiù stremati, quandu i tentattivi di adjustà u volumine necessariu di a tacchizzazione ùn fate micca successu. Ma tali casi sò rarissimi, in u 96% di tutti i prublemi è l'interrupzioni cù u latte sò assuduti da e donne chì viole e regule di l'amegione, quandu si currecuntenu tutti l'errori, a rittimi normi hè restituita. A vostra cumpagnia principali hè di mantene e alliurtendu almenu finu à chì u zitellu hè 6 mesi. Ideale, pediatres è gynécologues, cunziddiu u tempu megliu per u scheligante di u pettu, l'età ghjera à 1,5-2 anni.