Ammaistimentu è alimentazione artificiale di i zitelli

A simana dopu à parturizà u natuvidu accumenza per crescita rapidamente, chì significa chì u risuscitatu u appetite. U zitellu annunzià u fucili vigoru, ogni volta aumenta a quantità di latti manghjatu. À u listessu tempu, u pettu è l'alimentariu artificiale di i zitelli hè carattarizatu da parechji fatturi.

Per l'alimentariu artificiusu, se a mamma hà, per una ragiuna o l'altru, senza o leite materno insuficiore. La pustuleghja pò esse aumentata in parechji manere, per esempiu, à manghjà cun diversità, piglià vitamini, sviluppari pettu, più frequentamenti l'appiccicatu à u zitellu à u pettu. In questu casu, a donna lactanti debite dighjà bè è restitu bellu ghjornu di u ghjornu. Nunda pò sustituisce un zitellu di u latte di mamma, cù l'ellu riceve tutti i nutrizi necessarii, u zitellu hà un'immunità.

Sì a lactation ùn crescenu, ma intende, si sorgiunà a dumanda di supplementà u zitellu cù u latte di donu o à e misure artificiale.

Ci hè un altru tipu di alimentazione, in più di l'amallezza è l'alimentazione artificiale di i zitelli. Stu tipu hè chjamatu alimentazione mistica, chì implica a prisenza in a razioni di u ghjornu di u zitellu almenu 1/3 di u latte maternelle. U restu di a nutrizione di u zitellu sò misurà artificiales, chì sò oghji vasti. Per selezziunà una mischju artificiale per un zitellu ùn valerà a tù stessu, devi esse fatta da un unificatu qualificatu cuncepiente à cuntà a salute è a condicione di u zitellu.

Mesturi in cumpunimentu sò quasi vicina quantui pussibule per u latte maternale. Hè divisu in spezii adete l'età di u zitellu. In più di e attrezziunati adattati in secu, in u mercatu, sò e fermenti di latti fermentati chì sò più adattati per alimentà i vaccini premature, perchè sò più faciuli di digeriscenu da u corpu, furmannu di fraschi digeriscibbli in u stomacu. U misura di zucchero cuntene bifidum bacteria, vini acidòfili è altre bacteriasi benèvuli chì prumove a secrezione di zucchii gastrique, è migliurà l'absorzione di nutrienti. Parechji pediatrici sò cunsigliati per cumprà imbulighjasi di latti à u dulce, in quantu chì i solitori.

Se u duttore hà prescrittu una furmuletta per avè per alimentà u zitellu, ùn hè micca ragiunate per cambià sta mezche à l'altru. U sistema di u digestivu di u zitellu hè ancu debbule, hè adattatu per un bellu pezzu per un cambià di alimentu.

Se u zitellu hè trasferitu da l'ambrata à l'alimenta artificiale, u numinatu di alimentazione per ghjornu hè spessu reduzzione à 6, postu chì i mischji nantu à a basa di u latti di vacca sò digeruti più longu, rispettivamente, u sensu di famu vene dopu.

Mentre preparava a mistura, seguità a ricanusazione annantu à u pacchettu, ùn pò mette u puzzine più cà solu, questu pò causà disturbazione di a digestioni di u zitellu: vòditu, diarrea, regurgitation, una reazione allergique.

Per fà u mischju, l'acqua solu piacè è l'acqua potable di i zitelli, chì vene in vendita. Preparate a mistura immediata di prima di l'alimenta, mette in a massa seca cun una cullera di rive. Se u mistura hè induciuta cun un marghjenu per parechji manc'essi, allura hè almacenatu solu in a fria. Per calenderà a mutazione, a buttiglia hà da esse rinfreschi in acqua calda. Per verificà se u mistura hè aggradèvule, geganti uni pochi di catta di a mistura nantu à a to pulenda.

Sì u zitellu hè migliatu cù l'alimenta artificiale, cunsultate un pediatre chì prescrive un altru mischju.

Ùn si scurdate micca chì i zitelli chì sò nantu à l'alimentazione mistata è artificiale tene d'acqua extra. U zitellu deve dettu circa 50-100ml di l'acqua di ghjornu. à l'alimentu artificiali, hè necessariu di piglià u zitellu nantu à e mani chì, in una crescita di u cuntattu corpu di a mamma è di u zitellu, u zitellu sia tranquillu fermu. Doppu l'alimenta, u zitellu deve esse situatu in una pusizioni ghjustu ("culonna"), perchè u zitellu vomità l'aria.

In i tempi diffirenti di u ghjornu chì u zitellu pò cunsumà una cantità differenti di a mischju, ùn anu micca rimpiazzatu da a forza, se refuse di manghjà a norma.

Per alimenta micca senza u prublema, a particularità devenu esse pagatu à l'apertura di u caprule, ùn deve micca micca troppu picculu, perchè u zitellu sera difficiuli di chjudarà è si scherzau rapidamente. Se u pughjale nantu à u capezzolu hè troppu grande, u zitellu scherza nantu à a mistura. A durazione di l'alimentazione cù u tempu hè stabilitu - 15-20 minuti.

Dopu avè l'alimenta, l'buttigli è u capru ci anu da manghjà da manghjà cun sapori è lavande cù l'acqua furiosa. U buttigli è u babbu hè bagnata durante 5 minuti da ogni ghjornu.